• Een heeeeeeeeeeele lange tijd geleden liet mijn moeder eens een filmpje aan mij en mijn broertje zien op Youtube. Ik weet niet precies hoe de verhaallijn ook al weer in elkaar stak, maar ik weet wel dat er een soort oorlog uitbrak tussen de slechten en de goeien en dat uiteindelijk Luigi sneuvelde, waarna Mario moest huilen (of iets in die trant). Ik was ongeveer vijf, dus mijn geheugen laat me wat dat betreft een beetje in de steek, maar ik kan me wel herinneren dat ik het zo zielig vond dat ik een maand geen Mario meer wilde spelen. :'D
    Maar goed, ik probeerde dat filmpje dus net weer op te zoeken, maar nergens is hij te vinden, waar ik ook zoek. (no_chears)

    Kennen jullie dat, dat je iets in je hoofd hebt en dat het gewoon helemaal niet lijkt te bestaan? En weten jullie heel toevallig over welk filmpje ik het heb?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Lijkt me wel leuk! Ik heb alleen geen idee... Ik weet ook dat dit niks helpt... Mijn bericht heeft dus ook echt toegevoegde waarde --'


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    En je weet heel zeker dat hij op YouTube stond? Want je bent nu veertien, en het is negen jaar geleden (2003) dat je vijf was. YouTube is pas in 2005 opgericht. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ken dat gevoel ook! Zeer frustrerend. :c
    En sorry, ik heb geen idee welk filmpje je bedoeld.


    life is awesome

    Square schreef:
    En je weet heel zeker dat hij op YouTube stond? Want je bent nu veertien, en het is negen jaar geleden (2003) dat je vijf was. YouTube is pas in 2005 opgericht. :'D

    Nou, ik weet zeker dat hij op Youtube stond, maar of ik vijf was, weet ik dan weer niet zeker. x) In ieder geval te jong om op titels te letten of om me nuttige dingen te kunnen herinneren om dat verdomde filmpje terug te kunnen vinden. Ik begin nu echt gefrustreerd te raken - het internet werkt niet echt mee. (no_chears)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Nou, ik weet zeker dat hij op Youtube stond, maar of ik vijf was, weet ik dan weer niet zeker. x) In ieder geval te jong om op titels te letten of om me nuttige dingen te kunnen herinneren om dat verdomde filmpje terug te kunnen vinden. Ik begin nu echt gefrustreerd te raken - het internet werkt niet echt mee. (no_chears)


    Het aan je moeder vragen lijkt een erg simpele oplossing, dus ik neem aan dat je dat al hebt geprobeerd. Dan weet ik verder ook niet echt wat je nog zou kunnen doen. Succes met zoeken in ieder geval, want ik weet hoe frustrerend zoiets kan zijn. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Creativity schreef:
    Ik ken dat gevoel ook! Zeer frustrerend. :c
    En sorry, ik heb geen idee welk filmpje je bedoeld.


    26 - 02 - '16

    Ik heb heel vaak dat ik lang geleden iets heb gezien film/foto. Dan zie ik het uiteindelijk weer en klopt mijn herinnering totaal niet met de werkelijkheid.

    Maar sorry, ik weet niet welk filmpje je bedoelt. Maar weet je zeker dat het Youtube was, want zo oud is Youtube nog niet...


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik heb geen idee!
    Maar daar had ik laatst ook last van, ik wilde een kerst tekenfilm kijken van vroeger maar kon m echt nergens vinden :(


    As travars

    Deze maybe?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik ken het, ik zoek nu ook al een maand achter een serie ...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please