• Haai!
    Ik ontdekte laatst weer mijn One Shots Story. Nou ja, ik wil er weer aan beginnen te schrijven. Maar een probleem: Inspiratie. Inspiratie krijg ik altijd zomaar, maar niet als ik dat wil.\
    Dus nou dacht ik, misschien kunnen we hier een aantal titels (het mag overal over gaan) neerzetten. Dat zorgt voor mij wel voor inspiratie. Bijvoorbeeld 'Princess of the night' ofzo. Als mensen titels zoeken, kunnen ze hier meteen ook terecht!


    --

    × Love birds
    × Miss Break-a-leg
    × Barbie doll
    × Little Miss Sunshine
    × Angry titans and holy grails
    × Diary of a teenage mother
    × Goodbye world
    × Anger, wrath and loveletters

    Hopelijk kan je hier wat mee?


    26 - 02 - '16

    Ja, bedankt! :D


    --

    Urgg, ik ben zoo slecht in titels! ;c
    Heb je misschien al eens naar foto's/plaatjes op internet of in een picture story gekeken? Daar krijg ik wel vaker inspiratie van (: Of van liedjes luisteren (:

    Anyway, succes met je inspiratie zoeken!
    Komt me trouwens heel bekend voor, als ik inspiratie wíl, is 'ie er niet, heb ik het super druk met school; Bam! Inspiratie.. ;/ :')


    Inspiration can hit you any time

    Constantine schreef:
    Urgg, ik ben zoo slecht in titels! ;c
    Heb je misschien al eens naar foto's/plaatjes op internet of in een picture story gekeken? Daar krijg ik wel vaker inspiratie van (: Of van liedjes luisteren (:

    Anyway, succes met je inspiratie zoeken!
    Komt me trouwens heel bekend voor, als ik inspiratie wíl, is 'ie er niet, heb ik het super druk met school; Bam! Inspiratie.. ;/ :')


    Thanks voor je tips! *Gaat denken aan liedjes*


    --