• een aantal maanden geleden heeft de exvriend van mijn moeder (een hele nare man, hij had zelfs voor mijn ogen mijn moeder in elkaar geslagen) ons uit huis gezet. Mijn moeder ging toen naar mijn opa en oma, en ik naar een goede vriendin van mij, en alleen in de weekenden naar mijn moeder. We werden overal geweigerd.
    De politie: We hebben het te druk, komt u later maar terug.
    Het blijf van men lijf huis: we zitten vol.
    Andere instanties: heeft u geen recht op.
    Dus nu zitten we in een recreatiehuisje tot we genoeg geld hebben voor een anders huis.
    Kwam er vandaag godverdomme iemand van de gemeente, dat we hier illegaal zitten en blabla. Dus we moeten maar weg. Ergens na oud en nieuw.
    Ja maar waar moeten we fucking heen dan? we worden godverdomme overal geweigerd, en op straat slapen kan toch echt niet.
    Regering, of: Je zeurt niet en help mensen die het nodig hebben gewoon/
    of: Je laat mensen die nergens anders heenkunnen gewoon in een vakantiehuisje (wat's the trouble?)
    MAKE UP YOUR FUCKING MINDS!


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Ik zie niet in waarom je dit als reden gebruikt om Nederland te haten, voor zover ik weet is het in andere landen niet beter :').

    Maar @topicmaakster, jeez, dat is echt klote :c. Ik wou dat ik jullie in mijn huis kon laten verblijven of in ieder geval iets kon doen om te helpen... Ik hoop dat het snel goed komt!


    i put the fun in funeral

    Madonna schreef:
    Tja, zulk soort dingen zit nou eenmaal niet logisch in elkaar. Die regeltjes worden verzonnen door mensen die hele dagen op een kantoortje zitten, gelukkig getrouwd zijn, een mooi huis bezitten en nooit in een dergelijke situatie als die van jou gezeten hebben. Er valt verder weinig aan te doen, denk ik.
    Heel veel succes in ieder geval. Hopelijk vinden jullie snel een plaats waar je wel kunt blijven!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Lexus schreef:
    Ik wil niet bijdehand zijn o.i.d. maar ik denk dat dit in andere landen veel vaker voorkomt dan in Nederland. In Nederland is alles qua zorg en dergelijke redelijk sociaal en goed geregeld. In Amerika moet je ongeveer overal zelf maar voor betalen, en als je dat niet kunt heb je pech.. Neemt niet weg dat het gewoonweg klote is en het onbegrijpbaar is dat jullie nergens terecht kunnen en van het kastje naar de muur worden gestuurd. Wat een rare regeling..


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    dat slaat echt nergens op.. Ik hoop voor je dat je snel ergens terecht kunt!

    Wat vreselijk voor jou en je moeder! Hebben jullie geen familie waar je tijdelijk kan blijven? Een tante ofzo? Heel veel sterkte in ieder geval.

    Kunnen jullie niet terug naar waar jullie eerst woonden? Voor de ex-vriend?


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Klaag die ex-vriend aan bij de politie of iets dat hij je moeder mishandeld heeft. Wie had trouwens eerder dat huis je moeder of die ex-vriend van je? Als 't je moeder is, eis dat huis dan terug op. Jullie moeten hem eruit gooien. Wie denkt die zak wel niet dat hij is?
    Ik hoop echt dat jullie een plek kunnen vinden! :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Madonna schreef:
    Tja, zulk soort dingen zit nou eenmaal niet logisch in elkaar. Die regeltjes worden verzonnen door mensen die hele dagen op een kantoortje zitten, gelukkig getrouwd zijn, een mooi huis bezitten en nooit in een dergelijke situatie als die van jou gezeten hebben. Er valt verder weinig aan te doen, denk ik.
    Heel veel succes in ieder geval. Hopelijk vinden jullie snel een plaats waar je wel kunt blijven!


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.