• Vijf meiden uit vijf verschillende landen die elkaar niet kennen en toch veel gemeen hebben. Allemaal schrijven namelijk ze met een jongen die ze niet kennen of beter gezegd niet persoonlijk. Door de brieven weten ze alles en kennen elkaar door en door. Het lijken geen vreemde, maar eerder alsof ze al jaren de beste vrienden zijn. Tenminste ze dachten dat ze alles wisten. Maar wat als het moment daar is? Wat als het zover is dat ze de onbekende jongens maar ook gelijk elkaar uiteindelijk gaan ontmoeten? Maar nog belangrijker..wat als blijkt dat diegene niet is wie hij zegt dat hij is, maar een van de jongens uit de wereldberoemde band One Direction is?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Met wie zou je graag willen schrijven:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:xAmore--> Jade Maysilee Bright
    -Liam James Payne: xElounor--> Camille Olivia Ellison
    -Niall James Horan: xTomlinster --> Delilah Destiny Simpson.
    -Louis William Tomlinson: Lamebrain --> Rozalie Alena Rákóczi
    -Zayn Jawaad Malik: Lamebrain--> Serena Yasmina González.

    Meisjes:
    - Serena Yasmina González. xAmore--> Zayn Jawaad Malik
    - Rozalie Alena Rákóczi xTomlinster--> Louis William Tomlinson
    - Jade Maysilee Bright HurtedHeart --> Harry Edward Styles
    - Delilah Destiny Simpson. Lifeisajoke --->Niall James Horan
    - Camille Olivia Ellison xClove--> Liam James Payne



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xTomlinster en CxStylinson maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    Origineel topic van xTomlinster.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 19:12 ]


    Reading a good book is like taking a journey.


    Delilah Destiny Simpson.

    Ik nam zijn hand uit om recht te raken waarna ik mijn haren fatsoeneerde als ik weer recht stond. "Ik hou het wel bij tekenen, voor mijn eigen veiligheid en die van de Tomlinson" zei ik knikkend waarna ik me even uitrekte, "Maar de kousen hou ik wel aan, mijn voetjes hebben nu net zo warm". Ik ging op de tafel zitten en reikte naar een aardbei die ietsjes verder stond. "Ik had beter die chocolade gesmolten in plaats van hem zo op te eten" zei ik op een verdrietig toontje. Wacht, was ik vroeger niet allergisch voor aardbeien ? Ach ja, ik zou het allang hebben uitgespuwd moest ik er nog allergisch voor zijn, ja, allergieën gingen bij mij weg. Ooit was ik allergisch voor noten, toen niet meer. Heel vreemd

    [AgentP -> xElounor]


    Do what people say you can't.

    [LOUISSS ? ;3]

    Lifeisajoke schreef:

    Delilah Destiny Simpson.

    Ik nam zijn hand uit om recht te raken waarna ik mijn haren fatsoeneerde als ik weer recht stond. "Ik hou het wel bij tekenen, voor mijn eigen veiligheid en die van de Tomlinson" zei ik knikkend waarna ik me even uitrekte, "Maar de kousen hou ik wel aan, mijn voetjes hebben nu net zo warm". Ik ging op de tafel zitten en reikte naar een aardbei die ietsjes verder stond. "Ik had beter die chocolade gesmolten in plaats van hem zo op te eten" zei ik op een verdrietig toontje. Wacht, was ik vroeger niet allergisch voor aardbeien ? Ach ja, ik zou het allang hebben uitgespuwd moest ik er nog allergisch voor zijn, ja, allergieën gingen bij mij weg. Ooit was ik allergisch voor noten, toen niet meer. Heel vreemd

    [is deze rpg niet een beetje dood, ja ik wil wel reageren, maar het verveeld me snel als er maar 1 gesprek is in een rpg.]

    Louis William Tomlinson
    Delilah begon aan de aardbeien en zelf ging ik op het aanrecht zitten en trok een zak ships uit de kast. Ik had ergens nog steeds enorme honger. "Kan je een beetje goed zingen?' Vroeg ik Delilah naar aanleiding van vanavond. Want als ik en de rest van de jongens de enige waren die gingen zingen, zou er vast niet veel aan zijn voor de rest.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Dan brengen we hem weer tot leven!! xAmore/Hazza. Jade wants a responce.]


    I'm finally back, Finally after a Year break


    Delilah Destiny Simpson.

    Ik verslikte in mijn aardbei en keek Louis met grote ogen aan. "Moest ik kunnen zingen dan ?".
    Ik haalde mijn schouders op en beet op mijn lip, "Niet echt eigenlijk, maar tja, er liggen vast nog wel ergens aspirientjes". Ik nam nog een aardbei en at die op waarna ik een stuk keukenpapier nam en mijn handen afkuiste.
    "Waar blijft Harry eigenlijk ? Je zou toch verwachten dat hij je komt zoeken nadat hij je alleen heeft gelaten".