• Ik wil dus heel graag zo'n trui:


    Maar op internet heb ik ze nog niet kunnen vinden, en in winkels ook niet. Iemand enig idee waar ze zo'n trui verkopen? (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Newell schreef:
    (...)
    Primark komt in Nijmegen.. Das dichterbij.
    Ze zitten ook al een paar jaar te bleren dat er een Primark in Enschede komt :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Online kan je bij Topman een groene christmas jumper bestellen, me gusta. klik


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Bij Topman hebben ze een hele afdeling met christmas jumpers! klik


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Sheeran schreef:
    Online kan je bij Topman een groene christmas jumper bestellen, me gusta. klik

    Is die niet voor vrouwen? Zo ziet hij er wel uit in ieder geval? ;p


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Heathrow schreef:
    (...)SorrYyyy dat ik juh laarsjuhs niet mooi vond!!! Ik hwvj hoor Sgatjuuuh!!!! (H) (H) (H) (H) (H) (H)
    Oke, die moest even :W
    En ja, ik wil die trui echt vet graag, maar ik heb hem nergens nog gevonden. Ik ben echt kieskeurig. En die ene die iets in de buurt kwam was van Abercrombie&Fitch, maar die was dan gelijk weer €140,- en dat willen mijn ouders me niet sponsoren :W

    Má@cktT niet uit sgatTtjJjj!!! I wil alwayz luv joeeee zo muts!! Hvj, wjnmk. (heart2)(heart2)(heart2)(heart2)
    - Koop 'em van je magere McDonalds loon? Hahahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Heathrow schreef:
    (...)Ze zitten ook al een paar jaar te bleren dat er een Primark in Enschede komt :W

    Komt er denk ik niet.. Is Enschede niet groot genoeg voor denk ik.. No offence ;3


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Newell schreef:
    (...)
    Komt er denk ik niet.. Is Enschede niet groot genoeg voor denk ik.. No offence ;3
    Enschede is best groot hoor. En de Primark komt er waarschijnlijk wel ;p


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Aislinn schreef:
    (...)
    Má@cktT niet uit sgatTtjJjj!!! I wil alwayz luv joeeee zo muts!! Hvj, wjnmk. (heart2)(heart2)(heart2)(heart2)
    - Koop 'em van je magere McDonalds loon? Hahahaha.
    Ik heb ook nog mn loon van mn krantenwijk, dus mijn loon is niet mager ;p


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Heathrow schreef:
    (...)Is die niet voor vrouwen? Zo ziet hij er wel uit in ieder geval? ;p

    Wejo.. hoe brede schouders hebben die vrouwen dan wel niet?!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik bedenk me net; kijk op de site van forever21, bershka of pull and bear!!!!!! Misschien dat die ze online verkopen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Heathrow schreef:
    (...)Is die niet voor vrouwen? Zo ziet hij er wel uit in ieder geval? ;p

    Topman is enkel voor mannen. :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Mijn moeder heeft precies zo'n trui gekocht bij een ANWB winkel, maar dat was vorig jaar in de wintertijd dus ik weet niet of ze die nu nog hebben.

    Toen hadden ze heel veel mannenmodellen en vrouwenmodellen.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 22:18 ]


    Chaos is a ladder.

    Sheeran schreef:
    (...)
    Topman is enkel voor mannen. :Y)
    Oke, dan ligt het aan mijn inzicht, hahaha! Dankjewel, ik zal zo eens kijken!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Heathrow schreef:
    (...)Enschede is best groot hoor. En de Primark komt er waarschijnlijk wel ;p

    Mmm niet zo groot als Nijmegen.. En Enschede ligt op een best wel ongelukkige plek. (:


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Newell schreef:
    (...)
    Mmm niet zo groot als Nijmegen.. En Enschede ligt op een best wel ongelukkige plek. (:
    Ohja? Hoezo dan? En wat heb jij tegen Enschede? ><


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf