• Ik had net mijn theorie-examen voor mijn rijbewijs, maar ik ben dus gezakt!
    Ik baal zo erg!
    Ik had er echt een goed gevoel over.
    Ik heb in het deel gevarenherkenning negen fouten, je mag daar twaalf fout hebben, en in het deel wet- en regelkennis heb ik twaalf fout, je mag daar vijf fout hebben.
    Dus ik baal zo hard eh D:
    Maar ik lach er maar om, terwijl ik best baal, anders raak ik nog in een negatieve sleur.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Hoezo zouden we moeten lachen?
    Het kan iedereen gebeuren. Ik heb zelfs met mensen in de zaal gezeten die het voor de 12x deden.
    Het is ontzettend moeilijk zo'n examen.
    Geef de moed niet op, nog even doorbijten en goed leren! Je komt er wel!


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Balen! Volgende keer beter!


    Always follow your heart, it tells what you truly want the most.

    Aahh dat is balen!
    Ik ga morgen op voor mijn theorie, en ik ben er ook niet zo gerust op ;c

    Anyway, succes als je voor de volgende keer op gaat!


    Inspiration can hit you any time

    Aaaawh, wat kut zeg! Ik had destijds het geluk dat ik in een keer was geslaagd voor mijn theorie, maar ik moest daarna nog drie keer afrijden voordat ik mijn rijbewijs had. Geen zorgen, het is echt niet erg om niet in een keer te slagen, dat is gewoon mazzel hebben!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Zonde, maar ach, dat kan gebeuren. Ik had hem wel in één keer, maar veel vriendinnen van mij hebben hem drie of vier keer over gedaan. En de jongen die tijdens het examen naast mij zat, vertelde dat het al zijn zesde keer was. En hij zakte opnieuw.
    Het kan altijd erger. Gewoon nog een keer proberen. Je haalt het vast wel! (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Balen
    I know the feeling


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    balen! succes de volgende keer! en goed dat je er om lacht! lachen helpt en anders chocolade!!!! bewaar je wel een stukje voor mij? want ik ben gezakt voor mijn frans


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    Balen ):
    Maar de volgende keer zal het je vast wel lukken!


    26 - 02 - '16

    Demonisch schreef:
    Balen! Volgende keer beter!


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ik baalde ook heel erg, ik had 6 fouten bij wet en regelkennis terwijl je daar maar 5 mag. Dat vond ik echt zo irritant, nét één foutje te veel. Bij gevaarherkenning had ik er 5. Maar geen zorgen, ik hoor van heel veel vriendinnen van me, dat bijna niemand het van de eerste haalt. Volgende keer haal je het vast wel ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik zag die titel en ik dacht meteen aan je examen. Damnit.. Dat is wel kut ;c
    Zal ik je een zak met vrolijke smoeltjes sturen? Nee ik ben serieus.. Die dingen staren mij aan en ik vind ze eng ö

    [ bericht aangepast op 17 dec 2012 - 22:37 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ahw! Superdom!
    Dat had ik de eerste keer ook.. 1 fout teveel ooknog... maaaaaar alles komt goed :3 I PROMISE!


    Mary had a little Lamb - Cold Shot - House is Rocking