• jaja ik zit nu nog op quizlet maar het is natuurlijk al 1 september de verjaardag van ja je raad het al Tom en Bill Kaulitz.
    feliciteer ze allemaal xd.

    ook al zien ze het niet xD

    van harte gefeliciteeertt jongens <33

    niemand die is feliciteert :O??

    GEFELICITEEEEEEERD TOM UND BILL EN NU MAAR HOPEN DAT ZE WEL 100 MOGEN WORDEN!

    [/Lekker dan Tom of Bill met zo een rollator of een wandel stok die samen met G&G het bejaarden tehuis afbreken!(A)]

    GEFELICITEEEEEEERD TOM UND BILL EN NU MAAR HOPEN DAT ZE WEL 100 MOGEN WORDEN!

    [/Lekker dan Tom of Bill met zo een rollator of een wandel stok die samen met G&G het bejaarden tehuis afbreken!(A)]

    whahahahah lol xD. zie het al voor me

    (...)
    whahahahah lol xD. zie het al voor me

    Hihi gaat Tom strippoker spelen met van die oude oma's x'D

    (...)
    Hihi gaat Tom strippoker spelen met van die oude oma's x'D
    whahah xD al dat hangende gerimpelde vel

    (...)whahah xD al dat hangende gerimpelde vel

    Ja en dan wil Tom neuken met zo vrouw alleen dan lukt dat niet want die vrouw is niet op windend genoeg dus haalt hij een knappe jonge verpleegster :Y)

    (...)
    Ja en dan wil Tom neuken met zo vrouw alleen dan lukt dat niet want die vrouw is niet op windend genoeg dus haalt hij een knappe jonge verpleegster :Y)
    ook sneu voor die verpleegster dan xD krijg ze zo gerimpelde noujeweetwel in der jeweetwel xD

    (...)ook sneu voor die verpleegster dan xD krijg ze zo gerimpelde noujeweetwel in der jeweetwel xD

    Ja ik snap je x'D En straks zijn de condooms op o.O Kan Tom nog niet neuken moetten ze zich eerst op een soa laten testen x'D

    whahah xd jaa idd maare ik moet naar me bed :( want me zus gaat slapen en ik zit daar :(

    doeeegggg :)

    Okay slaap wel ik ga denk ik ook maar want ik heb morgen weer school :O

    Bubaay!__x3

    NOG EENS GEFELICITEEEERD TOM UND BILL UND NOG VIELE JAHRE!x3

    GEFELICITEERD TOM & BILL xX!! <33
    Alsof ze dit kunnen lezen x'D

    Happy B-day Tom & Bill <3


    And all the girls in the front row scream your name.