• Ik heb vandaag mijn auto theorie examen gehaald! :D
    Dus nu ben ik blij :Y)

    ~ Ja, dat moest ik even met jullie delen :3


    Inspiration can hit you any time

    Meleth schreef:
    Gefeliciteerd! Ik moet hem over twee weken doen. Heb je misschien tips voor me? ;3

    Gewoon heel goed uit het boek leren (ik neem aan dat je een theorieboek hebt? Eentje van Vekabest ofzo?)
    Als je dat goed doorneemt en dat kent, kom je al een eind. En wat ook heel fijn is, is als je oefenexamens maakt. Ik weet niet of je van je rij instructuur een cd hebt gekregen, of dat je examens via internet kunt oefenen. Maar dat is echt een aanrader, veel examens oefenen, want je krijgt soortgelijke vragen. En dan krijg je ook een beeld van op wat voor manier ze vragen gaan stellen.
    Oh, nog een tip. Als je een oefenexamen maakt, en je kijkt daarna terug welke vragen je fout had, schrijf die dan op. Zo kan je ze later terug kijken, en herinner je je weer wat voor vraag het was en wat het antwoord daarop was (:

    Anyway, alvast veel succes!

    En voor de rest: Dankjulliewel voor jullie reactie! (:


    Inspiration can hit you any time

    LogitG27 schreef:
    (...)

    Goed leren ;P
    Ik heb theorie en praktijk allebei in 1x gehaald (: (donderdag heb ik 'm gehaald, mn praktijk)

    So hèè. Gefeliciteerd zeg! C:


    Inspiration can hit you any time

    Constantine schreef:
    (...)
    So hèè. Gefeliciteerd zeg! C:


    Danku danku (: ga a.s donderdag mn rijbewijs ophalen, wel handig dat je vanaf 16,5 al kan beginnen (:


    It's high noon.

    Gefeliciteerd!


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Constantine schreef:
    (...)
    Gewoon heel goed uit het boek leren (ik neem aan dat je een theorieboek hebt? Eentje van Vekabest ofzo?)
    Als je dat goed doorneemt en dat kent, kom je al een eind. En wat ook heel fijn is, is als je oefenexamens maakt. Ik weet niet of je van je rij instructuur een cd hebt gekregen, of dat je examens via internet kunt oefenen. Maar dat is echt een aanrader, veel examens oefenen, want je krijgt soortgelijke vragen. En dan krijg je ook een beeld van op wat voor manier ze vragen gaan stellen.
    Oh, nog een tip. Als je een oefenexamen maakt, en je kijkt daarna terug welke vragen je fout had, schrijf die dan op. Zo kan je ze later terug kijken, en herinner je je weer wat voor vraag het was en wat het antwoord daarop was (:

    Anyway, alvast veel succes!

    En voor de rest: Dankjulliewel voor jullie reactie! (:

    Ja, ik heb Vekabest en de cd dinges. Bedankt! ;D


    Caution first, always.

    Ik heb mijn theorie in 5x gehaald :Y) Maar ben 4x op 1 fout teveel gezakt, dat is pas kut haha.


    -

    yay, congrats!


    As travars

    LogitG27 schreef:
    (...)

    Danku danku (: ga a.s donderdag mn rijbewijs ophalen, wel handig dat je vanaf 16,5 al kan beginnen (:

    Oehh spannend ^^ En leuk natuurlijk! (:

    Meleth schreef:
    (...)
    Ja, ik heb Vekabest en de cd dinges. Bedankt! ;D

    Graag gedaan (; Ik hoop dat je er wat aan hebt (:

    Genius schreef:
    Ik heb mijn theorie in 5x gehaald :Y) Maar ben 4x op 1 fout teveel gezakt, dat is pas kut haha.

    Nooooo o.O Dat is pas écht kut! D:
    Maar je hebt m nu wel gehaald, daar gaat het om (:


    Inspiration can hit you any time

    Gefeliciteerd! (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    230710 schreef:
    Gefeliciteerd! (:


    26 - 02 - '16

    Gefeliciteerd (-:


    -

    Gefeliciteerd! Ik moet hem 4 januari doen...


    Bad decisions make good stories.

    Silverlance schreef:
    Gefeliciteerd!


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    yay for you!
    Gefeliciteerd xx