• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. LameBrain "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Memoria Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Jade Rosalie More. HurtedHeart Imperfect.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette (DreamWishes)

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Valentin Grigory Voropeav. Seaver

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)

    We beginnen ermee dat iedereen naar het huis van Jasmine vlucht om daar onder te duiken. Adalicia kan eventueel erachter komen dat daar een verzet aan de gang is en ze komen helpen. De soldaten maken plannen om alle imperfecte mensen uit te roeien. D'accord?

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 17:14 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Panr

    Ik trek een wenkbrauw op ' kun je sat niet nirmaal eggen' bits ik terug. Ik zag dat Ni ekwetst was. Biemabd zou of mocht hem pijn doen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (x'D. Ik zat helemaal in Jasmine's sfeer. ;p)

    Jasmine Amina Garçia.

    Ik keek eventjes naar Niall. "Maar je wakkert wel het idee aan!" riep ik uit, waarna ik merkte dat ik nu echt over de rooie zou gaan. Voor het gemak negeerde ik Liam eventjes, maar ik wierp hem wel een woedende blik toe.
    Met een gefrustreerde zucht pakte ik het dienblad op met de lege kopjes en wilde de trap oplopen, maar helaas hoorde ik Niall nog net iets vragen. Zachtjes, maar hard genoeg om te horen.
    "Ze is dood." zei ik met een kille stem, waarna ik me naar Niall toedraaide. "Ze is dood, Niall!"
    Nu ik het hardop uitsprak merkte ik pas hoeveel pijn er zo diep verstopt zat in mijn hart. Ik voelde hoe de weggestopte tranen begonnen te vloeien en ik beet even op mijn lip, waarna ik zachtjes in mezelf begon te prevelen dat Bella dood was. Ik leek wel gek...

    [ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 22:40 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    Ik schrok opeens van haar uitbarsting. Ik zag dat tranen begonnen te vloeien over haar wangen en ik liep meteen naar haar toe om haar in een knuffel te trekken.
    "Het spijt me, Jasmine," zei ik zachtjes. Ik hoorde haar prevelen dat haar zusje dood was en ik voelde een steek in mijn hart. Waarom zei ze niet dat haar zusje dood was? We hadden haar kunnen helpen. Maar aan de andere kant. Wat hadden we kunnen doen? het is niet dat we haar zusje konden terughalen. Ook al zou ik dat meteen doen als het kon. "Het is ok. Je mag huilen. Je moet niet alles opstapelen. laat ons er ook voor jouw zijn," fluisterde ik.


    Take me to wonderland

    Liam Payne

    Ik kijk geschroken van Jasmine naar Ni. Had iik het niet zelf kunnen bedenken dat er ietd was net haar. Ik zucht even, ik kon nooit aanniemand denken aan zijn of haar gevooelens. Geïriteerd aan mezelf sta ik op en ga in een hoekje zitten met een dken om me heen voor de warmte.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jasmine Amina Garçia.

    Ik keek Niall eventjes aan en slikte en paar tranen weg, waarna ik eventjes hoestte. "Het is niet eerlijk... Ik zit hier te jammeren en jullie wachten in principe jullie dood af." fluisterde ik, waarna ik me voorzichtig uit Niall's armen trok en op Liam wees.
    "G-Ga maar naar Li toe... Hij heeft je meer nodig dan ik. Ik moet toch eens gaan koken." fluisterde ik, waarna ik een geforceerde glimlach eruit perste en eventjes zuchtte.
    "Ik red me wel..."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    "Jasmine, door onze fout kunnen ze jou ook doden nu. Ik nooit iemand meer dankbaar zijn dan jouw dat je ons hier laat schuilen,"
    Ze trok zich weer uit mijn armen en wees naar Liam. "G-Ga maar naar Li toe... Hij heeft je meer nodig dan ik. Ik moet toch eens gaan koken."
    Ik draaide me in de richting van haar vinger en zag dat Liam alleen in een hoekje zat. Weer leek het net alsof er een speer recht door mijn hart ging. Ik kreeg altijd hartpijn als ik Liam zo zag zitten. Ik draaide me terug naar Jasmine om. "Jij hebt ook iemand nodig. Je kunt niet alles alleen doen, het wordt alleen maar erger dan. Trouwens, ik heb toch steeds het gevoel dat ik op jou kosten hier zit te luieren Ik doe graag iets terug," zei ik zachtjes.


