• Hooii,

    Ik wil samen met Aniek (Memoria) aan een verhaal beginnen. De meeste rollen hebben we al bedacht, maar we zoeken ook nog rollen. Die rollen gaan vooral om studenten op dezelfde dansschool als de hoofdpersonages.


    "You can't live your life for other people. You've got to do what's right for you, even if it hurts some people you love."




    “You've gotta dance like there's nobody watching,
    Love like you'll never be hurt,
    Sing like there's nobody listening,
    And live like it's heaven on earth.”



    - Nederlands geschreven en gesproken
    - One Direction bestaat
    - Kan 16 + bevatten
    - Neem een abo, ik waarschuw niet


    Het verhaal:
    Rosalie Aria Flow(17) en Amy Elizabeth Michels(18) staan aan het begin van een nieuw leven. Ze gaan beiden een studie op een van de bekendste dansscholen in de wereld doen. Rosalie Aria Flow probeert van alle dansstijlen een beetje te doen, maar ooit was ze begonnen met klassiek. Amy Elizabeth Michels richt zich vooral op de klassieke stijl, maar er wordt van je verwacht dat je van alles een beetje kan. De school houdt audities en op die manier kan je gevraagd worden als danser voor een bekende artiest. Bijv One Direction of series als XFactor.
    De studie eist veel tijd en is erg zwaar. Hun leven staat helemaal op de kop en eist het maken van moeilijke keuzes.

    Meer verklappen we niet (:

    Vrienden Dansers :
    - Tyler Jay Montoya - Malino
    - Alessandra Catalina Adams- Lineke105
    - Cataleya Davis- Lineke105
    - Madeleine Stephanie Georgia Landry- Eyes

    Bitchy Dansers:
    - Alexia Jessie Montez - Malino
    - Cherony Esra Giannina Reyes- Lineke105
    - Aliya Marie Delatoya - Curlies
    - Jennifer Alyson Laurentis- Malino

    Andere:
    - Ness Allison Candler - Nessje
    - Austen Mason Daems- Eyes
    - Matthew Neville- Mallory
    - Jessica Abey Johnson- Mallory

    Voor de Dansers willen we dit weten:


    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Dansstijl:
    Karakter:
    Uiterlijk met foto:
    Eventueel hoe ze elkaar kennen (botsing, in de les enz) :
    Extra:
    Waarschuwing: Ja/ nee

    Voor de andere:

    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk met foto:
    Karakter:
    Waarvan kennen ze elkaar (bijbaantje, op straat enz) :
    Extra:
    Waarschuwing ja/ nee

    Hopelijk kunnen jullie ons helpen!

    Dikke Kus
    Demi en Aniek

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 16:22 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Yeah (: Is goed x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rol: Vrienden dansers
    Naam: Madeleine Stephanie Georgia Landry
    Bijnaam: Mady
    Leeftijd: 18
    Dansstijl: Stijldansen (als dat kan en mag)
    Karakter: Mady is iemand die van lol houd. Gekke dingen doen is echt iets voor haar. Na een lange saaie dag kan Mady ineens gek gaan doen. Het dansen neemt ze erg serieus. Mensen die te serieus nadenken over het leven of alvast plannen wat ze zullen gaan doen over een paar jaar, begrijpt ze niet. Ze durft best wel veel, laat zich niet beledigen en als ze iets in haar hoofd heeft dan doet ze het ook. Ze is een echte flirt maar verder dan zoenen gaat ze niet met de meeste jongens. Als ze een serieuze relatie heeft dan blijft ze ook trouw aan haar vriendje omdat zij van hem verwacht dat hij trouw aan haar zal blijven.
    Uiterlijk met foto:


    Eventueel hoe ze elkaar kennen (botsing, in de les enz) : Ze botsen tegen elkaar terwijl Mady de toiletten uit ging.
    Extra: Mady houd erg van dansen, vanaf toen ze klein was is ze al aan het dansen hoewel het in het begin nog niet op dansen leek. Ze vind het fijn om met mensen over het dansen te kunnen praten. Mady is niet echt een meisje-meisje maar heeft toch voor stijldansen gekozen omdat ze dat toch het leukste soort van dansen vind. Ze is momenteel single maar zou het niet erg vinden om weer een vriendje te krijgen.
    Waarschuwing: Ja


    Physics is awesome

    Rol: Bitchy danseres
    Naam: Aliya Marie Delatoya
    Bijnaam: Ally
    Leeftijd: 17
    Dansstijl: Hiphop/ballet
    Karakter: Ally is altijd wel bazig bezig. Ze ziet de anderen aan als haar slaven, dus ze vindt dat iedereen 'lager' zit dan haar. Ally is dominant tegenover jongens, maar ze is er wel voorzichtig met het kiezen van jongens. Één van de goede dingen van haar is, dat ze op het eerste gezicht niet een bitch lijkt, maar eerder aardig. Je kan makkelijk een eerste gesprek houden met haar, maar als je het dan gelijk verpest, word je dan als een slaaf behandeld.
    Uiterlijk met foto:



