• (Ik wist niet goed bij welk onderdeel dit het beste paste, gezien dit niet echt "promoten" is, dus besloot het hier te plaatsen).

    Ik heb een verhaal en een essay geschreven die ik graag wil gebruiken om mee te doen aan wedstrijden, maar nu weet ik niet of ze sterk genoeg zijn. Is er misschien iemand — liefst met verstand van taal en schrijven, maar alle hulp is welkom! — die zin heeft om deze te keuren? Wees vooral niet bang om streng te zijn, want ik wil natuurlijk wel winnen!

    Alvast bedankt. :)


    'After all this time?' — 'Always,' said Snape.

    Ik wil wel ^^ Nu ben ik nog niet heel oud maar ik ben wel kritisch in schrijven en hoe je spanning opbouwt c:


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:
    Ik wil wel ^^ Nu ben ik nog niet heel oud maar ik ben wel kritisch in schrijven en hoe je spanning opbouwt c:



    Het is niet echt per se een spanningsverhaal, en de essay al zeker niet, maar ik zal het doorsturen!


    'After all this time?' — 'Always,' said Snape.

    Hoe lang is het ongeveer? Want ik zit in mijn examenperiode, wat betekent dat ik niet heel veel tijd heb.
    Verstand van taal heb ik redelijk, niet uitzonderlijk. Er zijn vast mensen die dat beter kunnen, maar ik kan misschien wel wat tips geven omtrent het verhaal (als dat nodig zou zijn)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Lost_Girl schreef:
    Hoe lang is het ongeveer? Want ik zit in mijn examenperiode, wat betekent dat ik niet heel veel tijd heb.
    Verstand van taal heb ik redelijk, niet uitzonderlijk. Er zijn vast mensen die dat beter kunnen, maar ik kan misschien wel wat tips geven omtrent het verhaal (als dat nodig zou zijn)



    Ze zijn niet lang, hoor! Het eerste is 339 woorden en het tweede 445.


    'After all this time?' — 'Always,' said Snape.

    Nel_T schreef:
    (...)


    Ze zijn niet lang, hoor! Het eerste is 339 woorden en het tweede 445.

    Dan wil ik dat zeker wel even doen ^^


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik wil je ook wel helpen! Ben, al zeg ik het zelf, pittig goed met taal. ^^


    Slightly drunk.

    Ik dacht dat er stond ''Wil iemand mijn verhaal kleuren?''


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Ik stuur het naar jullie! Erg bedankt. :)


    'After all this time?' — 'Always,' said Snape.