• Dit topic hoort zeker in de categorie familie! Zoals velen niet zullen weten heb ik nogal een uitgebreide familie! -vind ik zelf tenminste-. Maar ik houd het simpel en vertel even over mijn broers en ik. Ik heb drie broers, de oudste is 29 en heeft een dochtertje van iets ouder dan een jaar. En dan mijn andere twee broers die een tweeling zijn, eeneiig. Dat tweeling ding vinden wij gewoon erg leuk en speciaal, we zijn er mee opgegroeid dus ook niets anders gewend!

    En nu komt het leuke nieuws! Mijn oudste broer en zijn vrouw zijn weer in verwachting -en je kan het al raden- het is een tweeling!! En ook nog eens een eeneiige ^^ en dat vinden wij allemaal zo speciaal en leuk dat we er spontaan om kunnen huilen van blijdschap!

    (baby) (baby) <-- kom maar op met die tweeling!


    Iemand anders ook waarvan broers en of zussen een kind verwachten? (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Oooooooooooooooh dat is zo super leuk!!!! :D


    Life is hard and then we die

    Nope ikke niet, maar is idd wel speciaal (flower)


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Tweelingen zijn altijd leuk. En dat kan ik zelf weten :'D
    Maar nee, mijn broer is pas net 19 en mijn Tweelingzus & ik 15.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    CallYouOut schreef:
    Tweelingen zijn altijd leuk. En dat kan ik zelf weten :'D
    Maar nee, mijn broer is pas net 19 en mijn Tweelingzus & ik 15.
    Precies dit :3

    [ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 16:19 ]


    Shoganai i ne~

    EdwardElric schreef:
    (...)Precies dit :3


    Ben jij toevallig de andere helft van de tweeling of nog toevalliger dezelfde situatie? :3




    En thanks iedereen ^^ ik geniet er nu al van terwijl we nog een tijd moeten wachten met genieten van d'r baby's ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Ben jij toevallig de andere helft van de tweeling of nog toevalliger dezelfde situatie? :3




    En thanks iedereen ^^ ik geniet er nu al van terwijl we nog een tijd moeten wachten met genieten van d'r baby's ^^
    Ik ben de andere helft :3


    Shoganai i ne~

    EdwardElric schreef:
    (...)Ik ben de andere helft :3

    Hallo andere helft :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    PUKKELxDING schreef:
    Oooooooooooooooh dat is zo super leuk!!!! :D


    Pretty is just a pretty word.

    Mijn broertje en zijn vriendin verwachten in februari hun 2de kindje, weer een zoontje (baby)
    En tweelingen zijn echt leuk! De twee jongste zusjes van m'n vriend die ik ook echt beschouw als eigen zusjes (inmiddels vandaag 19 geworden XD) zijn een eeneiige tweeling en vroeger zat er een tweeling in m'n klas die beiden m'n bff waren zoals we dat toendertijd noemden :3

    [ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 17:11 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    Mijn broertje en zijn vriendin verwachten in februari hun 2de kindje, weer een zoontje (baby)
    En tweelingen zijn echt leuk! De twee jongste zusjes van m'n vriend die ik ook echt beschouw als eigen zusjes (inmiddels vandaag 19 geworden XD) zijn een eeneiige tweeling en vroeger zat er een tweeling in m'n klas die beiden m'n bff waren zoals we dat toendertijd noemden :3


    O wat gaaf! ^^ dus jij zit ook helemaal in de baby sfeer? (:

    Ik ken ook wel aardig wat tweelingen in mijn omgeving!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    auwww
    zo lief:D


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik ben ook de helft van een tweeling.:Y)
    wel, ik krijg er weer een nichtje of neefje bij.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Nee maar de moeder van een van mijn stagekinderen is zwanger, telt dat ook? En volgens mij is een van leraressen zwanger maar dat weet ik niet zeker.


    Physics is awesome

    Wat lieef! Gefeliciteerd! En goh, ik wist niet dat ze ook al kunnen zien dat het eeneiig of twee-eiig gaat worden.


    You are beautiful, you are love.

    Memoria schreef:
    Ik ben ook de helft van een tweeling.:Y)
    wel, ik krijg er weer een nichtje of neefje bij.(:


    Ik wist wel dat je een zus had hier c: maar niet dat je een tweeling bent! ^^ vet cool! Zelf zou ik me ook afvragen hoe het is.. Hoewel mijn beste vriendin en ik ook eng erg veel op elkaar lijken qua innerlijk en uiterlijk :')


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.