• Hey, ik heb een vriendin (Laten we haar even C noemen) en ze zegt dat ze een oom heeft die misschien VIP-kaartjes kan regelen voor ons 2. Dit klonk mij een beetje raar, aangezien ze allang uitverkocht zijn. Haar oom is dan wel een billioner en kan ze misschien ook in een ander land regelen, zegt ze. Het is nu niet dat ik haar niet geloof ofzo, maar... Je weet wel, het is net of ze dit allemaal verzint. Het klonk echt heel overtuigend... Nu heb ik een vriendin (Noem haar even B) en die kan C dus écht niet uitstaan! Ze zit op W'app de hele tijd te vragen naar C en beweert dat ze wel moet liegen. Ook wil ze niet toegeven dat ze haar probeert onderuit te halen, ookal is het zo goed te zien. Nu is het ook nog is zo dat zowat de hele school C niet mag, geen idee waarom, dus zegt B dat C gewoon aandacht probeert te trekken. Ik ben nu echt in twee-strijd wie ik moet geloven, stel je voor dat C dit allemaal verzon... Dan ben ik echt diep gekwetst, maar stel dan ze toch kaartjes heeft... Weet iemand wat ik nu kan doen? En wie ik moet geloven? Want B heeft ook wel goede argumenten waarom het verzonnen zou kunnen zijn... HELP!!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Eh... Je kunt het simpel berekenen: (kans dat haar oom billionair is)x(kans dat er kaartjes geregeld kunnen worden)x(kans dat ie kaartjes plus vliegtickets naar het buitenland voor zijn nicht en een vriendin)

    Maar het lijkt me toch behoorlijk klein. Ultieme test: Zeg dat ze die kaartjes moet regelen, kijk wanneer ze probeert eronder uit te kruipen (het lukte niet, is te duur etcetera) en dump haar dan omdat ze liegt om aandacht te krijgen. Klaaaaar.


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Eh... Je kunt het simpel berekenen: (kans dat haar oom billionair is)x(kans dat er kaartjes geregeld kunnen worden)x(kans dat ie kaartjes plus vliegtickets naar het buitenland voor zijn nicht en een vriendin)

    Maar het lijkt me toch behoorlijk klein. Ultieme test: Zeg dat ze die kaartjes moet regelen, kijk wanneer ze probeert eronder uit te kruipen (het lukte niet, is te duur etcetera) en dump haar dan omdat ze liegt om aandacht te krijgen. Klaaaaar.


    Zou kunnen, maar ik vind het nogal triest als ze dat zou doen. Ze weet dat ik echt heel graag 1D wil ontmoeten, en dat ze daar ook niet mee moet dollen. Ook is het wel een beetje gemeen van mij om haar daarna te laten vallen, de hele school is tegen haar... Maar ik zal doen wat je zegt, haar zo een beetje dwingen die kaartjes te regelen!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    (...)

    Zou kunnen, maar ik vind het nogal triest als ze dat zou doen. Ze weet dat ik echt heel graag 1D wil ontmoeten, en dat ze daar ook niet mee moet dollen. Ook is het wel een beetje gemeen van mij om haar daarna te laten vallen, de hele school is tegen haar... Maar ik zal doen wat je zegt, haar zo een beetje dwingen die kaartjes te regelen!


    Ho ho, dat zeg ik niet. Ik zeg, dat als jij belsuit haar te geloven en zij gaat dat doen, dat je dan heel goed in de gaten moet houden of ze niet inderdaad zit te liegen. En als dat zo is zou ik haar laten vallen: Ik kan niet tegen leugenaars.


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ho ho, dat zeg ik niet. Ik zeg, dat als jij belsuit haar te geloven en zij gaat dat doen, dat je dan heel goed in de gaten moet houden of ze niet inderdaad zit te liegen. En als dat zo is zou ik haar laten vallen: Ik kan niet tegen leugenaars.


    Geloven of niet?:
    Ze kwam in de pauze naar mij toe en ik vroeg of ze die kaartjes had. Zei: "Nee, mijn oom heeft met hun manager gepraat en die zei dat hij de kaartjes al had weggegeven. Maar misschien kan mijn oom ze wel in Amerika regelen..." Ik vind dat echt raar klinken, wie gaat er nou met hun manager praten voor kaartjes? En waarom Amerika? Nu zit ik dus in twee-strijd met of ik haar moet geloven of niet...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Bullshit.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    thankyouu;)


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Nee. Eerste excuus is al binnen, verwacht er nog maar héél veel. :')


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Demustachana schreef:
    Nee. Eerste excuus is al binnen, verwacht er nog maar héél veel. :')


    Jupp, maar ze was echt altijd heel betrouwbaar en ze heeft er voor gezord dat ik er dus met open ogen in ben getrapt:(


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Wel, ik denk dat C dit allemaal heeft verzonnen.
    Waarom had ze het anders níet eerder gezegt?
    Wel ja, dat is hoe ik er over denk.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Wel, ik denk dat C dit allemaal heeft verzonnen.
    Waarom had ze het anders níet eerder gezegt?
    Wel ja, dat is hoe ik er over denk.


    Ondertussen denk ik er ook zo over, bedankt!:$


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ik denk dat ze lult.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    nessje schreef:
    (...)

    Jupp, maar ze was echt altijd heel betrouwbaar en ze heeft er voor gezord dat ik er dus met open ogen in ben getrapt:(

    Maar je zegt dat de hele school tegen haar is, dus op zich is het wel logisch dat ze dit doet.
    Niet dat je mag liegen, absoluut niet, maar ze probeert dus gewoon indruk te maken.
    Al praat dat het niet goed, natuurlijk..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Bedankt voor jullie reactie's!
    Ik dacht eerst dat dit gewoon aan mij lag...:(


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Aislinn schreef:
    Ik denk dat ze lult.


    •*• Lululu •*•

    Aislinn schreef:
    Ik denk dat ze lult.



    + Er zal ook wel een reden zijn dat bijna de hele school haar niet mag. Het kan zijn dat het met elkaar te maken heeft. Het kan, het hoeft niet.


    Stop holding me under and let me breathe.