• Zet hier alles neer wat je kwijt wilt in en over het RPG, zodat het RPG zelf overzichtelijk blijft

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Gilmore voor 1 ben ik mee eens, broomfield vind ik niet leuk.


    Aan niets denken is ook denken.

    Burnham? Dushville? Herrick? Leaton? Rosebush?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dushville ;D


    Aan niets denken is ook denken.

    Awesome. Hebben ze eindelijk een naam (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik maak een kaart... hopelijk dat als ik hem inscan alles nog een beetje duidelijk is..
    Hmm, mijn scanner is blijkbaar kapot, heb daarom de plattegrond gefotografeerd, hij ziet er nu zo uit (niet alles is even duidelijk geloof ik)



    Klik hier voor vergroting

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 20:26 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Hele mooie en duidelijke kaart. Echt respect als je dat zelf hebt getekend.
    Iemand die Maya wilt Meeten. Ze rijd over de hoofdweg. Naast het kasteel richting het eerste of tweede dorp.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ja, die heb ik zelf getekend (wel met behulp van wat plaatjes als inspiratie)


    Aan niets denken is ook denken.

    Jade is vrij (: Iemand die haar misschien om informatie wilt vragen? ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Plaatsen en shizzle helemaal aangepast: Klik.


    Aan niets denken is ook denken.

    Oooh leuk!! Ziet ergoeduit (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb echt fuuuu- hoofdpijn en ik weet dat ik een reactie moet plaatsen voor beide, maar ik heb echt de hele dag door al koppijn. D:


    Ziet er Nice uit. Ik las net over de gevangenis is dat de hertog die in het tweede dorp woont(Maya's/Rosalies vader?) dan moet k haar echte naam achternaam veranderen namelijk ;)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    Ziet er Nice uit. Ik las net over de gevangenis is dat de hertog die in het tweede dorp woont(Maya's/Rosalies vader?) dan moet k haar echte naam achternaam veranderen namelijk ;)


    Nee, dat is die niet. (behalve als je dat graag wilt)
    @ voight : Ahw, wat vervelend. Doe maar rustig aan dan.


    Aan niets denken is ook denken.

    Anders doe ik dat wel al veranderd er dan niets aan mijn naam aangezien de rollen naam een fake-naam is


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    Anders doe ik dat wel al veranderd er dan niets aan mijn naam aangezien de rollen naam een fake-naam is


    Prima.


    Aan niets denken is ook denken.