• The 99th anual Hunger Games
    24 tributes, 1 real life arena
    No forest, beach, sea or desert these time
    But an old, classic city
    which even in Panem still known as
    Roma


    And may the odds be ever in your favor


    Okay. Dit jaar is de arena dus niet iets technisch van het Capitool. Geen nagebouwd landschap. Maar Rome, de bekende hoofdstad van Italië. Rome was vroeger al zeer bekend, maar zelfs in Panem kennen ze het nog. De enige plek die niet is vernield in de oorlogen. Eigenlijk is Panem niet het enige wat nog van de wereld over is.
    De hoorn is het Colosseum, die dan ook in het midden van de arena ligt. De dikke lijn rond de foto is de buitenkant van de arena.

    Dit topic is al begonnen, er kunnen geen rollen meer aangemaakt worden
    Jongens
    Meisjes


    District 1 [Luxeproducten Capitool] :
    -Noah Shaw||Bastard
    -Rosa Amore Diamond|glimmur

    District 2 [Wapens en Vredesbewakers] :
    -Jayy Kilian von Monroe||Styles
    -Diana Taylor Temple||xClove

    District 3 [Technologie] :
    -Gregor Rose||Jandewasbeer
    -|| |Bloedbad|

    District 4 [Visserij] :
    -Dennis Cobus Adams||SateGodess
    - Lauren Fiona Johnsen||Ruexx

    District 5 [Medisch onderzoek] :
    -Drew Jackson||foxfaceXXX
    -[Indianna Laurens||CatnipFire

    District 6 [DNA-manipulaties en -mutaties] :
    -Peather Didier Butcher||Seaver
    -|| |Bloedbad|

    District 7 [Hout] :
    -Micheal Dumont||Nyan||Dood
    -Teaghan Anderson||Seaver

    District 8 [Textiel] :
    -|| |Bloedbad|
    -Leyla Moore||Nyan

    District 9 [Industrie] :
    -|| |Bloedbad|
    -Ariana Louisa Green||foxfaceXXX

    District 10 [Vee] :
    -|| |Bloedbad|
    -|| |Bloedbad|

    District 11 [Landbouw] :
    -Mason Jacob Springfield ||Bastard
    -Fea Diona Hendrixs||SateGodess

    District 12 [Steenkool] :
    -|| |Bloedbad|
    -Demitria Catherine Valentine||Bibble

    In te vullen:
    District:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter(mag ook in RPG, maar om zeker te weten dat een ander niet hetzelfde karakter als jou heeft, zou ik het invullen):
    Uiterlijk:
    Pluspunten in de arena:
    Minpunten in de arena:
    Wapen:
    Extra(hoeft niet persé ):

    Er zijn niet echt regels, maar misschien zou je je aan een paar dingetjes willen houden:
    -Je mag meerdere personages aanmaken, maar dan moet je een jongen en een meisje aanmaken. (dus niet alleen 2jongens of alleen 2meisjes)
    - Je mag reserveren. Reserveringen blijven staan!
    - Geen ideale personages [Mary-Sue]
    - Liefst geen personage aanmaken die erg lijkt op iemand die al in the Roma Games meedoet
    - Ook jongere personages, niet altijd boven de 15 jaar
    - De posts zijn minstens 5 zinnen lang [liefst niet al te lang durende gesprekken, áls het een gesprek is, mogen het 4 zinnen zijn]
    - Boven de post zet je je naam, district en de plek waar je je op dat moment bevindt.

    [Bijvoorbeeld: Indianna Laurens || District 5 || Colosseum, Hoorn]


    Btw wij trekken (ong) iedere week een loodje waarop staat wie er doodt gaat. Zo hebben wij even veel kans om dood te gaan als de rest. Het verhaal begint op het moment dat de tributen de arena in gaan. (dus het laatste moment met de stylist en dan de arena in)

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=145950Topic 1

    Thanks!
    xx CatnipFire en Ruexx

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 10:24 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ruexx schreef:
    okeeh ik vind ook dat t mag(:
    so @Bastard & @Lamebrain maak gwn nog een jongen aan && dan kunnen we bijna beginnen aan t 1e topic!


    Thank you. Heb je liever dat ik een jongen neem uit een District nog zonder tributen op één waarbij er enkel een meisje is? :D


    kindness is never a burden.

    Bastard schreef:
    (...)

    Thank you. Heb je liever dat ik een jongen neem uit een District nog zonder tributen op één waarbij er enkel een meisje is? :D


    maakt niet zoveel uit, wat je zelf wil.


    :)

    CatnipFire schreef:
    (...)

    maakt niet zoveel uit, wat je zelf wil.


    Kay, mag ik dan de jongen uit District 11 reserveren? (:


    kindness is never a burden.

    Bastard schreef:
    (...)

