• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. Styles "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Nessje Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Jayy Kilian von Monroe. Styles
    -Dean Wayne. MissStoran

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 19:52 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    "You're mine," fluistert hij in mijn oor waardoor mijn hart sneller slaat. Ik wil Liam nooit meer kwijt. Ik sla mijn armen stevig rond zijn schouders en begraaf mijn gezich in zijn nek waar ik zijn typische geur opsnuif. Ondertussen stoot hij zachtjes waardoor ik een laag gekreun laat horen. "Never let me go," zeg ik zacht en ik hou mijn armen stevig rond hem alsof ik hem anders zou verliezen. Lichte kusjes worden in zijn nek door me gezet.

    [Ik ben al 18 jaar single, dus ik heb nog niets in de praktijk kunnen doen. x'D]


    Take me to wonderland

    J Liam PayneIk glimlach en kreun weer, ik voel zijn kusjes in mijn nek waardoor ik opgewonden raak, nog meer dan ik al was. Ik begin steeds sneller te stoten en mijn ademhaling wordt steeds zwaarder. Intussentijd verplaast ik mijn hand en sluit hem om zijn penis heen en begin te wrijen over het topje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James horan

    Liam begint steeds sneller te stoten waardoor ik sneller kreun en mijn ademhaling onregelmatig wordt. "Harder, Liam," hijg ik en begin verschillende zuigzoenen verspreid over zijn lichamen te zetten. Wanneer hij mijn penis vastneemt en begint te wrijven over mijn eikel, leg ik mijn hoofd in mijn nek en probeer niet te luid te kreunen. Mijn zoenen worden natter en ik wil zoveel mogelijk van hem aanraken. Ik begin express wat spanning te zetten op mijn kringspier zodat ik meer genot aan Liam geef.


    Take me to wonderland

    (Hoooo wacht even zijn Niall en Liam nou 16+ achtig bezig?!:|)


    Let's play a love game.

    [Een beetje maar. :p]


    Take me to wonderland

    (Een beetje zegt 'ie... Nog even en we zitten aan de SM hier. ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Omg, ik ging plat met je reactie. x'D Nee, geen SM! Daar zijn Niall en Liam veel te cute en te fluffy voor. x'D Trouwens die spanningen door de oorlog doen je geen goed hoor! :p]


    Take me to wonderland

    [Mijn topics!]

    [En wil je reageren met Samir?? Of Jayy??]

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Adalicia Jolie Chermène Vedette

    Ik kijk naar Jayy, waar eindelijk ook wat leven uitkomt, tsja, als je het zo kan zeggen, want hij was een tijdje stil. Ik probeer hem aan te kijken en zucht. 'Benen er armen eraf? Dat moet pas aantrekkelijk zijn en dan kan je me voor veel gebruiken.' mompel ik dan zacht het laatste vooral sarcastisch, tsja, ik bleef misschien zo'n grote mond houden, maar van binnen ben ik wel degelijk bang, dadelijk halen ze nog echt mijn benen en armen weg, stel je voor, wat kan ik an nog, juist ja, niks.. Ik wend mijn blik weer van hem af staar voor me uit en na zijn volgende woorden sluit ik even mijn ogen. Ja, dat had ik inderdaad liever gewild, maar ik ga niks toegeven. 'Je zegt eerst dat het bordeel te goed voor me is, dus jullie wilde me in de mijnen gooien en nu opeens is alles andersom, jullie zijn ook niet echt bepaalt duidelijk is het niet.' zeg ik dan terwijl ik strak voor me uit kijk, niemand van hun aankijk. Ik doe dan misschien nu wel zo moedig en zet een grote mond op, maar het is allemaal maar een masker, van binnen ben ik bang...

    [ bericht aangepast op 17 dec 2012 - 23:15 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Liam payne

    Ik cvoel dat hij zijn kringspier aanspant en kreun harder van genot. Om hem terug te plagen stop ik bij zijn pe is als ik merk dat hij bijna op zijn hoogte punt is.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James Horan

    Mijn hartslag versnelt, mijn adem wordt onregelmatig. Zijn hand om mijn penis voelt zo goed aan en door zijn stoten tegen mijn prostaat ben ik bijna op mijn hoogtepunt. "Liam," kreun ik zachtjes in zijn oren, maar dan laat hij mijn penis los en grom ik.


    Take me to wonderland

    Liam Payne
    Ik grinnik even, al snel ga ik vaerder met mijn hand terwijl ik hard stoot en zo zacht mogelijk probeer te kreunen.
    Ik druk mijmn lippen ewer op de zijne. Ik merkte dat ik al wat begon te zweten maar dat maakte me neits uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James Horan

    Eindelijk pakte hij hem terug beet en stootte hard waard ik luid kreunde, maar mijn kreun werd gedempt door Liams lippen.
    Mijn handen ging van zijn voorhoofd zijn haren in. Mijn hand voelde nat aan door zijn zweet, maar dat maakte me niks uit, het wond me alleen maar op.
    Ik liet mijn handen nu naar zijn billen gaan waar ik stevig in kneep en dan mee begon te duwen tegen zijn kont. Ik vleef Liam kussen alsof mijn leven ervan afhing.


    Take me to wonderland

    Liam Payne [ja nill als je stopt ben je dood=)]
    Ikkreun weer als ik zijn handen naar mijn kont voel gaan en hij begon mee et duwen.
    Zijn handen nestelde zich in mijn haren. Steeds sneller ging ik met mijn hand heenen weer toen ik voelde dat mijn hoogtepunt kwam.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James Horan

    Hij ging steeds sneller op en neer, ik hield het niet langer. Ik kreunde in zijn nek waar ik nog wat kusjes zette. "Sneller, Li," fluisterde ik zachtjes.
    Ik kneep hard in zijn billen, ik wilde dat hij kwam in mij, ik wilde het zo graag. Van zijn nek ging ik weer naar zijn lippen en gin naar binnen zodat ik met zijn tong kon spelen.


    Take me to wonderland

    liam payne
    Ik ging zo snel als ik kon met mijn hand envoelde zijn handen weer in mijn kont.
    Hij begon me weer te kussen enspeelde met mijn tond, na nogeen paar keer borrelde het heerlijke gevoel op in mijn onderbuik en al kreunend en hijgend kwam ik klaar in Niall


    Change is for weirdos ~ Niall Horan