• klik1
    klik2

    klik1:\\\\\\\\\\\\\\\
    klik2:\\

    xx

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 17:32 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    ik zou voor 2 gaan, ik maak mijn jurken altijd zelf, en ik vind de kleur heel gaaf! dat zwartwit tja... ik ban niet zo op die combi, eerder alleen zwart.


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    dankje voor jullie mening allemaal xx


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Bij de eerste schijnt het kant bij de riem/taille door, en dat vind ik, ehh, zonde. Bij de tweede, tja, ik weet niet, ik vind die strassteentjes niet zo mooi. Ik vind ze beide het net niet, maar als ik moet kiezen, zou ik voor de 2e gaan.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    1!


    You are beautiful, you are love.

    Ik vind ze geen van beiden wat eigenlijk, maar als ik zou moeten kiezen zou ik voor 1 gaan c;


    26 - 02 - '16

    1 :')


    Rise and rise again until lambs become lions

    Ik vind het beide niks :x


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Ik vind geen van beide eigenlijk mooi :x


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    1 (":


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    EdwardElric schreef:
    Jezus zo duur voor dat kleine beetje stof o.o.
    Sorry, ik vind beide even lelijk .


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    1.


    Bad decisions make good stories.

    Ik zou twee doen, maar ik vind ze wel héél kort, om eerlijk te zijn. En de modellen vind ik ook nogal eng dun, maar dat terzijde. ><


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    1


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind ze beide leuk (:
    Al vind ik ze wel erg kort


    Inspiration can hit you any time

    Madonna schreef:
    Ik vind ze allebei wel heel erg kort, maar als ik toch moet kiezen ga ik voor 1.