• Hallo iedereen,

    Ik heb gemerkt dat ik eigenlijk maar weinig vrienden heb naast de mensen die ik op Facebook ken - die ik dus bijna nooit in het echt spreek - en de mensen die ik op school spreek. Ook mensen op Quizlet betekenen veel voor mij. Nu is het probleem, al die mensen wonen ver weg en ik heb geen geld om extreem ver te reizen. Ik verreis 100 euro per week (dit krijg ik ieder begin van de maand wel weer vergoed) maar dan nog. Dat wil zeggen dat ik meer dan vierhonderd euro op mijn rekening moet hebben staan om te kunnen reizen naar school. Heel veel reizen voor vrienden is mij dus te duur. Lang lulverhaal, maar ik wil er niet langer omheen draaien; ik heb vrienden nodig die niet te ver weg wonen.

    Ik wil ook graag wat socialer worden en hopelijk gaat het dan misschien ook beter met me. Nu is het probleem; het enige wat ik goed kan is gamen. Ik ben totaal niet van het uitgaan, want dergelijke plaatsen zijn vrij snel te druk voor mij.

    Hebben jullie misschien nog tips voor mij?

    Oh ja, ik ben sociaal ontzettend onhandig dus tips over hoe ik een gesprek aan kan knopen en levendig kan houden, zijn ook wel handig..

    [ bericht aangepast op 16 sep 2014 - 21:40 ]


    26 - 02 - '16

    Wat dacht je van een klein en rustig restaurantje in de buurt?
    Of een bibliotheek, hier vind je ook wel mensen van je leeftijd.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Thaluke schreef:
    Wat dacht je van een klein en rustig restaurantje in de buurt?
    Of een bibliotheek, hier vind je ook wel mensen van je leeftijd.


    Dat zijn inderdaad wel geschikte plaatsen.

    Nu komt er nog een probleem bij; ik ben Socially Awkward. Ik kan niet goed een gesprek aanknopen, oogcontact maken en dat soort dingen :\


    26 - 02 - '16

    Lid worden van een of andere vereniging (:


    I am an idiot, I move.

    Fisher schreef:
    Lid worden van een of andere vereniging (:


    Dat is wel een goeie, had ik nog helemaal aan gedacht D:
    Ik zou voor een sportvereniging kunnen gaan of iets dergelijks.. Moet ik wel even kijken wat ik leuk vind en wat haalbaar is, omdat ik lange dagen maak op school.


    26 - 02 - '16

    Galeanthropy schreef:
    (...)

    Dat is wel een goeie, had ik nog helemaal aan gedacht D:
    Ik zou voor een sportvereniging kunnen gaan of iets dergelijks.. Moet ik wel even kijken wat ik leuk vind en wat haalbaar is, omdat ik lange dagen maak op school.


    Of iets creatiefs als je daarvoor in bent. Ik weet niet hoe dat zit, maar kan ook een tekencursus of zoiets zijn.
    En je werkt toch nog steeds? Kan je niet eens wat afspreken met iemand van je collega's?


    It's never gonna happen, Guys.

    Rhyme schreef:
    (...)

    Of iets creatiefs als je daarvoor in bent. Ik weet niet hoe dat zit, maar kan ook een tekencursus of zoiets zijn.
    En je werkt toch nog steeds? Kan je niet eens wat afspreken met iemand van je collega's?


    Ik werk al een tijdje niet meer, maar ik denk dat ik eens ga zoeken naar iets creatiefs inderdaad. Dat is toch wel wat meer mijn ding. Ik ga eens research doen binnenkort.


    26 - 02 - '16

    In welke provincie woon je?

    Misschien wonen er wel Quizletters in jouw regio die wel eens met jou af willen spreken ofzo, of heel erg dichtbij wonen.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Galeanthropy schreef:
    (...)

    Ik werk al een tijdje niet meer, maar ik denk dat ik eens ga zoeken naar iets creatiefs inderdaad. Dat is toch wel wat meer mijn ding. Ik ga eens research doen binnenkort.


    * Oh dan loop ik alweer achter (A).
    Succes met zoeken!


    It's never gonna happen, Guys.

    Je kan ook gewoon op school contact maken met mensen, als je toch zo'n lange dagen maakt (': Dan wordt dat gelijk een stuk leuker.


    Vinception schreef:
    In welke provincie woon je?

    Misschien wonen er wel Quizletters in jouw regio die wel eens met jou af willen spreken ofzo, of heel erg dichtbij wonen.


    Ik woon in de kop van Overijssel, vijftien kilometer van Zwolle.


    26 - 02 - '16

    Ik heb wel een tip, maar ik weet niet of het je veel gaat helpen:
    Je zegt dat je socially awkward bent en eigenlijk gewoon heel verlegen.
    Dat zit tussen je oren, wat jij moet doen, is een klik maken.
    Zeker bij vreemde mensen, is de eerste ontmoeting en de eerste keer praten vrij eng. Het is ook het gemakkelijkste: Als het fout loopt, moet je die persoon nooit meer zien. Punt. Het is gewoon van durven. Je hebt het in je, dus ga ervoor :)


    Mhm?

    Een advertentie in de supermarkt ophangen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Contact maken met leuke mensen op school misschien (:
    Maareh... heb je geen studenten ov? Volgens je profiel ben je 18, dus waarom moet je dan betalen?

    Zoals hier boven werd gezegd: bij een vereniging gaan. De meeste vrienden die ik heb (eigenlijk ook mijn enige vrienden op drie mensen na) ken ik van de sport.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Galeanthropy schreef:
    (...)

    Ik woon in de kop van Overijssel, vijftien kilometer van Zwolle.

    Okee loat mer, dat gaat m dus niet wordenxd
    Ik dacht, als je misschien wat meer naar t Zuiden zou wonen, zouden we misschien een keer kunnen meeten als je dat gewild had(; Niet dat ik zo veel van gamen af weet haha xd Maar ik ben wel wat meer van jou leeftijd (20), dus misschien was dat een idee geweest. Maar Zwolle vs Maastricht gaat wat lastig worden denk ik :')

    Anyway. Zoals mensen hier al hebben voorgesteld, ga anders eens naar leuke plaatsen in de buurt waar andere mensen zijn. Al ga je met een boek in het park zitten (om vervolgens wel stiekem mensen te kijken) en als je iemand ziet die de aandacht trekt, ga er op af(: Okee, das makkelijker gezegd dan gedaan, i know. Maar -ik zeg maar even wat-, stel je zou in dat park zijn en je houd van sporten, of lezen, en je ziet iemand door t park voorbij sporten, of iemand zit een boek te lezen, kun je er op af gaan en een gesprek aan te knopen om dezelfde interesse: Goh, je bent goed bezig met sporten! Sport je veel? Ik vind sporten ook wel leuk(: Of, Hee ik zie dat je aan het lezen bent. Wat voor boek is het? Misschien is het net zo'n genre als dat ik leuk vind. Of jou je nog van andere genres?
    Ik ben hier terplekke gewoon wat aan het verzinnen he(;

    Ik hoop iniedergeval dat je hier iets mee kunt(: Succes!


    Inspiration can hit you any time