• Natuurlijk moet er weer een topic komen over onweer vandaag. Bij mij heeft het namelijk net geonweerd.

    Ik was net thuis van een dagje weg toen er een enorme bui ging. Buienradar gecheckt, zo gaat dat tegenwoordig, en snel de stoelen binnen gezet.
    Buiten ben ik blijven wachten op de eerste spetters, terwijl ik naar boven stond te kijken en het gerommel aanhoorde.

    Ik hoorde de regen aan komen, zo mooi. bij de eerste spetters zijn we naar binnen gerend, de poes naar binnen geroepen, en in een ogenblik stortte alles ter aarde. Best mooi om te zien als je binnen bent, hahaha.

    Hebben jullie al onweer gehad? Wat is jullie verhaal? (flower)

    Hier is nog niks geweest. *klopt af*


    26 - 02 - '16

    Nee ik verwacht er in een uur misschien twee.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Roku schreef:
    Hier is nog niks geweest. *klopt af*


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Nog geen onweer gehad (gelukkig maar), al zag het weer er af en toe uit alsof het zou gaan onweren. Ook nog geen regen gehad, maar het is wel al erg afgekoeld tegenover een uurtje geleden ongeveer.


    16 - 09 - '17

    Ja, maar wij hebben altijd maar een klein beetje. D:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Het is net hier geweest nu blijft het hopelijk weg :Y)


    wat was dit ookalweer

    Ik heb in de regen naar huis gefietst, na hooguit een halfuurtje op de baan te hebben gestaan.
    Toen ik vertrok om zes uur was het nog droog.
    Zeven uur barstte het bij ons echt los en ik dacht: 'Oh, laat ik snel naar huis gaan voordat de echte bui losbarst.'
    Ga ik juist in die bui naar huis en kom ik zeiknat thuis. Ik stap naar binnen en de zon begint te schijnen.
    Wat een k*t weer hebben we toch weer in Nederland.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Roku schreef:
    Hier is nog niks geweest. *klopt af*


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hier alleen heel zachtjes wat gerommel. (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Bij mij is het nét twee minuten droog. Al die kindjes lopen nu ook nog de avondvierdaagse. Zielig, hahahaha


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik merk nog niks, en de lucht is nog vrij blauw. Ik verwacht wel regen, maar dan later op de avond.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Hier nog niet, maar dat komt nog wel. Er staat om 9 uur 40% kans op onweer dus ik wacht geduldig af en heb de was al binnengehaald:Y)


    I solemnly swear that I am up to no good.

    helaas nog niks. In de trein en op de fiet werd het aardig donker en voelde ik wel geteld 2 druppels maar ik heb buiten gegeten en net werd het donker maar het zonnetje schijnt nog


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    De lucht is nog blauw hier, dus ik verwacht voorlopig nog geen regen of onweer :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik was toen buiten aan 't fietsen, in m'n korte broekje en witte top -.-


    If a writer falls in love with you, you can never die