• Omdat het vakantie is en ik niets beter weet om te doen, besloot ik gitaar te leren spelen omdat de eigenaar van de gitaar (mijn broer) er deze week toch niet is.

    'Het is een nacht' is een heel gemakkelijk liedje op de gitaar blijkbaar, dus dacht ik: ik ga dat leren. Zit ik hier toch al een tijdje bezig, klinkt het nog altijd héél slecht.

    En nu voel ik me slecht. :'D


    Only losers can act the way you do

    Arme schat.

    @Gabyeatsyou


    *insert philosophical cringe expression here*

    Dat gaat ook echt niet zomaar hoor :'D


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Haha, oefening baart kunst :Y) Ofzo.

    Gitaar leren spel vergt veel geduld en oefening. Zelfs al ben je de beste gitarist van de wereld


    Love sheds light one the darkest of times

    Gitaar leren spel vergt veel geduld en oefening. Zelfs al ben je de beste gitarist van de wereld


    Love sheds light one the darkest of times

    Socrates schreef:
    Dat gaat ook echt niet zomaar hoor :'D


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    serieus, dit gaat dagen duren voordat het redelijk klinkt.


    it's so empty living behind these castle walls

    Dat heb ik ook, het duurde bij mij 2 dagen voordat ik 4 akkoorden kon spelen en ze goed en mooi klonken. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Taime schreef:
    Gitaar leren spel vergt veel geduld en oefening. Zelfs al ben je de beste gitarist van de wereld


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Je kan niet zomaar in een weekje gitaar leren spelen, dat kost tijd.
    Maar je moet niet opgeven, en gewoon blijven oefenen. Oefening baart kunst. (:


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Hé, een instrument leren is niet makkelijk hoor.
    Niet opgeven, het lukt je wel. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Oh, oké. Nu ben ik best wel blij dat het nogal heel normaal is dat ik na een half uur nog geen drie akkoorden goed na elkaar kan spelen _O_


    Only losers can act the way you do

    Ik kende geen 1 noot an ik heb down to earth zelf leren spelen (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Don't wurrie, ik zit vanaf sinterklaas op gitaarles (wel electrisch) en ik kan alleen nog maar een liedje van Iron Maiden die volgens iedereen dodelijk makkelijk is x'D Maarja, m'n leraar zegt toch dat ik er wel kom o.o


    Alis volat propriis.

    Het is een nacht is ook erg simpel, maar je gebruikt er een techniek die jij nog niet hebt 'gemasterd'. Ofwel je moet er tokkelen, dus eerst leren tokkelen, dan komt het liedje zelf :)


    Ligt and Darkness are both very different..