    Take me to wonderland

    Louis William Tomlinson.

    Opeens kreeg ik een tik op mijn vingers van Jasmine. 'Au!' riep ik. eigenlijk deed het niet zo veel pijn, maar ik had gewoon zin om au te schreeuwen. Opeens barste Jasmine uit en ze begon te schreeuwen. Van alles wat ik kon verwachten was dit toch het laatste. Toen ik hoorde wat de rede was waarom keek ik omlaag. Ik had nog wel gejuicht toen ze zei dat er niemand van onze families was overleden terwijl haar zusje was overleden. Hoe stom kon je zijn. Niall stond op en ging Jasmine troostend. Typisch Niall, altijd iemand willen helpen. 'Als Niall nu naar Liam toe gaat dan kan ik je misschien ergens mee helpen?' vroeg ik me nog altijd schuldig voelend. Ik keek even naast me en zag dat Harry ook nog altijd treurig keek. Was er nog meer aan de hand hier wat niet werd verteld?.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 23:21 ]


    Let's play a love game.

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Adalicia Jolie Chermène Vedette
    'Dankje, "mijn type".' mompel ik dan en schud mijn hoofd en zucht. 'Onschuldigheid?' mompel ik dan en grinnik even, hij zou eens moeten weten. Als ik dan wat dichter bij hem ging lopen, omdat dat makkelijker ging met onze armen die in elkaar geklemd zijn zie ik hem even bijna even de andere kant op wijken en lach even en kijk hem met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Ben ik zo erg, meeste mannen zouden er alles voor over hebben om zo met mij te lopen.' zeg ik dan lachend en kijk hem aan en zie hem op zijn lip bijten en grinnik nog even. Dan zie ik hem glimlachen, trots op wat hij gedaan heeft, ik glimlach ook terug, maar diep van binnen doet het me pijn, al die onschuldigen mensen, maar gelukkig kan ik het goed verbergen dat ik lieg, zo dat niemand het ziet, niemand, dat is tegenwoordig dan ook mijn specialiteit geworden, liegen. 'Het is je toch gelukt.' zeg ik dan met nog steeds een glimlach en kijk hem aan.

    [Ben nu weg naar de bios, dus reageer zo laat en als de film begint niet!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Harry Edward Styles
    Ik reageerde op Jasmie haar uitbarsting alsof het niets was en liet mijn blik nog altijd strak op het kopje gericht dat in mijn handen geklemd was. Pas toen ze ging huilen en Niall haar ging troosten kwam ik uit deze houding en keek strak naar de twee totdat Jasmine zei dat ze ging koken. Ik stond op en liep naar boven zodat het voor de rest zou lijken of ik haar al voor was om te helpen, maar in plaats daarvan trok ik mijn jas weer aan en liep ik naar buiten. Mijn handen stopten ik diep weg in mijn zakken en ik keek strak voor me uit terwijl ik weer naar het register liep.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik keek nog even toe hoe Ni Jasmine trooste en hoorde vaag mijn naam een paar keer. Ik pakte mijn taa en keek erine.ineens bedacht ik me dat ik nog een klein stukje chocolade had van voor de oorlog die ik uit de kowkkast mee had genomen. Ik atond op en liep naar Jaamine en stak het voor haar neus. ' ik weet dat het niet veel is maar het is als dank dat je hier je leven waagt voor ons' zeg ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik ga rond half 9 folderen rond 12 uur klaar miss ook later. even eten ik probeer even te komen maar om 1 uur moet ik weer naar scouting en dan ben ik zonder sneeuw rond half 5 en anders later. dan eten en dan kom ik weer. en ik ben vanaaf alleen dus dan blijf ik heel lang online=)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik kom vandaag heel erg weinig online, want ik moet zo naar toneelles tot 3 uur en daarna leren voor de proefwerkweek en dan moet ik naar familie voor sinterklaas xD.]


    Let's play a love game.

