• Ja, wij als school doen een actie voor Serious Request, voor het terugdringen van kindersterfte. Het plan: 28 uur lang op school les volgen; van half 9 's ochtends tot 12 uur in de middag. Misschien zelfs langer...

    Ik heb al meerdere sponsors (Nu pak 'm beet 80 euro). We hebben net gegeten, zelfgekookt -kookles natuurlijk- en nu hebben we kunst. Om middernacht gaan we gymmen, en gaan we -waarschijnlijk- verstoppertje doen door de school! Ik vind het echt leuk.

    Anyway, nu zit ik dus op school, en het is supergezellig! Nu hebben we kunst, het onderwerp is Radient Baby, oftewel de onschuld en levenskracht van baby's. Ben wel benieuwd in welke staat ik morgenochtend ben ;P, maar wat 't ook is, ik heb het er het hoogstwaarschijnlijk wel voor over x3. Het is toch wel een one-time-in-life-experience, op school in de nacht!
    Dat wou ik graag even delen. Doen jullie nog iets voor Serious Request?
    Xxx


    Tijd voor koffie.

    Verstoppertje in de nacht op school lijkt me echt leuk:Y)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Glazen huis actie op school. Een groep leerlingen gaat het "glazen huis" in en de rest heeft een lesmarathon & workshops. Daarna hebben we een verplicht schoolfeest, dus ik zit donderdag van half negen 's ochtends tot tien uur 's avonds op school.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ohhh cool eigenlijk! Was mijn school maar zo creatief. Maar nee, wij gaan wel geld inzamelen voor de Clinic Clowns. Ik weet niet wat we precies ga doen. Ik weet alleen nog dat we wenskaarten gaan verkopen op 21 januari..


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Nee ik doe niks voor Serious Request. Ik heb ook een keer 24 uur op school gezeten, toen gingen we vasten voor een goed doel ofzo. :Y) Toen werd er een horror film gedraaid, wat een kut nacht was dat toen :'D


    -

    Leuk dat je zoiets doet, maar aan Serious Request heb ik een hekel :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bij ons op school deden ze ook een lesmarathon, maar dat was voor Broederlijk Delen.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Dat lijkt me echt leuk! (:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    De enige nacht die ik op school heb doorgebracht, was de nacht van "het afscheid van groep 8." op de basisschool dus. Haha, dat was eigenlijk meer heel lang film kijken en daarna nog een beetje slapen (: Niet veel bijzonders dus.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 22:50 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ja ik ben echt blij dat mijn school dat doet! We hebben één keer verstoppertje gedaan, was echt grappig. Nu zit ik als een zombie in de klas xD.


    Tijd voor koffie.

    Ik doe altijd mee aan die veilingen. Zo ben ik twee jaar terug als VIP naar Eurosonic Noorderslag gegaan, heb een getekende Rammstein plaat, een gesigneerd Bring Me The Horizon shirt. Hint: Meedoen aan die veilingen dus!


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ooooh wat leuk! Ik wil ook verstoppertje doen in school! ;D
    Ik zit van donderdag op vrijdag ook de hele nacht op school, te volleyballen. Dat is traditie bij ons op school, Nacht van 't huis, heet dat ;p. Van 22.00 tot 06.30.
    Maar dat is niet voor Serious Request.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Het lijkt me echt leuk om een hele nacht op school te zijn. Met de klas bijvoorbeeld, en dan dat het geld dat we ophalen naar een goed doel gaat X

    Ik ga een tattoo laten zetten. De tattooshop waar ik altijd heen ga zet vrijdag de 21e de hele dag tattoo's voor serious request, en de gehele opbrengst daarvan gaat richting het glazen huis ^^

    Wij hadden popcorn gemaakt en verkocht op de uni, speciaal voor serious request ^^


    Mary had a little Lamb - Cold Shot - House is Rocking

    Ik heb ook een keer een sponsornacht op school gedaan, echt supervet, maar we deden geen lessen volgen maar alleen echt kloten, en verstoppertje spelen enzo haha echt supertof.
    Maar dat was niet voor serious request maar voor 'make a wish foundation' :3


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind