• Ik heb het uiteraard over Samson & Gert! Gisteren hebben ze hun nieuwe clip gelanceerd.:'D

    De enigste kritiek die ik kan hebben is dat het jammer is dat het niet aan strand is opgenomen. Voor de rest is dit toch wel weer genieten voor mij.X)

    Ik ga een kei, kei, kei leuke zomer hebben als jobstudent in Plopsaland!*O*
    Wat gaan jullie deze zomer nog doen?


    Queer zijn is gewoon alles

    wat krijg ik hier kei, kei, kei veel hoofdpijn van :')

    en ligt het nou aan mij of is alberto kei, kei, kei veel afgevallen? en supervet dat je in plopsaland gaat werken, wat ga je precies doen? c:


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    Jeeeeeeeees, ik ben fan!

    Edit: En ja, inderdaad jammer dat het niet aan het strand is. Tegenwoordig doet Studio100 alles in studio's, echt spijtig.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2016 - 12:42 ]


    I wanna be a wizard!

    Oh wat leuk ^^ Het wint niet van Het spook van de Opera though. De liedjes van Samson & Gert 7 blijven mijn favs <3


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb dat hele filmpje uitgekeken. Ik ga een hele dag met dat liedje in mijn hoofd zitten. :')

    Ik ga deze zomer gewoon verder met werken. Maar ik heb al verlof aangevraagd om te gaan kajakken, wandelen en Quizletten. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Founder schreef:
    Jeeeeeeeees, ik ben fan!

    Edit: En ja, inderdaad jammer dat het niet aan het strand is. Tegenwoordig doet Studio100 alles in studio's, echt spijtig.

    Het heet niet voor niets Studio 100. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ANTI schreef:
    wat krijg ik hier kei, kei, kei veel hoofdpijn van :')

    en ligt het nou aan mij of is alberto kei, kei, kei veel afgevallen? en supervet dat je in plopsaland gaat werken, wat ga je precies doen? c:


    Jup, in NL is dat misschien niet zo in the picture, maar in België wordt dat opgevolgd door de media.:W
    In de afdeling operations: Attractiebediening, toegangscontrole, parking, schoonmaak en wat bijklusjes zoals de Plopsa Parade en Enquêtes afnemen.^^

    @Dries
    De nieuwe clip van K3, Ushuaia, is gelukkig in de Schorre opgenomen.^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Scandal schreef:
    (...)
    Het heet niet voor niets Studio 100. ^^


    Haha lol, goede opmerking :')


    I wanna be a wizard!

    Debbaut schreef:
    (...)

    Jup, in NL is dat misschien niet zo in the picture, maar in België wordt dat opgevolgd door de media.:W
    In de afdeling operations: Attractiebediening, toegangscontrole, parking, schoonmaak en wat bijklusjes zoals de Plopsa Parade en Enquêtes afnemen.^^

    @Dries
    De nieuwe clip van K3, Ushuaia, is gelukkig in de Schorre opgenomen.^^


    *gaat naar Youtube omdat ik het nog niet gezien heb*

    Ooja! Goed zo (:

    [ bericht aangepast op 18 juni 2016 - 12:54 ]


    I wanna be a wizard!

    Hier word ik nu echt blij van. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    GredWeasley schreef:
    Oh wat leuk ^^ Het wint niet van Het spook van de Opera though. De liedjes van Samson & Gert 7 blijven mijn favs <3


    Nu heb ik net terwijl ik economie moet leren "het spook van de opera" zitten bekijken/luisteren. Wtf haha thefuck samson en gert?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Kei, kei, kei, yay voor Antwerpse woorden :D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ten eerste het is albertooo en ten tweede wat the heck is hij mager :Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Derks schreef:
    (...)

    Nu heb ik net terwijl ik economie moet leren "het spook van de opera" zitten bekijken/luisteren. Wtf haha thefuck samson en gert?


    Haha we luisterden dat vroeger altijd in de auto van een bandje. Samson en Gert zijn geweldig _O_


    Happy Birthday my Potter!

    Ooooh dat is een kei kei kei leuk liedje! Haha. En idd, Alberto is zo anders. Trouwens, als ze met z'n twee gaan, waarom laad dan iedereen in eh, ik heb ze wel door! (nerd)

    En ik ga deze zomer een paar weken werken en dan weer blokken. Jeej.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik dacht dat het Mystery of Darkness ging zijn. :Y) Maar ik ga niet luisteren, sorry, ik heb het niet zo voor Samson en Gert, haha. Leuk voor je, though! ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried