• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. LameBrain "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Memoria Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Jade Rosalie More. HurtedHeart Imperfect.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette (DreamWishes)

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Valentin Grigory Voropeav. Seaver

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)

    We beginnen ermee dat iedereen naar het huis van Jasmine vlucht om daar onder te duiken. Adalicia kan eventueel erachter komen dat daar een verzet aan de gang is en ze komen helpen. De soldaten maken plannen om alle imperfecte mensen uit te roeien. D'accord?

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 17:14 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    Ik sipte traag van de thee en probeerde de hitte van de drank weg te blazen.Ik ging met mijn rug tegen Liams schouder zitten en leunde ertegen. Trokl mijn benen op zodat ik het kopje af en toe kon laten rusten op mijn knieën.
    "Als er geen oorlog was geweest, wat zou je dan nu aan het doen zijn?" vroeg ik aan Liam. Ik verveelde me en mijn gesprekken met Liam konden altijd goed de tijd doden, ruzie hadden we bijna nooit.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 18:44 ]


    Take me to wonderland

    MissStoran schreef:
    Liam James Payne
    Ik merk dat Harry even naar me glimlacht en me aankijkt en ik kijk hem ook aan met een glimlach.
    Genietend van het warme spul wat me wat opwarmde kijk ik even naar Jasmine.
    Ze begon over koken "Dankje wel voor alles, ik denk niet dat het slim is om boven te helpen maar misschien kan ik hier beneden iets doen, schillen of iets pellen ofwat?" bied ik aan. Ik snapte dat ze ons wou helpen maar het was niet zonder gevaar. Ik zou mijn eigen leven ervoor geven om haar te redden


    Harry glimlachten naa Louis, ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    LIam James Payne
    Een glimlach staat op mijn gezicht als Ni tegen me aanleunt.
    "als het geen oorlog zou zijn, wat zou je dan aan het doen zijn?" vraagt hij aan me en ik dacht even na.
    "muziek maken of zingen" antwoord ik snel. Het was iets wat ik echt leuk vond, zingen en drummen.
    Ik had drummen mezelf aangeleerd en kon het redelijk goed. Ik keek op mijn horloge. Binnen een paar minuten zou mama me normaal roepen dat we zouden eten en dan daarna nog 5 keer omdat muziek belangrijker was voor me.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lamebrain schreef:
    (...)

    Harry glimlachten naa Louis, ;x]
    ow haha, zorry guys ik ben er echt niet bij met mijn hoofd. door een stomme cv voor school en gala enz. i'm just a bit stressed but ik hoef geen stres te hebben]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James Horan

    "muziek maken of zingen" zei Liam waarop ik glimlachte. "Zou ik ook doen. songteksten en gitaarspelen . Ik zou er een moord voor doen als ik weer gitaar kon spelen," ik nam weer een slokje van mijn thee.
    "Cause nobody's perfect, no, no, no, no, no, no, no, nobodys perfect ," begon ik zachtjes te zingen. "Im Not a saint no not at all,"

    [We doen maar even alsof Niall dat stukje geschreven heeft. Komt van Jessie J nobody's perfect. :p En nu verder leren.]


    Take me to wonderland

    CxStylinson schreef:
    Samir Alan Sanguis.

    Ik knikte eventjes en trok mijn wenkbrauwen na een tijdje op. "Ik doe gewoon vriendelijk omdat ik nou eenmaal gewend raak aan jouw type... Onschuldigheid, snap je?"
    Adalicia ging dichter tegen me aan lopen en eventjes had ik de neiging om weer naar de andere kant te wijken, maar ik bleef bijtend op mijn lip op mijn plek lopen.
    Ik knikte trots en glimlachte. De eerste echte glimlach van vandaag. Indrukwekkend... "Inderdaad! Het was een hele klus, maar die afgedankte gevallen zijn uiteindelijk opgeruimd."


    Adalicia Jolie Chermène Vedette
    'Dankje, "mijn type".' mompel ik dan en schud mijn hoofd en zucht. 'Onschuldigheid?' mompel ik dan en grinnik even, hij zou eens moeten weten. Als ik dan wat dichter bij hem ging lopen, omdat dat makkelijker ging met onze armen die in elkaar geklemd zijn zie ik hem even bijna even de andere kant op wijken en lach even en kijk hem met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Ben ik zo erg, meeste mannen zouden er alles voor over hebben om zo met mij te lopen.' zeg ik dan lachend en kijk hem aan en zie hem op zijn lip bijten en grinnik nog even. Dan zie ik hem glimlachen, trots op wat hij gedaan heeft, ik glimlach ook terug, maar diep van binnen doet het me pijn, al die onschuldigen mensen, maar gelukkig kan ik het goed verbergen dat ik lieg, zo dat niemand het ziet, niemand, dat is tegenwoordig dan ook mijn specialiteit geworden, liegen. 'Het is je toch gelukt.' zeg ik dan met nog steeds een glimlach en kijk hem aan.

