• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. LameBrain "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Memoria Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Jade Rosalie More. HurtedHeart Imperfect.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette (DreamWishes)

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Valentin Grigory Voropeav. Seaver

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)

    We beginnen ermee dat iedereen naar het huis van Jasmine vlucht om daar onder te duiken. Adalicia kan eventueel erachter komen dat daar een verzet aan de gang is en ze komen helpen. De soldaten maken plannen om alle imperfecte mensen uit te roeien. D'accord?

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 17:14 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Wat heb ik nog gemist?]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Samir Alan Sanguis.

    Ik keek Adalicia met een lichte blik van medelijden aan, maar diep van binnen voelde ik toch nog steeds een beetje afkeer tegen haar. Ze bleef een meisje dat nogal vreemd was vergeleken met haar vader. Maar goed...
    "U bent voor mij... neutraal." zei ik met een grijns. "Af en toe bent u zo goed als naar wens en anders bent u vreselijk irritant."
    Ik wist dat ik dit nu wel bij haar mocht zeggen, want ze zou me toch niet aangeven. Vrijheid van meningsuiting werd zo goed als onderdrukt hier... Maar meestal mocht ik die vrij uit spreken, tenzij het over monsieur Vedette ging.
    Ik knikte en haakte mijn arm aarzelend door de hare, waarna ik rustig naar het huis van mademoiselle begon te lopen. Het was beter als ze niet onbewaakt over straat ging... Hier zou ik nog wel eens iets voor indienen. Er konden genoeg aanslagen op haar gepleegd worden en ze leek dat niet helemaal door te hebben.
    "Heeft u trouwens al het register bekeken? Meer dan zestig doden gevallen... Prachtig, niet?" vroeg ik terwijl ik haar naar huis begeleidde.


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Jasmine haar zusje is dodo. Harry en Jasmine hebben boodschappen gedaan en drinken nu thee met de anderen en Liam en Niall worden verliefd. ;3)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Wat heb ik gemist? En zou ik nog een Soldaat (Luitenant Generaal (rang onder de generaal)) Mogen zijn?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    [Wat heb ik gemist? En zou ik nog een Soldaat (Luitenant Generaal (rang onder de generaal)) Mogen zijn?


    (Dat staat boven.^^ En ik had al een idee voor die positie... ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.

    CxStylinson schreef:
    (...)

    (Dat staat boven.^^ En ik had al een idee voor die positie... ;p)
    [O thanks dus ik kan niet een luitenant generaal maken? Ik dacht ik vraag het maar :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Adalicia Jolie Chermène Vedette
    Ik grinnik even. 'Fijn dat dat wederzijns is.' zeg ik dan grinnikend. 'Ik kan je soms, tsja, vaak ook niet hebben, maar nu mag ik je eigenlijk wel.' zeg ik dan eerlijk en haal even mijn schouders op. Hij haakt dan zijn arm dan door de mijne en ik grinnik even en loop wat dichter bij hem, voor hem zal dit wel raar zijn, maar voor mij inmiddels niet meer. 'Nee, nog niet gekeken, indrukwekkend.' mompel ik dan "goedkeurend".

    [Kort, maar ik wist even niks beters...]

    [ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 18:44 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Lam PAyne

    Ik fronste even door wat hij zei en hoorde ze melde dat er thee was.ook hoorde ik dat er niemand dood was opgelucht zuchtte ik. Ik schud even naar NI die vroeg over de suiker. LOU MOCHT MIJ BEETKE hebben. Voor zichtig nam ik eeb slok


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Edward Styles
    Louis kwam naast me zitten en ik glimlachten even flauw naar em waarna ik weer naar de beker staarden. De dampen kwamen in mijn gezicht, waardoor deze iets opwarmden, net àls mijn handen die ik stevig om de mok hadden gesloten. Ik zuchten diep en wist eigenlijk net zo goed wat ik moest doen. En als ik niet heel snel afleiding zocht ging ik straks echt nog naar het register om te kijken of mijn moeder nog leefden,


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jasmine Amina Garçia.

    Ik blikte eventjes naar Harry, die verschrikkelijk afwezig leek. Ik wist niet wat het precies was en ik zou het hem ook niet gaan vragen. Misschien deed ik hem wel pijn hiermee...
    Ik merkte ook dat Liam en Niall licht gezegd erg close aan het worden waren, maar of het meer dan dat was wist ik niet... Wat kon er toch veel gebeuren in een kelder.
    "Harry? Wil je me zo meteen helpen met koken? Het is toch bijna vijf uur." zei ik, gewoon om hem af te leiden. "Of je blijft hier met de anderen..."

    Samir Alan Sanguis.

    Ik knikte eventjes en trok mijn wenkbrauwen na een tijdje op. "Ik doe gewoon vriendelijk omdat ik nou eenmaal gewend raak aan jouw type... Onschuldigheid, snap je?"
    Adalicia ging dichter tegen me aan lopen en eventjes had ik de neiging om weer naar de andere kant te wijken, maar ik bleef bijtend op mijn lip op mijn plek lopen.
    Ik knikte trots en glimlachte. De eerste echte glimlach van vandaag. Indrukwekkend... "Inderdaad! Het was een hele klus, maar die afgedankte gevallen zijn uiteindelijk opgeruimd."


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Je bent er weer. Is mijn rol goed of moet ik nog wat veranderen?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    [Je bent er weer. Is mijn rol goed of moet ik nog wat veranderen?]


    (Whut? Trouwens... Vrouwen staan nooit hoog in de rang bij een leger, dat kan gewoon niet. Vrouwen zijn lichter en minder sterk dan mannen... En ik zei dat ik geen luitenant-generaal wilde?)


    Reading a good book is like taking a journey.

    CxStylinson schreef:
    (...)

    (Whut? Trouwens... Vrouwen staan nooit hoog in de rang bij een leger, dat kan gewoon niet. Vrouwen zijn lichter en minder sterk dan mannen... En ik zei dat ik geen luitenant-generaal wilde?)
    [Oke sorry :S. Mag ze dan Kolonel Majoor of overste worden?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Liam James Payne
    Ik merk dat Harry even naar me glimlacht en me aankijkt en ik kijk hem ook aan met een glimlach.
    Genietend van het warme spul wat me wat opwarmde kijk ik even naar Jasmine.
    Ze begon over koken "Dankje wel voor alles, ik denk niet dat het slim is om boven te helpen maar misschien kan ik hier beneden iets doen, schillen of iets pellen ofwat?" bied ik aan. Ik snapte dat ze ons wou helpen maar het was niet zonder gevaar. Ik zou mijn eigen leven ervoor geven om haar te redden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    HurtedHeart schreef:
    (...)[Oke sorry :S. Mag ze dan Kolonel Majoor of overste worden?]


    (Je kan nu wel zo op mij gaan reageren, maar je luistert volgens mij niet eens naar me... ;p Ik wil alleen maar duidelijk maken dat ik een realistische RPG wil en het nou eenmaal de waarheid is dat vrouwen nooit hoog in de rang bij een leger staan. Je kan me nu noemen wat je wilt, maar volgens mij zijn er meerdere mensen die het met me eens zijn en die hun mond niet open willen trekken, waar ik me trouwens genoeg bij kan voorstellen.)


    Reading a good book is like taking a journey.