• Zet hier alles neer wat je kwijt wilt in en over het RPG, zodat het RPG zelf overzichtelijk blijft

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ik stuur Maya op Jade af en het is een lange. Meer dan 2000 woorden :)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik kan vrij weinig met je post, dus wacht tot anderen misschien reageren :p Plus ze woont gewoon in 't bos.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Ik kan vrij weinig met je post, dus wacht tot anderen misschien reageren :p Plus ze woont gewoon in 't bos.

    O dan verander ik mijn post wel. Dan neem ik aan dat ze elkaar dus wel kennen. Alleen ik had ds geen idee wat ik Jade in moeten vragen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Nah, ik had al iemand gePB't of onze personages elkaar konden ontmoeten (:
    Maar het is nooit verkeerd alle personages kort tegen te komen.

    Ik denk dat Jade zich maar heel af en toe heeft laten zien bij de
    andere verboden bos mensen, gewoon omdat ze informatie had
    en ook iets nodig had, zoals voedsel ofzo.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Heb het veranderd :)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik zal de komende 2 weken waarschijnlijk minder snel / minder reageren. (na deze aankomende week heb ik al tentamenweek...)


    Aan niets denken is ook denken.

    Oké succes. Ik míet trouwens meer werken, maar ik zit vaker s avonds op mijn account te schrijven.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Was dit even vergeten, but Yasmin is free. Iemand die wil reageren of moet ik haar op iemand afsturen?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mijn vrouwelijke personage, Severina, haal ik weg, want ik merk gewoon dat ik personages loop te verwateren. D:
    Het is trouwens een personage van Tortura, dit is mijn andere profiel.


    Endure schreef:
    Was dit even vergeten, but Yasmin is free. Iemand die wil reageren of moet ik haar op iemand afsturen?


    Ik heb Daniël nog?


    Don't be like the rest of them, darling

    Aah top (: Hoe kunnen die twee meeten? Yasmin is in 't verboden bos plantjes plukken voor der pa (die is arts), maar daar komt de prins denk ik niet.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Aah top (: Hoe kunnen die twee meeten? Yasmin is in 't verboden bos plantjes plukken voor der pa (die is arts), maar daar komt de prins denk ik niet.


    Hmm.. Mischien gaat hij wel naar het verboden bos om de drukte in het kasteel te ontvluchten?


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Hmm.. Mischien gaat hij wel naar het verboden bos om de drukte in het kasteel te ontvluchten?


    lol en dan struikelt ie ordinair over haar? :p als ze gehurkt zit en plantjes plukt?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    People please, kan er weer wat leven in de rpg komen?


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik kan anders wel een jongen in het koninkrijk aanmaken? :]

    Mijn toetsweek is toch voorbij ^^ alleen dan kan ik hem wel pas aanmaken als ik thuis ben..


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.