    Eventueel hoe ze elkaar kennen (botsing, in de les enz) : Ze zitten bij elkaar in de les.
    Extra: Ze is op dit moment single, maar ze vindt het niet zo erg. Ook al wil ze een vriendje.
    Waarschuwing: Ja/ nee Ja.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 19:58 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik ul ook nog wel een vriendin in. ;D


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Rol: Een danseres die niet echt een bitch is maar ook geen vriendin
    Naam: Ness Allison Candler
    Bijnaam: Ness
    Leeftijd: 18 jaar
    Uiterlijk met foto:


    Karakter: Ness lijkt verlegen maar met een paar mensen die ze vertrouwd... Dan is ze heel erg hyperactief
    Waarvan kennen ze elkaar (bijbaantje, op straat enz) : Ze zitten bij elkaar in de klas
    Extra: Ness is iemand die niet snel vrienden maakt
    Waarschuwing: ja


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Eyes schreef:
    Rol: Vrienden dansers
    Naam: Madeleine Stephanie Georgia Landry
    Bijnaam: Mady
    Leeftijd: 18
    Dansstijl: Stijldansen (als dat kan en mag)
    Karakter: Mady is iemand die van lol houd. Gekke dingen doen is echt iets voor haar. Na een lange saaie dag kan Mady ineens gek gaan doen. Het dansen neemt ze erg serieus. Mensen die te serieus nadenken over het leven of alvast plannen wat ze zullen gaan doen over een paar jaar, begrijpt ze niet. Ze durft best wel veel, laat zich niet beledigen en als ze iets in haar hoofd heeft dan doet ze het ook. Ze is een echte flirt maar verder dan zoenen gaat ze niet met de meeste jongens. Als ze een serieuze relatie heeft dan blijft ze ook trouw aan haar vriendje omdat zij van hem verwacht dat hij trouw aan haar zal blijven.
    Uiterlijk met foto:


    Eventueel hoe ze elkaar kennen (botsing, in de les enz) : Ze botsen tegen elkaar terwijl Mady de toiletten uit ging.
    Extra: Mady houd erg van dansen, vanaf toen ze klein was is ze al aan het dansen hoewel het in het begin nog niet op dansen leek. Ze vind het fijn om met mensen over het dansen te kunnen praten. Mady is niet echt een meisje-meisje maar heeft toch voor stijldansen gekozen omdat ze dat toch het leukste soort van dansen vind. Ze is momenteel single maar zou het niet erg vinden om weer een vriendje te krijgen.
    Waarschuwing: Ja


    Ik denk wel dat stijldansen kan, ik zet jullie er gewoon bij en als Aniek iets niet goed vindt kan ze het gewoon zeggen (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik heb ze erbij gezet (:

    Andere personen kunnen ook vrienden zijn buiten de dansschool die in Engeland wonen (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rol: Andere (Een vriend van Rosalie en Amy)
    Naam: Austen Mason Daems
    Bijnaam: Austen/Aussie
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk met foto:


    Karakter: Austen is heel aardig en zorgzaam. Hij houd van grapjes maken. Hij is niet op zijn mondje gevallen en als iemand hem beledigd dan maakt hij een grap over diegene. Hij is niet snel op zijn tenen getrapt maar als hij boos is, dan is het niet 1,2,3 over. Hij is erg beschermend naar zijn vrienden en familie toe. Mensen die geen humor hebben zal Austen nooit begrijpen.
    Waarvan kennen ze elkaar (bijbaantje, op straat enz) : Ze kennen elkaar van toen ze elkaar tegen kwamen in de starbucks.
    Extra: Meisjes versiert hij graag door ze te laten lachen. Hij wil graag werken met kinderen omdat hij nogal zorgzaam is en dol op kinderen is. Austen is in Australië geboren maar toen hij 14 was, is hij naar Engeland verhuisd. Vaak is zijn Australische accent nog te horen.
    Waarschuwing: Nog steeds ja.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 20:26 ]


    Physics is awesome

    Echt bedankt voor alle rollen.^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Coockies schreef:
    (...)

    Ik denk wel dat stijldansen kan, ik zet jullie er gewoon bij en als Aniek iets niet goed vindt kan ze het gewoon zeggen (:

    Ik vind alles goed.^^
    nog iemand die een rol zou willen maken?(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Ik vind alles goed.^^
    nog iemand die een rol zou willen maken?(:


    Dat wil ik wel, welke heb je nog meer nodig?


    Physics is awesome

    Iemand van buiten de dansschool of een bitch?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Iemand van buiten de dansschool of een bitch?


    Iemand van buiten de dansschool heb ik al gemaakt, die jongen die op deze pagina staat of vind je die niet goed?

    Dus dan word het een bitch.


    Physics is awesome

    De jongen op deze pagina is gewoon goed hoor.^^
    doe maar rustig aan.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik vul nog een bitch in :3


    El Diablo.