• Een doel, een huis, vriendschap, vijanden, concurrentie en nog veel meer.




    Alweer, een nieuwe talentenjacht op TV. Een cliché zal je denken, maar dit is anders. Een groep jongvolwassenen tussen de 18 en 24 zitten opgesloten in één huis. Ze hebben samen allemaal 1 doel; Doorbreken met een bepaald talent. Elk talent verschilt, van acteren tot interieur designen. Van muziek tot mime-speler, alles is mogelijk. Klinkt leuk he? Met z'n alle, gezellig, proberen je dromen waar te maken, maar dat is niet voor iedereen zo. De concurrentie is erg hoog en de kans om te slagen is zeer klein. Elke week krijgen de bewoners van het huis een opdracht om daarmee hun kans op winnen te vergroten. Ondanks de vele ruzies ontstaan er ook mooie dingen in het huis. Nieuwe vriendschappen worden gesloten, mensen leren van elkaar. Maar de spanning tussen de bewoners blijft hoog, wetend dat er maar een winnen zal.

    De bewoners krijgen elke week een opdracht en dan krijgen ze daar punten voor. Er word dus niemand uit de competitie gegooid maar het gaat dus allemaal om punten. Wie op het laatst de meeste punten heeft wint.


    Regels:
    - 16+ Is altijd toegestaan ( vechten, seks, schelden etc. )
    - Zorg ervoor dat je een leuk, origineel karakter hebt. Geen Mary Sues en/of Drama Queens!
    - Geen One liners
    - Niet teveel offtopic
    - Niet te snel stoppen a.u.b
    - Alleen je eigen chars sturen/spelen
    - Have fun (:

    Wil je meedoen? Vul dan dit in:
    Naam:
    Eventuele Bijnaam:
    Leeftijd:
    Talent:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:

    MEISJESCHARS ZOVER:
    - Sarah (by Tania )
    - Camille (by lLizor )
    -Caitlynn (by rememberyoux )
    -Gwen (by harryslove )
    - Jessica (by mallory )
    -Melinda (by Seaver )
    -Jaymina (by curlies )
    -Felicia (by depay )

    JONGENSCHARS ZOVER:

    - Host: Eric (by Tania )
    - Damian (by Tania )
    -David (by memoria )
    -Chris (by Seaver )
    - Alex (by Tania )
    - Dan (by Seaver )
    - Jay (by MissClove )
    - Maximillian(by Munther )
    - Matthew (by Mallory )

    KAMERINDELING (2 persoon per kamer, jongen en meisje mag bij mekaar.)
    - Eric
    - Jessica & David
    - Alex & Camille
    - Damian & Melinda
    - Caitlynn & Chris
    - Gwen & Dan
    - Sarah & Matthew
    - Felicia & Jay
    - Max & Jaymina

    [ bericht aangepast op 13 dec 2012 - 21:11 ]


    •*• Lululu •*•

    [Mijn topics]

    Camille
    Ik grinnik, 'Ik denk dat Alex het wel oké vind, als we maar niet te veel rotzooi maken, daar houd hij niet van,' zeg ik, 'erg goede combinatie met mij, maar goed ik probeer alles zo netjes mogelijk voor hem te houden en hij probeert mij te leren dansen. Twee onmogelijke dingen.'

    [ bericht aangepast op 13 dec 2012 - 21:25 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    {Mijn Topics}

    Ness Allison Candler
    "Hmm... Begrijp ik, ik ben ook slecht in iets schoonhouden." Ik haal mijn schouders op. We stoppen en ik betaal. Als ik mijn spullen heb lopen we naar binnen. "So... Welke kant op?" Vraag ik aan Camille.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Camille
    'Volg mij maar,' zeg ik tegen haar. Ik loop voorop richting mijn kamer en open de deur.
    'Tadaa,' zeg ik, ik stap naar binnen en plof op het tweepersoonsbed. Ik vond het echt knap van mezelf dat ik het al zo lang netjes houd. Normaal zou dat me nooit gelukt zijn.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2012 - 22:04 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ness Allison Candler
    Ik loop naar binnen en pak meteen alle spullen voor het Jammen. Ik sluit de versterkers met gitaren aan en allemaal andere zooi. Tevreden bekijk ik het resultaat. "Starten?" Grijnzend pak ik mijn elketische gitaar. Let the game begin!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Camille
    Ik leg mijn gitaar koffer op het bed en voorzichtig haal ik mijn gitaar er uit.
    'Is goed, met welk liedje beginnen we?' vraag ik, Ondertussen stem ik mijn gitaar nog een beetje.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ness Allison Candler
    "Mij maakt het niet uit, waarschijnlijk ken ik het toch wel." Als je gitaar speelt vanaf je zesde, kan het ook wel. "Heb je zelf een voorkeur?" Vragen kijk ik haar aan.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Camille
    'Ik luister zowat alle muziek, dus misschien iets van.... mika? Jason Mraz? Passenger? Jij mag het zeggen,' zeg ik en ik haal mijn schouders op, 'ik ken te veel liedjes om op te noemen en ik ben slecht in kiezen.
    'Ik vind zelf op dit moment Carry On van Fun een heel mooi nummer, maar dat is niet echt een nummer voor de elektrische gitaar denk ik.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ness Allison Candler
    "Die doen we, gewoon." Ik leg mijn elektrische gitaar weg en pak mijn akoestische. "Dit kan ook." Ik maak hem vast aan de versterker en tokkel alvast. Als ik hem heb bij gesteld start ik een stukje. "Zo was het toch?" Weer speel ik het stukje. Straks ben ik het ontleerd.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Camille
    Ik knik.
    'Ja zo was die,' zeg ik en niet veel later val ik in met gitaar en zang. Ik hou echt van dat nummer, echt een mooi liedje.
    'If you're lost and alone or you're sinking like a stone. Carry on.'

    [Ik ga slapen :3 morgen gala dus wil een beetje uitgerust zijn
    Weltrustenxxxxx]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    {Gala? Dat is er morgen ook bij mijn school XD, waar woon je dan?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Mijn school is in een dorpje vlak bij nijmegen x'D]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Pudding]


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    [Pudding]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    {Oepss, had moeten reageren... Bedankt voor het NIET inlichten xD}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ness Allison Candler
    Ik speel het lied af en merk dat ik nodig eens zal moeten oefenen. Opgelucht laat ik mijn gitaar op het bed vallen. "Beter oefenen." Grijns ik. "Wat nu? Het liefst een lied dat ik wel kan spelen." Stel ik voor. "Daarna moeten we denk wel even zeggen dat ik er ben, of niet?" Ik kijk naar Camille.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'