• Hoi
    Na de examens willen ik en enkele vrienden van me iets samen gaan doen en we willen nu eens gaan karten. Het was mijn idee, maar eerlijk gezegd heb ik absoluut geen idee of dat leuk is of niet haha.
    Heeft iemand van jullie dit ooit al eens gedaan en is het leuk?
    [bOF][/b] ijn er misschien mensen die ideetjes hebben wat we kunnen doen?

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 22:09 ]

    Het is leuk, maar heel kort voor het geld wat je ervoor betaald.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Karten is echt geweldig. Maar ik ben helemaal fan van auto's, karts, autosport e.d. :)


    Bad decisions make good stories.

    't is super duur vind ik.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 19:10 ]

    Incredulity schreef:
    Junns schreef:
    Het is leuk, maar heel kort voor het geld wat je ervoor betaald.

    Ja, dat vond ik precies ook. Op de site staat er dat je 14 euro moet betalen voor een kwartiertje.

    Ik vind het heerlijk om te doen, maar ik faal heel erg. Op zich geen probleem, maar als de rest allemaal goed erin is en je een paar rondjes in haalt, raak ik helemaal gefrustreerd en word ik chagrijnig :$


    People change, memory's don't.

    Junns schreef:
    Het is leuk, maar heel kort voor het geld wat je ervoor betaald.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Super leuk! alleen niet als je door je broer wordt in gemaakt :/


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    Haha, maar zoals ik al zei; ik heb op de site gekeken en het is redelijk duur voor de tijd die je krijgt. Zijn er misschien mensen die ideetjes hebben wat we kunnen doen?

    Oehh dat is zo leuk op zijn tijd! Ik ben er best goed in. :9~ Heb het in Noorwegen en Frankrijk gedaan. Gewoon gassen en gaan, heerlijk!


    ars moriendi

    Ik werk bij de kartbaan en werk er niet voor niets ^^ zeker leuk om te doen!


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Misschien bioscoopje ? - niet origineel , maar als er een leuke film draait wel leuk ?


    Danmarks Dynamite.

    Het is echt superleuk ;).
    Ik ben een keer met mijn team en onze trainers wezen karten, maar niemand van ons kon auto rijden en meestal is het zo dat als je auto kan rijden, dat je dan ook goed kan karten.
    Dus iedereen faalde echt zo erg, echt heel grappig xD.


    I won't let you come close enough to hurt me.

    Ga schaatsen :3


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik wil het echt eens doen, maar het schijnt duur. ;3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.