• Gisteren wat hoesten, vandaag wat snotteren
    Niks aan de hand, gewoon een verkoudheid.
    Beetje keelpijn erbij... och, vast door het hoesten.

    Jep, geen probleem, tot daarjuist...
    IK BEN MIJN STEM KWIJT
    en dat houdt typisch een paar dagen aan, vier dagen tot een week.
    Alleen... IK HEB VRIJDAG MONDELING EXAMEN


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    dat is verschrikkelijk balen. Hopelijk kun je dan tenminste een beetje fluisteren. Ik was vrijdag en zaterdag ook mijn stem kwijt, maar fluisteren lukte nog wel. Rustig aan doen, aangeven aan de docent en dan moet het op zich wel redelijk goed komen, toch?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Hell schrijf je met twee l'en op zijn engels. Tenzij je de noorse hel bedoelt,


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Hell schrijf je met twee l'en op zijn engels. Tenzij je de noorse hel bedoelt,


    Oei, typefoutje...


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Titel aangepast. ^^

    Dat valt tegen. Maar de leerkracht zal er wel begrip voor hebben. ^^
    Verzorg je maar goed!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ben bang dat dat er voor mij ook aan zit te komen. Kou + examenperiode is geen goede combinatie. Maar veel succes met je mondeling. Veel thee drinken? (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Oei, dat is niet fijn. Je hebt nu wel een goede reden om veel drop te eten! En misschien helpt thee met honing?


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel