• Ik heb dus een 'proloog' gemaakt, van een verhaal dat ik binnenkort online wil zetten.
    Maar, ik had het in m'n hoofd als een Conor Maynard story .. maar een vriendin zei dat ze het meer een Bieber story vind ..
    Nu is mijn vraag; gaat een Conor Maynard story gelezen worden?


    000.
    De eerste keer dat ik haar zag, was ronduit vreemd. Ik was net geland op Schiphol, toen ze samen met een vriendin aan kwam lopen. Ze glimlachte en vroeg of ze met me op de foto mocht. Na de foto wenste ze me veel succes met het optreden van vanavond, en liep toen glimlachend met haar vriendin weg. Iets in me zei dat ik achter haar aan moest gaan. ‘Hey!’ riep ik. De halve aankomsthal keek me aan, maar ik negeerde het. ‘This may sound weird, but uh, can I have your phonenumber?’ Ze glimlachte en stak haar hand uit. Ik gaf haar mijn telefoon, waarna ze snel wat dingen typte en met een iets wat rode blos op haar wangen, gaf ze mijn telefoon terug. ‘Good luck tonight, I’ll be watching.’ Vanaf dat moment was ik ervan overtuigd dat ik haar nog een keer moest zien. Hoe dan ook.


    To infinity and beyond •

    Ik weet niet of het gelezen gaat worden maar is dat persé nodig?


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Wat xSCHUT zegt.
    Ik weet ook niet of het gelezen zal worden, maar is dat echt nodig dan? Natuurlijk is het leuk als mensen je verhaal lezen -vind ik zelf ook leuk-, maar ik persoonlijk vind het leuker om iets te schrijven dat ík leuk vind en dan zie ik wel hoeveel mensen het lezen, dan dat ik een verhaal schrijf waarvan ik weet dat veel mensen het gaan lezen, maar dan moet ik me gaan aanpassen aan mijn lezers en is het niet meer zoals ik het wil.

    Ik vind het overigens niet perse een Bieber story in plaats van Conar Maynard. Ik vind de proloog daar veel te kort voor om er uit te halen of het Bieber, Conar Maynard, of een onbekende persoon is.


    Inspiration can hit you any time

    xSCHUT schreef:
    Ik weet niet of het gelezen gaat worden maar is dat persé nodig?


    26 - 02 - '16

    oh, ik zou het wel lezen :)


    Keep calm, fake a smile and move on

    Hmm, ik ben geen fan van hem, dus als ik het zou lezen, zou het voor mij eigenlijk een onbekende personen zijn. Maar als je er een Bieber story van maakt, kan ik niet anders dan Justin Bieber voor me zien, en dan lees ik het niet. Ik zou het dus lezen als het een Conor verhaal is, en natuurlijk als je leuk schrijft ;D
    Je mag me iets laten weten als je het begint met Conor ;) Als je dat wil tenminste ^^


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    Constantine schreef:
    Wat xSCHUT zegt.
    Ik weet ook niet of het gelezen zal worden, maar is dat echt nodig dan? Natuurlijk is het leuk als mensen je verhaal lezen -vind ik zelf ook leuk-, maar ik persoonlijk vind het leuker om iets te schrijven dat ík leuk vind en dan zie ik wel hoeveel mensen het lezen, dan dat ik een verhaal schrijf waarvan ik weet dat veel mensen het gaan lezen, maar dan moet ik me gaan aanpassen aan mijn lezers en is het niet meer zoals ik het wil.

    Ik vind het overigens niet perse een Bieber story in plaats van Conar Maynard. Ik vind de proloog daar veel te kort voor om er uit te halen of het Bieber, Conar Maynard, of een onbekende persoon is.


    To love is to destroy.

    iSlytherin schreef:
    Ik weet niet of het gelezen gaat worden maar is dat persé nodig?


    •*• Lululu •*•

    Ik weet niet of mensen het zouden lezen, maar ik niet.:3
    OP.(;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik zou zelf een beroemdheid bedenken. :3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.