    Seaver schreef:
    Valentin Grigory Voropeav
    Ik knikte glimlachend. Het was erg koud buiten, dus trok ik mijn jack nog iets strakker om mij heen. Ik had het normaal niet snel koud, maar ik moest toegeven dat ik het nu toch wel frisjes vond buiten. Het kon ook zijn dat ik ziek werd, iets wat zelde gebeurde. "Tuurijk. Umh ik volg wel." Zei ik en maakte een gebaar dat ze kon beginnen met lopen. Haar achter naamwas Valentine, iets wat ze bijkbaar grappig vond asze het vergeleek met mijn voornaam. Het was helaas niet mijn soort humor. Ik had een neppe glmach opgezet en het daarbij gelaten. Ik had het meer op sarcasme., maar dat was niet echt belangerijk nu.


    (Pagina twaalf^^)

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 12:08 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jasmine Amina Garçia.

    Oké, ik had eventjes een moment dat ik het niet meer trok en meteen waren een hoop aantal mensen er voor me om me te steunen. Ik moest toegeven dat het mijn beste vrienden waren, maar toch had ik niet verwacht dat iedereen meteen zou opstaan om me te helpen hiermee...
    Ik keek Louis aan en schudde langzaam mijn hoofd. "Nee, nee... Ik wil jullie voor de nacht niet boven hebben... Nachts maakt het me niet uit, want dan is het toch donker... Maar nu is het licht en kan iedereen naar binnen loeren." zei ik zachtjes, waarna ik Niall's gebaar wegwuifde en zwakjes glimlachte bij alle aanboden.
    Toen Liam me een klein stukje chocola aanbood pakte ik het wel aan, maar ik ging het niet opeten. Dat vond ik ook weer zoiets idioot... Misschien kon ik er snippers van maken en het als garnering gebruiken of zo...
    "Dankjewel, Li." zei ik met een klein glimlachje, waarna ik toekeek hoe Harry naar boven liep. "Zo te zien heb ik al hulp..."
    Met snelle pasjes liep ik naar boven, naar de keuken. Eenmaal daar aangekomen zag ik Harry niet, en zijn jas was van de kapstok getrokken. Ik vloekte binnensmonds en dacht snel na. Harry reageerde inderdaad verschrikkelijk raar sinds mijn zusje... Ik wist dat hij nog zijn moeder had, maar... Wacht eventjes, hij kon naar het register zijn gegaan!
    Alleen nog wel, iets wat verschrikkelijk kan zijn als je de naam van een dierbare ziet staan. Hij deed zichzelf nog eens wat... Ik zuchtte en dacht niet eens na over de mensen in de kelder, pakte mijn vest en begon naar het kerkje te lopen. Ik hoopte maar dat Harry voorzichtig was met zichzelf...
    (Samir komt eraan. :3)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Samir Alan Sanguis.

    "Alsjeblieft." zei ik met een grijns, waarna ik haar eventjes wantrouwend aankeek bij het woord. "Bent u niet te vertrouwen dan?"
    Ik keek haar eventjes schichtig aan en had eventjes de neiging om naar een wapen te grijpen voor de zekerheid, maar dat was onzin... De dochter van monsieur Vedette niet te vertrouwen?! Samir, je draait door... Teveel cognac gehad gisteren.
    "Ik ben een uitzondering, mademoiselle. Dat weet iedereen..." zei ik met een nep glimlach, waarna ik eventjes met mijn ogen rolde. Ik zei het toch... Onschuldig, maar toch een verwend nest. Ik gaf er niks om, om Adalicia naar huis te brengen.
    Ik knikte nog eens trots en had heel even de neiging om trots te gaan rond paraderen, maar ik was niet achterlijk. Vroeger toen ik achttien was en pas het leger intrad deed ik dit nog af en toe, maar twee jaar later als generaal kon ik dat moeilijk maken. Ik had mijn vreugdemomentjes wel met alcohol. Cognac was in de avond mijn beste vriend, als je dat nog niet doorhad...
    (Ik denk dat ik in deze RPG nog een aangeschoten Samir ga hebben. x'D)


    Reading a good book is like taking a journey.