• The 99th anual Hunger Games
    24 tributes, 1 real life arena
    No forest, beach, sea or desert these time
    But an old, classic city
    which even in Panem still known as
    Roma


    And may the odds be ever in your favor


    Okay. Dit jaar is de arena dus niet iets technisch van het Capitool. Geen nagebouwd landschap. Maar Rome, de bekende hoofdstad van Italië. Rome was vroeger al zeer bekend, maar zelfs in Panem kennen ze het nog. De enige plek die niet is vernield in de oorlogen. Eigenlijk is Panem niet het enige wat nog van de wereld over is.
    De hoorn is het Colosseum, die dan ook in het midden van de arena ligt. De dikke lijn rond de foto is de buitenkant van de arena.

    Dit topic is al begonnen, er kunnen geen rollen meer aangemaakt worden
    Jongens
    Meisjes


    District 1 [Luxeproducten Capitool] :
    -Noah Shaw||Bastard
    -Rosa Amore Diamond|glimmur

    District 2 [Wapens en Vredesbewakers] :
    -Jayy Kilian von Monroe||Styles
    -Diana Taylor Temple||xClove

    District 3 [Technologie] :
    -Gregor Rose||Jandewasbeer
    -|| |Bloedbad|

    District 4 [Visserij] :
    -Dennis Cobus Adams||SateGodess
    - Lauren Fiona Johnsen||Ruexx

    District 5 [Medisch onderzoek] :
    -Drew Jackson||foxfaceXXX
    -[Indianna Laurens||CatnipFire

    District 6 [DNA-manipulaties en -mutaties] :
    -Peather Didier Butcher||Seaver
    -|| |Bloedbad|

    District 7 [Hout] :
    -Micheal Dumont||Nyan||Dood
    -Teaghan Anderson||Seaver

    District 8 [Textiel] :
    -|| |Bloedbad|
    -Leyla Moore||Nyan

    District 9 [Industrie] :
    -|| |Bloedbad|
    -Ariana Louisa Green||foxfaceXXX

    District 10 [Vee] :
    -|| |Bloedbad|
    -|| |Bloedbad|

    District 11 [Landbouw] :
    -Mason Jacob Springfield ||Bastard
    -Fea Diona Hendrixs||SateGodess

    District 12 [Steenkool] :
    -|| |Bloedbad|
    -Demitria Catherine Valentine||Bibble

    In te vullen:
    District:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter(mag ook in RPG, maar om zeker te weten dat een ander niet hetzelfde karakter als jou heeft, zou ik het invullen):
    Uiterlijk:
    Pluspunten in de arena:
    Minpunten in de arena:
    Wapen:
    Extra(hoeft niet persé ):

    Er zijn niet echt regels, maar misschien zou je je aan een paar dingetjes willen houden:
    -Je mag meerdere personages aanmaken, maar dan moet je een jongen en een meisje aanmaken. (dus niet alleen 2jongens of alleen 2meisjes)
    - Je mag reserveren. Reserveringen blijven staan!
    - Geen ideale personages [Mary-Sue]
    - Liefst geen personage aanmaken die erg lijkt op iemand die al in the Roma Games meedoet
    - Ook jongere personages, niet altijd boven de 15 jaar
    - De posts zijn minstens 5 zinnen lang [liefst niet al te lang durende gesprekken, áls het een gesprek is, mogen het 4 zinnen zijn]
    - Boven de post zet je je naam, district en de plek waar je je op dat moment bevindt.

    [Bijvoorbeeld: Indianna Laurens || District 5 || Colosseum, Hoorn]


    Btw wij trekken (ong) iedere week een loodje waarop staat wie er doodt gaat. Zo hebben wij even veel kans om dood te gaan als de rest. Het verhaal begint op het moment dat de tributen de arena in gaan. (dus het laatste moment met de stylist en dan de arena in)

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=145950Topic 1

    Thanks!
    xx CatnipFire en Ruexx

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 10:24 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    District 5 [Medisch Onderzoek] :
    -Drew Jackson||Nynkuu

    omdat ik niet kan veranderen^^, geef ik ze wel ff aan: Nynkuu met kleine letter anders werkt de link niet;)


    :)

    Mag ik de District 1 jongen reserveren? ^-^


    kindness is never a burden.

    foxfaceXXX schreef:
    (...)

    nee nee nee, dat bedoel ik niet... dat durrt veeeel te lang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ik bedoel dat je alleen de overlevingskansen opschrijft van iedereen,
    dan kan je daar misschien iets mee doen als je geen inspiratie hebt
    om te schtijven...


    Meestal is er wel inspiratie om te schrijven(:
    en we hebben niet echt een idee hoe we dan die cijfers zouden moeten geven:8
    Maar met ceasar lijkt me 1 interview wel leuk..


    :)

    (Michelle we hebben met die reservering van 5TYLE5 genoeg tributen; 14.
    Gaan we dan nog door of is dat wel genoeg omdat er anders teveel meedoen?)


    :)

    5TYLE5 schreef:
    Mag ik de District 1 jongen reserveren? ^-^


    jippie, ik krijg een districtgenoot(H)xD


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    CatnipFire schreef:
    (...)

    Meestal is er wel inspiratie om te schrijven(:
    en we hebben niet echt een idee hoe we dan die cijfers zouden moeten geven:8
    Maar met ceasar lijkt me 1 interview wel leuk..


