• ik heb nog een acc voor Q aangemaakt, (omdat ik deze zat word)
    Ik heb alleen geen bevestigings mail gekregen.
    wat kan ik hier mee doen?


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Heb je ook gekeken in het mapje spam/junk/ongewenst?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Huh, Hoe kan je je account nu zat worden? Misschien kan je een mod contacteren?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    jaimyhoi schreef:
    Heb je ook gekeken in het mapje spam/junk/ongewenst?

    ja


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Lol je bent hier nog maar net en bent nu al je account zat? Als je een nieuwe username wilt kun je die gewoon veranderen hoor :W


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    Lol je bent hier nog maar net en bent nu al je account zat? Als je een nieuwe username wilt kun je die gewoon veranderen hoor :W

    i know, heb ik ook al gedaan, maar de reden dat ik mijn acc zat ben is omdat er mensen in rl zijn die me er van kennen, waarvan ik niet wil dat ze me kennen (want dan gaan ze me lastig vallen)

    Ik heb het niet over Ashley, mocht ze dit lezen.


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Dan moet je even via contact/pb aan een mod sturen om welk account het gaat. Dan activeren wij het voor je handmatig. (:


    Let the Night embrace you

    xAngelForce schreef:
    (...)
    i know, heb ik ook al gedaan, maar de reden dat ik mijn acc zat ben is omdat er mensen in rl zijn die me er van kennen, waarvan ik niet wil dat ze me kennen (want dan gaan ze me lastig vallen)

    Ik heb het niet over Ashley, mocht ze dit lezen.

    Ooh okay, dat snap ik. Dat is een goede reden om een nieuw account te nemen :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sagitta schreef:
    Dan moet je even via contact/pb aan een mod sturen om welk account het gaat. Dan activeren wij het voor je handmatig. (:


    Jullie hebben echt like superpowers op Q. Lol.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb dat ook ooit eens gehad, maar ik had dan nooit een mod gecontacteerd omdat ik daar gewoon aan gedacht had. Had ik maar een nieuw account aangemaakt. Nu zal nooit iemand door mij Decode kunnen nemen. Mwhahah. :'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?