    [Ben nu weg naar de bios, dus reageer zo laat en als de film begint niet!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    CxStylinson schreef:
    (...)

    (Whut? Trouwens... Vrouwen staan nooit hoog in de rang bij een leger, dat kan gewoon niet. Vrouwen zijn lichter en minder sterk dan mannen... En ik zei dat ik geen luitenant-generaal wilde?)
    [Soeey ik bedoel het niet om mensen te irriteren. Mag ik haar dan misschien een adjutant maken. Dat is een onderlfficier. Ik wil niemand irriteren ofzo hoor :S]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Liam James Payne
    Ik glimlach en luister bewonderd naar zijn stem en vervolgens spring ik er bij in terwijl we verder zingen.
    Heerlijk zingen, even alles vergeten. Ni had echt een mooie stem, daar moest hij iets mee gaan doen na de oorlog.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Iemand voor Zayn?(:]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [miss. kan zayn met lili kletsen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Wauw, het was hier rustig... x'D Ik had pakjesavond. ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall james Horan

    Samen zing ik met Liam, even alle zorgen vergeten en het is net of ik op een wolk zit. Soms vroeg ik me af of het niet beter is om gewoon voor een soldaat te springen en neer geschoten te worden. Volgens mij is de dood nog veel beter dan de oorlog. Maar dan zou ik nooit meer kunnen zingen, nooit mijn dromen laten waarmaken, nooit meer Liam. Nee, zolang Liam nog bij me is, krijgt deze oorlog me nog niet klein. Ik zal pas klaar zijn om dood te gaan als Liam ook dood is, en hopelijk duurt dat nog heel lang.
    "Hmm, ik heb zin om te zingen," zeur ik zodat iedereen in de kelder het hoort.

    [Eindelijk! Genoeg wiskunde voor vandaag geleerd!]


    Take me to wonderland

    Liam paynw

    Ik schiet in de lach door Ni. ' na dan gaan we zingen' stel ik vior. Ik dacht eve na en begon het intriotje van Fireflies te zingen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jasmine Amina Garçia.

    Ik keek naar Niall en trok mijn wenkbrauwen eventjes op. "Dat snap ik, maar ik denk niet dat de soldaten hier vrolijk komen luisteren." beet ik hem toe, waarna ik snel mijn thee opdronk en het kopje met een klap neerzette. Alsof dat geen geluid zou maken... Ik was gewoon opgefokt, oké? Mijn zusje was dood en Niall wilde gaan zingen. Wat ging hij zingen dan? RIP van Rita Ora?
    "Zing dan, als je jezelf wilt verraden. Iedereen in deze straat weet dat ik geen talentvolle vriend hebt die een serenade voor me zal zingen." zei ik geïrriteerd, waarna ik de lege kopjes begon te verzamelen en Louis op zijn vingers tikte bij het zien van de hoeveelheid suiker.
    Ik wierp Liam een giftige blik toe. "Liam! Hou op! Wil je soms dat ik de deuren alvast open gooi of zo?! Waarom zetten jullie geen koor op straat op?!"

    [ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 22:20 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall james Horan

    "Zing dan, als je jezelf wilt verraden. Iedereen in deze straat weet dat ik geen talentvolle vriend hebt die een serenade voor me zal zingen." zei Jasmine geïrriteerd. Ik liet mijn hoofd zakken en trok mijn knieën op. "Ik zei dat ik zin had, niet dat ik het ging doen," mompelde ik. Ik weet wel dat ik een last voor haar ben. Sorry, dat ik hier ben.
    "Waarom ben je zo geprikkeld?" vroeg ik uiteindelijk zachtjes aan Jasmine. Normaal is ze nooit zo, ik begrijp het niet. Ik wrijf met mijn handen over mijn benen waardoor een paar nieuwe sneden van gisteren begonnen te prikken.

    [Ik ging plat bij "Mijn zusje was dood en Niall wilde gaan zingen. Wat ging hij zingen dan? RIP van Rita Ora?" x'D]


    Take me to wonderland