• Zet hier alles neer wat je kwijt wilt in en over het RPG, zodat het RPG zelf overzichtelijk blijft

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Hehe, mijn toetsweek is ook net voorbij, dat is wel fijn.
    Als je dat wilt, zou dat wel tof zijn.


    Aan niets denken is ook denken.

    Alle weken lijken op een toetsweek, maar ik heb mijn toetsweek pas over 3 weken. Heb volgende week 5 toetsen ofzo, vorige week ook 5 en voor over 2 weken staan nu 2 toetsen ):
    Maar goed, ik wacht eerst op reactie van HurtedHeart, voordat ik wil schrijven.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Alle weken lijken op een toetsweek, maar ik heb mijn toetsweek pas over 3 weken. Heb volgende week 5 toetsen ofzo, vorige week ook 5 en voor over 2 weken staan nu 2 toetsen ):
    Maar goed, ik wacht eerst op reactie van HurtedHeart, voordat ik wil schrijven.


    Ahw, vervelend, ik begrijp het wel. Wat ontzettend veel toetsen heb je dan trouwens.


    Aan niets denken is ook denken.

    Coockies schreef:
    Alle weken lijken op een toetsweek, maar ik heb mijn toetsweek pas over 3 weken. Heb volgende week 5 toetsen ofzo, vorige week ook 5 en voor over 2 weken staan nu 2 toetsen ):
    Maar goed, ik wacht eerst op reactie van HurtedHeart, voordat ik wil schrijven.


    volgens mij zeiden ze in het topic dat HurtedHeart wacht tot jij reageert..


    Don't be like the rest of them, darling

    Coockies schreef:
    Alle weken lijken op een toetsweek, maar ik heb mijn toetsweek pas over 3 weken. Heb volgende week 5 toetsen ofzo, vorige week ook 5 en voor over 2 weken staan nu 2 toetsen ):
    Maar goed, ik wacht eerst op reactie van HurtedHeart, voordat ik wil schrijven.


    Dat is inderdaad niet fijn.. We hebben op onze school niet echt toets weken, wel een regel dat maar zoveel rep. en so's mogen per week.
    Ik heb volgende week 2 toetsen, had er vrijdag 1 maar ik was/ben ziek dus die moet ik dan volgende week ook inhalen. Het lijkt er niet op dat ik maandag beter ga zijn. En maandag heb ik een van de twee toetsen, dus dat word 2 inhalen en de andere maken terwijl ik er niets van snap :')


    Don't be like the rest of them, darling

    Anybody wants to meet with Anna-Alicia?


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik ga een nieuwe jongen aanmaken o 3o dus hij wil straks vast en zeker wel meeten ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Van 16 februari t/m 24 februari ben ik op vakantie, dus dan zal ik waarschijnlijk ook niet reageren (waar dan ook)


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik meld me hier af. Sorry, maar ik merk gewoon dat het er telkens door andere RPG's ook bij in schiet, dan vergeet ik het weer en dat is gewoon niet goed voor deze RPG.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    Ik meld me hier af. Sorry, maar ik merk gewoon dat het er telkens door andere RPG's ook bij in schiet, dan vergeet ik het weer en dat is gewoon niet goed voor deze RPG.


    Ah, jammer, maar ik begrijp het wel.
    ~~~
    Denk trouwens dat het misschien beter is om hem als dood te verklaren, of, als e nog geneg animo voor is, hem weer opnieuw te openen.


    Aan niets denken is ook denken.