• Hoi allemaal,

    Zoals jullie kunnen zien is mijn naam weer groen. Ik heb ruim twee jaar met heel veel plezier gebèta-read, maar de laatste maanden was ik een beetje mijn motivatie verloren. Sinds begin dit jaar werk/loop ik stage bij twee uitgeverijen, waardoor ik wekelijks veertig uur bezig ben met redigeren. Na mijn werkuren had ik daarom geen zin meer om óók nog teksten na te kijken. Het was gewoon geen manier van ontspannen meer. Om die reden had ik me voorgenomen om na de bètaverkiezingen te stoppen en dat moment is inmiddels aangebroken.

    Ik wilde graag even mijn redenen uitleggen waarom ik ben gestopt. Ik had het namelijk prima naar mijn zin in de crew en ook de gezamenlijke crewprojecten vond ik leuk, maar het bètawerk zelf zag ik helaas niet meer zo zitten.

    Ik blijf hier verder natuurlijk wel gewoon rondhangen. ^^

    Liefs,
    Natas


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wat jammer! Maar ik snap je keuze, Natas!
    wel ineens een raar gezicht om eerlijk te zijn


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Doet echt vreemd om je zo kleurloos te zien. :c


    What would Emma do?

    Het doet echt vreemd. Ik ga je in ieder geval heel hard missen in de Qrew. =(


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Welkom terug bij de groentjes :Y)
    Nee, wat jammer :c al snap ik je keuze wel.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    How, dit was even een schok, want ik heb jou geloof ik alleen maar in het paars gekend :') Gaat even wennen worden, maar de keuze is natuurlijk wel begrijpelijk (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Lindemann schreef:
    Doet echt vreemd om je zo kleurloos te zien. :c


    Queer zijn is gewoon alles

    Lindemann schreef:
    Doet echt vreemd om je zo kleurloos te zien. :c


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    En je bent weer groen. Ik vind het nog steeds jammer, maar dat wist je haha. Maar sowieso bgerijp ik je keuze heel goed. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Oh wow, dat ziet er vreemd uit, maar ik begrijp je keuze(: hopelijk heb je een heleboel geweldige dingen in de Qrew meegemaakt die je nooit meer gaat vergeten^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Buh :c
    Ik vind 't echt heel jammer.


    Deep inside, I've never felt alive

    De reden erachter, is heel erg te begrijpen!

    Atrox schreef:
    How, dit was even een schok, want ik heb jou geloof ik alleen maar in het paars gekend :') Gaat even wennen worden, maar de keuze is natuurlijk wel begrijpelijk (:


    obsessive rage

    Aw, Natas, ik vind het echt heel jammer, want naar zoveel ik me kan herinneren, was je een fantastische, gemotiveerde bèta. Ik begrijp het zeker, maar ik vind het toch wel ergens jammer. c: Veel succes nog met je opleidingen!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Frodo schreef:
    Welkom terug bij de groentjes :Y)
    Nee, wat jammer :c al snap ik je keuze wel.


    Het is meer blauwig, toch? Dit. ^ Zolang jij je maar gelukkig voelt. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Echt een verlies voor het team!