    1)cijfers kan met behulp van karakter en sterk&zwakke punten.... en je kan natuurlijk gokken.
    want de cijfers zijn eigenlijk ook wel gewoon gokcijfers van het capitol.
    2)1 interview vind ik ook wel leuk, maar dan benadeel je de anderen, zij hebben dan geen
    interview....(maar wel goed idee)

    meestal is er wel inspiratie, maar door het cijfer hebben de mensen ook en idee van hoe
    ze er ongeveer voor staan (ook in vergelijking met andere mensen)

    (ik hoop dat we snel beginnen)

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 20:26 ]


    imperfection is beauty

    District: District 1, Luxeproducten Capitool
    Naam: Noah Shaw
    Leeftijd: 18 jaar.
    Karakter: Noah is een rustig type maar komt op voor zichzelf wanneer dat nodig is. Hij laat zich niet kleineren en intimideren door anderen. Noah zwijgt liever dan hij praat en daarbij komt nog dat hij liever traint dan het gezaag aan te horen over andere die zichzelf geweldig vinden. Doch laat Noah zijn ideeën en plannen niet meteen vervliegen. Wanneer hij iets wil, doet hij er alles aan datgene te krijgen. Wat het ook mag wezen. Een meisje, een plaats in de leerlingenraad op school of een nieuw zwaard. Hij is geen dikke nek en schept niet op over zijn talenten of kwaliteiten.
    Tussen het vele zwijgen door houd Noah ook van een grapje en lacht hij graag. Desondanks Noah uit District 1 komt en dus een echte beroeps is heult hij niet perse mee met de Beroeps. Evenwel loopt hij alleen rond in de arena en moord zo de beroeps uit. Bondgenoten vormen was sowieso nooit Noahs beste strategie.
    Uiterlijk:


    Max Irons
    Noah is groot en gespierd door het vele trainen voor de Spelen zelf. Hij heeft een sixpack en stevige kuitspieren waardoor rennen ook makkelijker gaat. Zijn haar is bruin en is langs de zijkanten kort geknipt en vormt vooraan een kuif. Zijn ogen zijn chocoladebruin.
    Pluspunten in de arena: Hij heeft vaak een goede strategie om andere Tributen in de val te lokken. Ook kan hij perfect overweg met een goed gebalanceerd zwaard.
    Minpunten in de arena: In tijden van nood, waarbij de strategie allang vervlogen is kan Noah erg impulsief reageren wat hem ooit, waarschijnlijk, tot zijn dood zal brengen.
    Wapen: Zwaard en speer, maar hij prefereert zijn zwaard.
    Extra: Noahs aandenkingsteken aan zijn District is een lederen gevlochten polsbandje met een 2 bedeltjes met daaraan een wolf, een beer en een arend. Elk heeft een afzonderlijke betekenis voor hem.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 21:01 ]


    kindness is never a burden.

    (...)
    Wapen: Zwaard en speer, maar hij prefereert zijn zwaard.
    (...)[/face]
    [/12]



    daar gaat mijn speer....:P


    imperfection is beauty

    foxfaceXXX schreef:
    (...)


    daar gaat mijn speer....:P


    No worries, hij is handiger met zijn zwaard. (:


    kindness is never a burden.

    Question: Hoe kies je wie welk cijfer heeft en hoe kies je wie er dood gaat en hoe kies je wie wat krijgt? Want ik ben bang dat anders iedereen zichzelf hoge cijfers gaat geven, veel spullen en er niemand dood gaat....


    We've lived in the shadows for far too long.

    Seaver schreef:
    Question: Hoe kies je wie welk cijfer heeft en hoe kies je wie er dood gaat en hoe kies je wie wat krijgt? Want ik ben bang dat anders iedereen zichzelf hoge cijfers gaat geven, veel spullen en er niemand dood gaat....


    cijfers kun je zelf niet kiezen. wie welk cijfer krijgt word bekeken bij het peronage(denk ik).
    maar het is nog niet zeker dat het doorgaat met de cijfers...
    wie er dood gaat word waarscijnlijk wekelijks getrokken...
    spullen weet ik niet zeker... ik denk dat je kan zeggen wat je wilt hebben van de hoorn
    en dan krijg je wel schrammen of andere verwondingen....


    imperfection is beauty

    5TYLE5 schreef:
    (...)

    No worries, hij is handiger met zijn zwaard. (:


    klopt....


    imperfection is beauty

    En wat nu als iedereen stemt voor de cijfers van een ander. Aan de hand vast de posts die geplaatst worden terwijl de tributen vechten in het trainingscenter, aan de hand van het rollentopic.
    Dan stemt iedereen voor het personage van de ander en die cijfers tel je op en je neemt het gemiddelde. Natuurlijk moet je het een beetje eerlijk spelen anders krijgt iedereen straks een 4. (:


    kindness is never a burden.

    foxfaceXXX schreef:
    (...)

    cijfers kun je zelf niet kiezen. wie welk cijfer krijgt word bekeken bij het peronage(denk ik).
    maar het is nog niet zeker dat het doorgaat met de cijfers...
    wie er dood gaat word waarscijnlijk wekelijks getrokken...
    spullen weet ik niet zeker... ik denk dat je kan zeggen wat je wilt hebben van de hoorn
    en dan krijg je wel schrammen of andere verwondingen....


    Oke, fijn om te weten^^ Sorry, maar ik was gewoon heel nieuwsgierig....


    We've lived in the shadows for far too long.

    5TYLE5 schreef:
    En wat nu als iedereen stemt voor de cijfers van een ander. Aan de hand vast de posts die geplaatst worden terwijl de tributen vechten in het trainingscenter, aan de hand van het rollentopic.
    Dan stemt iedereen voor het personage van de ander en die cijfers tel je op en je neemt het gemiddelde. Natuurlijk moet je het een beetje eerlijk spelen anders krijgt iedereen straks een 4. (:


    dan kunnen er oneerlijk cijfers komen die misschien niet bij het personage passen, maar het idee vind ik leuk <3


    imperfection is beauty