• Ik heb eerste uur vrij, en was dus net op school, nu ben ik weer thuis. Maar mijn hele klas heeft een mail gekregen, behalve ik, en wel van mijn mentor. Ik haat hem, echt, ohmygod, ik ben zo kwaad op hem, ik had gewoon nog in bed kunnen liggen. Ik ga straks serieus klagen bij hem, jezus, hoe kan je nou 'n kind van je eigen mentorklas vergeten te mailen?! Echt slecht.
    Wie heeft er ook eens zo iets slechts gehad op school?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik moet elk uur dat uitvalt gewoon op school zijn. Eerste zes uur vrij, moet ik naar school. Vriendinnen die een dag vrij waren door uitval en tussenuren moesten ook gewoon op school zijn. Stomme overheid. (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik sta regelmatig netjes om halfnegen op school als er ineens op de monitor verschijnt dat mijn eerste uur uitvalt. Serieus, het gebeurt zo vaak dat ik het al niet meer erg vind.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Het zal wel niet met opzet zijn geweest.
    Ik vind het hatelijker als je al op school ben en dan een briefje ziet hangen dat de lector niet aanwezig is. Daar krijg ik het pas van.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Waarschijnlijk heeft hij perongeluk over je heen gekeken in de klassenlijst, had net zo goed iemand anders kunnen zijn geweest. Wel vervelend, maar dat extra uurtje slapen kun je dit weekend weer inhalen (:
    Van mijn middelbare school was er eigenlijk niks positiefs....Gelukkig is de school waar ik nu op zit wel heel prettig (: Hoewel er wel eens dingen mis gaan, maar dat is menselijk.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Hmmm mijn mentor is zo'n ontmoedigend persoon.... Hij geeft nog eens wiskunde ook, ik wil wiskunde B doen, en hij denkt dat het niet handig is--' Echr heel opbeurend... Maar goed, verder is ie wel aardig...


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Lamebrain schreef:
    Ik krijg standaard een automatisch smsje als het eersten uur uitvalt. Dus dat kan bij mij niet.. Al krijg ik dat smsje meestal pas een half uur van tevoren als ik allang onderweg ben. ;c


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Oromis schreef:
    Ik vind je reactie lichtelijk overdreven maar goed. Het is wel vervelend.


    Pretty is just a pretty word.

    Howell schreef:
    Waarschijnlijk heeft hij perongeluk over je heen gekeken in de klassenlijst, had net zo goed iemand anders kunnen zijn geweest. Wel vervelend, maar dat extra uurtje slapen kun je dit weekend weer inhalen (:
    Van mijn middelbare school was er eigenlijk niks positiefs....Gelukkig is de school waar ik nu op zit wel heel prettig (: Hoewel er wel eens dingen mis gaan, maar dat is menselijk.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2012 - 17:29 ]


    Ex astris, sciencia

    Apocalyptic schreef:
    T'is vervelend maar hij is ook maar een mens die ooit dingen vergeet. ;x


    26 - 02 - '16

    Bij mij op school melden ze het niet eens! Wij hebben een bord waar de absente leerkrachten opstaan maar verder boeit het hun niks :c


    •*• Lululu •*•

    Je kan natuurlijk ook overdrijven. Je mentor is ook maar een mens, hij deed het heus niet met opzet. Ik heb vrij regelmatig dat ik voor niets op school kom of random twee tussenuren heb. Word ik daar boos om? Nee. Ik ben juist blij dat ik geen les heb :').


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Je kan natuurlijk ook overdrijven. Je mentor is ook maar een mens, hij deed het heus niet met opzet. Ik heb vrij regelmatig dat ik voor niets op school kom of random twee tussenuren heb. Word ik daar boos om? Nee. Ik ben juist blij dat ik geen les heb :').



    + Nu kun je lekker huiswerk maken op school aangezien je toch niks beters te doen hebt ^^ zo zie ik het altijd


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Best wel grappig
    Ik ben dit jaar nieuw op school en mijn filosofie docent bleef maar volhouden dat hij mij had toegevoed bij de workspace geval van filo
    Maar dat was ik dus niet en ik heb dus heel lang geen opdrachten gemaakt en hij boos, maar nu heeft hij eindelijk toegegeven


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one