• Hey allemaal!

    Ik ben gisteren/vandaag uit geweest. Mijn broer gaat namelijk binnenkort trouwen en hij heeft al een feestje gegeven. Het was privé, met een afgehuurde zaal, en hij en zijn vrienden zijn vrij frequente rokers. Omdat iedereen te lui was om naar buiten te gaan en omdat het privé was, hebben ze in die ruimte staan roken. Ik was daar natuurlijk ook, en zoals dat gaat, is die geur in mijn haar en kleren gekropen.
    Het probleem is: ik krijg het maar niet uit mijn haar. Ik heb het al gewassen met heel geurende shampoo, waardoor het nu ruikt naar sigaretten met een vleugje citroen. Ik ben zelf geen roker, dus het stinkt nogal.

    Hebben jullie haarvriendelijke tips om de geur wat te verminderen? Het is namelijk heel lang en zwiert nogal vaak in mijn gezicht..


    Mhm?

    Er bestaat volgens mij iets zoals haarparfum. Misschien kan je zoiets proberen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Bij mij is het er altijd uit na een shampoobeurt.

    Dingen waar ik op kom zijn parfum in je haar spuiten, maar ik weet niet of dat bepaald gezond is. Of misschien droogshampoo, dat heeft ook een intense geur.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik spuit altijd parfum in mijn haar, dus dat kan niet echt kwaad. Het wordt er ook nog eens lekker zacht van. :')
    Een haarmasker zou ook nog kunnen werken.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Gewoon eens goed wassen met een geurende shampoo werkte bij mij ook als ik dingen zoals ketchup en eieren in mijn haar had zitten na de 'doop' van de Chiro (Ketchup en eieren stinken echt verschrikkelijk :'D) En zeker meer dan 1 keer wassen, trust me.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik zou het toch wel meerdere keren wassen met shampoo, dan moet het er wel zeker uit gaan. Anders zou ik het niet weten. Gefeliciteerd met je broer in ieder geval.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Haarmasker is denk ik wel een goed idee ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Jukeboxes schreef:
    Gewoon eens goed wassen met een geurende shampoo werkte bij mij ook als ik dingen zoals ketchup en eieren in mijn haar had zitten na de 'doop' van de Chiro (Ketchup en eieren stinken echt verschrikkelijk :'D) En zeker meer dan 1 keer wassen, trust me.


    Hahaha, die legendarische dopen op de Chiro! Lookshampoo is erger, veel erger x)

    OT: als mijn haar naar sigaretten stinkt dan spuit ik er de olie op van monoï de tahiti ... ruikt lekker en is goed voor je haar.


    We are only a moment.