• Waarover:

    Dat blijft nog even Geheim x33




    Rollen vrij:

    × Vriendin Tom(HOOFDROL) TomSexx
    × Vriendin Gustav MILLIONAIRx3
    × Vriendin Georg Nickaaii
    × BF Tom + Bill NimmaGirl
    × Vriendin Andreas LilPrincess
    × Zusje Andreas CuteAsHell
    × Nichtje Hoofdrol




    ff invullen:

    Naam:
    Leeftijd:
    Likes:
    Dislike:
    Tekstje:
    Plaatje:



    IK KIJK NAAR TEKSTJE. DUS PROBEER JE IN TE LEVEN. Danku.

    oh ^^

    dom van mij
    alsj wil verandern naar vriendin tom doe maar marj alsj niet wil


    Al vranderd :P

    (...)

    wrrom denk je dt Bills vriendin rol dr nie bij staat x33?

    ah omdat gy vriendin bill hebt ?


    Gilles (ll)

    Yeah dankuu lieferd! (H)


    Gilles (ll)

    (...)
    ah omdat gy vriendin bill hebt ?


    *SchudvnJAA <33*

    Yeah dankuu lieferd! (H)


    Np Meid x33

    Ik ben door sgaat,

    (K)

    als de proloog er nog opkomt vandaag moet je maar iets laten weten als je wil .

    Byeee x (H)


    Gilles (ll)

    Ik ben door sgaat,

    (K)

    als de proloog er nog opkomt vandaag moet je maar iets laten weten als je wil .

    Byeee x (H)


    Uhu ,, doe ik (K),, als die rollen nog verdeeld worden (in ieder geval Vriendin Georg + BF Tom & Bill x33)

    mag ik BF tom en Bill?


    I need you like a heart needs a beat

    Als je invult misschien x33 :)



    Naam: Shanice

    Leeftijd: 17

    Likes: tekenen,muziek luisteren,dansen,bij vrienden zijn,gekke dingen doen!!

    Dislike: shoppen,verwaande mensen,mensen die willen opvallen,Vroeg wakker wordne >.<

    Tekstje:
    Haaayyy Ik ben Shanice
    Nee geen Chinees of whatever xd
    Ik leef al 17 lange jaren op deze rare wereld.
    Ga me nu niet zien als een kiend die niet blij is die op de aarde is gekomen,maar ik vind de wereld gwn raar!
    Het leven is gwn altijd het zelfde : Je word geboren,je gaat naar school, je word ouder en ouder en ouder en dn ga je dood.En het meeste deel van je leven zit je op die dufe school -.- jah je hebt het dus goed geraden : Ik haat school!!ik haal slechte cyfers en moet vaak naar de strafklas om mijn gedrag.Ik doe niet echt mijn best op school omdat ik toch al weet wat ik wil doen later : beroemd worden!!naja eerst beroemd worden geld verdienen en dn stoppen met werken en dn lkkr lol maken,want voor je weet ben je stokoud en dn heeft je leven niet echt meer zin als je al 100 ofzeu bent,je kunt natuurlijk wel naar de disco als je 89 jaar bent maar of je dn nog iemand tegen komt die met jou wil dansen of wilt praten,nou ik weet het niet!!Ik hou van tekenen,muziek luisteren en gek doen!!ik neem het liefst filmpjes op dat ik op de fiets fiets en dn tegen een paal of boom aan fiets.Ik heb nooit pijn naja alleen als iemand men hart breekt.Vriendje?Nee ikke niet,ik wacht wel af tot er iemand op mijn pad komt waarvan ik denk : YEAH da is een lkkrding en als het klikt ben ik verkocht.OF ik naar het uiterlijk kijk??Jep,zeg nou zelf : je gaat toch niet met iemand praten die echt oerlelijk is??Achjah ik ben best eigenwijs en hyper dat zeggen mijn vriendinnen,ik heb een paar vriendinnen waar het echt mee klikt.ach jah een echte bitch ofzeu ben ik niet ik ben ook vaak heel lief,Behalve als je me sochtends wakker maakt(A)
    achjahhh ik heb niks meer te vertellen

    xoxo
    Plaatje:


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    en mag ik BF tom + Bill ?


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    en mag ik BF tom + Bill ?



    Jupp x33Leuk tekstje x']

    owjahhh en moet het plaatje Scene of Emo zijn?


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    (...)


    Jupp x33Leuk tekstje x']


    dankje x)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    owjahhh en moet het plaatje Scene of Emo zijn?


    moet niet, mag wel x33