• • QUIZLET'S BEST ALLROUND •


    Toestemming van Yoda


    • Algemene informatie •
    Een wedstrijd voor de beste allround van Quizlet, met verschillende creatieve onderdelen - voor ieder wat wils dus. De wedstrijd zal ongeveer 5 tot 6 rondes hebben, waarbij verschillende onderdelen aan bod komen. Tekenen, dichten, schrijven en nog veel meer. Voor elke ronde krijg je 5 dagen de tijd, die ingaat vanaf wanneer de opdracht online staat. Als je hier om een goede reden niet genoeg tijd aan hebt, kan je maximaal 2 dagen uitstel krijgen. Lever je te laat in zonder uitstel gevraagd te hebben of lever je na je uitstel nog niet in? Dan lig je nog niet meteen uit de competitie. Per dag dat je niet inlevert gaat er een punt van je cijfer af. De winnaar van de wedstrijd wordt bepaald op het gemiddelde van al je opdrachten, dus je doet alle opdrachten van deze wedstrijd mee.

    • Wat kan je verwachten •
    - Opdracht één: schrijven.
    - Opdracht twee: dichten.
    - Opdracht drie: tekenen.
    - Opdracht vier: photo editing.
    - Opdracht vijf: schrijven 2.0.
    - Opdracht zes: vrije keus.

    • Let op! •
    - Je levert je opdracht bij mij [Lane] in via privé bericht. Ik zet ze in de wedstrijd story, waar alle uiteindelijke opdrachten en beoordelingen komen.
    - Naamsveranderingen doorgeven!
    - Uitstel wordt gevraagd via PB óf via dit topic, dit minimaal één dag voor de deadline.
    - Geef je niet te snel op! Deze wedstrijd vraagt misschien wat van je tijd, dus denk goed na.
    - Niemand valt af, er wordt gewerkt met een puntensysteem.

    • Wat kun je winnen? •
    Prijzen zullen worden gegeven wanneer er weer de mogelijkheid is om te SMSen voor credits.
    Eerste plaats: 6 credits.
    Tweede plaats: 4 credits.
    Derde plaats: 2 credits.

    • Juryleden •
    1. Lane
    2. 230710

    • Deelnemers •
    De eerste opdracht komt online als er 10 deelnemers zich hebben ingeschreven, er kunnen maximaal 20 deelnemers meedoen aan deze wedstrijd. Je kan je inschrijven tot de deadline van de eerste opdracht.
    01. Memoria
    02. Seaver
    03. Mrs1DLover
    04. Nivem
    05. Donoghue
    06. xHappyHoran
    07. Galinda
    08. Ollivander
    09. Everdeen
    10. Erebus
    11. MissNoek
    12. Roll
    13. Clock

    • Opdrachten •

    Opdracht één: schrijven.
    “Write your story as it needs to be written. Write it honestly, and tell it as best you can. I’m not sure that there are any other rules. Not ones that matter.”
    Voor de eerste opdracht is het de bedoeling dat je een stand alone schrijft bij een liedje. Hierbij mag je helemaal vrij gaan en mijn tip is dan ook om je creativiteit los te laten gaan. Alles kan, alles mag. De enige regel waar je je aan moet houden, is dat één zin uit het liedje in je stand alone voor mag komen – dit mag ook vertaald worden in het Nederlands om het eventueel beter te laten klinken.
          Je liedje kies je zelf door één van de nummers te kiezen tussen de 1 en de 20. Als je hebt gekozen komt je nummer vrij en over dat nummer ga je een stand alone schrijven. Om het allemaal even wat lastiger te maken, mag je niet van liedje ruilen. Ook al vind je het helemaal niks, kan je niks bedenken bij dit liedje of kan je er helemaal niks mee: je blijft dit liedje houden.
    Taal: Nederlands. Min. en max. aantal woorden: Min. 600, max. 2000. Inleverdatum: 20 december, 23:59.
    Je nummer geef je door als reactie in de story.
    • Opdracht één - writing •


    Opdracht twee: dichten.
    Voor de tweede opdracht is het erg simpel. De opdracht is om gewoon een gedicht te maken bij één van de onderstaande woorden:
    Ingestort, verlangen of de kleur rood.
    Het lijkt misschien vreemd om rond één van deze ''woorden'' een gedicht te schrijven, maar je moet origineel zijn. Er is echter één regel: het woord zelf mag niet in je gedicht voorkomen en alles wat van dat woord afkomt (bijv. instorten als werkwoord) mag ook niet. Je moet dus proberen dit woord duidelijk te maken in je gedicht zonder het woord zelf te gebruiken.
    Het gedicht moet ook een titel hebben die erbij past, waar ook het woord niet gebruikt mag worden, dus dat mag je ook niet vergeten!
    Taal: Nederlands Min. en max. aantal woorden: Min. 50, max. 200. Inleverdatum: 18 januari, 23:59 (iets langer, omdat ik ook in een toetsweek zit dan).


    [ bericht aangepast op 8 feb 2013 - 19:31 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 dec 2012 - 23:30 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik ben blij met mijn punten al kon de spelling en grammatica en de interpunctie beter. (:


    kindness is never a burden.

    Ik vind dat het echt heel goed beoordeeld is.


    Reality's overrated.

    Sorry, maar ik zal zo snel mogelijk nog mijn cijfers geven. Tot mijn spijt kan ik geen totale beoordelingen geven, ik heb het geprobeerd maar vind er gewoon werkelijk geen tijd voor, heb nu ook nog eens proefwerken, so's en al het andere dat docenten me aan willen doen en ik zal proberen om nog cijfers te geven en de tweede opdracht er snel op te zetten. Sorry! (no_chears)


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Mandrake --> Erebus


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Pinky promise dat vandaag de nieuwe opdracht komt! Dus kijk er maar naar uit. *O*


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Yay. ;D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Yeey! (:


    kindness is never a burden.

    Vallen Seaver en Roll trouwens af of niet? Aangezien geen van beide ingeleverd heeft.


    kindness is never a burden.

    Bastard schreef:
    Vallen Seaver en Roll trouwens af of niet? Aangezien geen van beide ingeleverd heeft.


    Ja, die doen gewoon niet meer mee!


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Hey, ik wil graag meedoen maar dat kan natuurlijk niet in het midden van een wedstrijd ;) Zou ik misschien met een nieuwe wedstrijd mee kunnen doen, als je die hierna gaat openen? Dus dat je zegmaar een plekje kunt vrijhouden of reserveren voor mij? Alvast bedankt en ik hoor het wel! x

    doluv2luv went xHappyHoran again ^^ x


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    OPDRACHT 2 STAAT ONLINE!


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Oeh, leuk :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Moet het rijmen? Ik heb namenlijk al iets gemaakt en dat rijmt.


    Reality's overrated.

    Caleo schreef:
    Moet het rijmen? Ik heb namenlijk al iets gemaakt en dat rijmt.


    Mag, moet niet.


    Just keep your head up. Stick on the ice.