    Kay, mag ik dan de jongen uit District 11 reserveren? (:

    tuurlijk(:


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ruexx schreef:
    (...)
    tuurlijk(:


    en das nummer 15:D


    :)

    Ruexx schreef:
    (...)
    jaah is wel handig, dan hebben we meer kans op meer tributen(:
    anders gaan er 10 dood tijdens het bloedbad(A)


    hahah indd^^
    (inmiddels 9xD)


    :)

    District: 11
    Naam: Mason Jacob Springfield
    Leeftijd: 13
    Karakter: Mason is een aardig knulletje die je altijd kan laten lachen door de gekste dingen te doen. Hij ziet het leven door één grote, roze bril en denkt niet na over de negatieve zaken. Mason is ook een harde werker en klimt hoog in de boomhaarden in District 11. Net als Rue, fluit hij dan een serie deuntjes die het eind van de werkdag aangeven. Mason zou nooit dingen doen die niet mogen en loopt altijd netjes in het rijtje. Hij is keurig opgevoed en heeft daarmee ook manieren aangeleerd.
    Mason is een kleine intellectueel. Hij weet altijd wat hij gaat doen wanneer en kan heel erg strategisch en tactvol nadenken. Een minpuntje aan zijn karakter is dat Mason soms erg betweterig kan overkomen, zelfs tegenover ouderen.
    Uiterlijk:




    Asa Butterfield
    Mason ziet er vaak uit alsof hij net uit bed komt. Slobberige kleren en warrig haar. Hij doet ook zijn best niet om erg netjes te verschijnen omdat niemand in District 11 daar op let. Mason heeft halflang zwart haar en een lichte huid. Zijn ogen zijn lichtblauw.
    Masons postuur is nogal klein en slungelig dus zal je hem nog in een man tot man gevecht zien.
    Pluspunten in de arena: Hij is snel en kan goed in bomen klimmen en heeft altijd een plan klaar. -Zie Karakter-
    Minpunten in de arena: Doordat hij nog jong is kun je hem makkelijk aan in een wostelpartij of man tot man gevecht wanneer je groter en sterker bent dan hem.
    Wapen: Een klein zakmes en een blaaspijp met zo'n 10 pijltjes.
    Extra: Mason heeft een grote familie van 5 jongere broertjes en zusjes en enkel 1 grote broer. De jongste van de kinderen is Thor, hij is net 2 geworden, dan volgen Sara en Nathaniël, een tweeling van 5 en een half, de volgende in de rij is Leatitia, zij is er 8 en Timmy is er 10. Dan heb je Mason en de oudste van de groep is Jason, die er net 15 is geworden.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2012 - 16:51 ]


    kindness is never a burden.

    District: 3
    Naam: Gregor Rose
    Leeftijd: 16
    Karakter: Vrolijk en opgewekt. Hij is erg handig en heeft er absoluut geen moeite mee om dat aan iedereen te laten zien.
    Desondanks is hij toch zeer charismatisch en zit hij vaak achter de meisjes aan.
    Gregor is erg betrouwbaar, maar verwacht ook dat anderen altijd net zo betrouwbaar zijn als hem.
    Hij heeft veel moeite om zich op één ding te concentreren en is op één moment soms met 5 dingen tegelijk bezig.
    Uiterlijk:


    Jason Campbell Bower
    Pluspunten in de arena: Hij is handig en weet met weinig voor handen toch veel te maken. Hij is ook redelijk snel.
    Minpunten in de arena: Hij vertrouwt veel mensen en kan zich moeilijk concentreren op één ding. Hij is ook erg tenger en niet zo sterk als de meeste jongens van zijn leeftijd.
    Wapen: Hij prefereert afstandswapens, opdat het niet op een fysieke confrontatie komt.
    Extra:


    Why don't you put your beautiful lips upon my posterior and kiss it repeatedly.

    Bastard schreef:
    District: 11
    Naam: Mason Jacob Springfield
    Leeftijd: 13
    Karakter:
    Uiterlijk:




    Asa Butterfield
    Pluspunten in de arena:
    Minpunten in de arena:
    Wapen: Een klein zakmes en een blaaspijp met zo'n 10 pijltjes.
    Extra:

    De rest vul ik morgen in. (:


    hij is nog niet af, maar ik mag hem<3


    :)

    CatnipFire schreef:
    (...)

    hij is nog niet af, maar ik mag hem<3


    Hehe. :D Ik vul 'm straks verder aan.


    kindness is never a burden.

    jan heeft best een goeie rol gemaakt!!

    [ bericht aangepast op 14 dec 2012 - 16:13 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    glimmur schreef:
    (jan heeft best een goeie rol gemaakt!!)

    jahh indd


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Jandewasbeer schreef:

    Karakter: Vrolijk en opgewekt. Hij is erg handig en heeft er absoluut geen moeite mee om dat aan iedereen te laten zien.
    Desondanks is hij toch zeer charismatisch en zit hij vaak achter de meisjes aan.


    hmmm aan wie doet me dat denkenxD

    [ bericht aangepast op 14 dec 2012 - 16:06 ]


    :)

    CatnipFire schreef:
    (...)

    hmmm aan wie doet me dat denkenxD


    ik zou het echt niet weten :D
    begint het met een J


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    @Ruexx misschien is het ook handig om een praattopic te maken als we eenmaal met het gewone topic bezig zijn^^
    we zijn nogal praters nmlxD

    ow btw het is helemaal blauw:

    District 5 [Medisch Onderzoek] :
    -Drew Jackson||nynkuu
    - Indianna Laurens||CatnipFire

    [ bericht aangepast op 14 dec 2012 - 16:13 ]


    :)