• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:44 ]

    Dat lijkt verdacht veel op reclame en is het geloof ik ook.


    Aan niets denken is ook denken.

    Dat lijkt inderdaad op reclame, maar misschien is het een website van Rutger? Geen idee.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    TriviaNet is ook gemaakt door Rutger, pure zelfpromotie dus. Die reclame gaat hij denk ik niet weghalen, ook niet voor Gold Members.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 15:41 ]


    everything, in time

    Ja, dat viel mij laatst ook al op. Het is inderdaad wel reclame, wat een beetje vreemd is, maar het is geen afbeelding en het stoorde me verder ook niet echt, dus heb ik er maar gewoon niet naar gekeken. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Anguish schreef:
    TriviaNet is ook gemaakt door Rutger, pure zelfpromotie dus. Die reclame gaat hij denk ik niet weghalen, ook niet voor Gold Members.


    Lol, dat vind ik dan eigenlijk best raar.

    404NOTFOUND schreef:
    (...)

    Lol, dat vind ik dan eigenlijk best raar.


    Ja, klopt...


    Aan niets denken is ook denken.

    Dat staat er nu al even en dat is een link naar een website van Rutger. Ergens is het wel reclame, maar het stoort met niet echt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Horizons schreef:
    Dat staat er nu al even en dat is een link naar een website van Rutger. Ergens is het wel reclame, maar het stoort met niet echt.


    Het stoort mij ook niet, maar het viel me gewoon even op ^^

    Wow, ik ging kijken op TriviaNet, en het lijkt inderdaad verdomd veel op Quizlet. Komt zeker doordat het ook door Rutger is gemaakt.
    Maar dat hij die reclame niet weg gaat halen, vind ik eigenlijk ook wel raar.

    TriviaNet dus.


    Tijd voor koffie.