• Het is het jaar 1942. De tweede wereldoorlog is volop aan de gang. Tien kinderen zijn op de trein gezet om veiligheid te zoeken in Engeland. Ze zoeken onderdak bij een mopperige professor met een onvriendelijke butler. Om zich te vermaken spelen ze verstoppertje in het huis. Daar vinden ze een grote kast. De kast blijkt een doorgang naar een geheel nieuwe wereld waar je grootste dromen uit kunnen komen. Maar ook in droomwerelden kan het goed fout gaan. Er is een oorlog gaande tussen het goede en het kwade. De valse heks, die de troon heeft overgenomen, wil niet opgeven. Zullen deze kinderen daar verandering in brengen?


    Deelnemers van deze RPG:
    × Kunnen nette posts maken van 7 regels of meer.
    × Kunnen respectvol met elkaar omgaan
    × Schrijven out of character binnen haakjes
    × Spammen niet onnodig
    × Maken geen perfecte personages (Mary Sue's zijn ten strengste verboden)
    × Houden het realistisch op gebied van relaties tussen personages
    × Houden de eventuele 16+ netjes
    × Zetten boven de post de naam van het personage
    × Denken goed na voordat ze een rol maken voor deze RPG.


    Wat ik wil weten over jouw personage:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Heks of Aslan:
    Extra:


    Beschikbare rollen:

    Kinderen (Max 10. Het liefst 5 jongens en 5 meisjes)
    Lily Cecilya Marianna Jones (Onbekend) - Kwijt
    Tiffany McGregor (Heks) - Machelien
    Olivia 'Liv' Meghan Fallon (Aslan) - Pebble
    Dawn Snow (Heks) - Vegangirl
    Ophelia Castellan (Aslan) - Rowboats
    Bryson Noah Snow (Aslan) - Basterd
    Gereserveerd - MadEyeMoody
    Ailén Beau Fellas (Heks) - Tempus
    Ayden Samuel McCury (Aslan) - HurtedHeart
    David Morgan (Aslan) - Ewijn

    De Witte Heks - Eluveitie
    Zoon van de heks Alwyn (Heks) - Rowboats

    Aslan - MadEyeMoody

    Andere dieren uit het bos (Max 10)
    Galon (Aslan) - Vegangirl
    Camryn - Tempus

    Mythische wezens (Max 10)
    Thorin (Heks) - Bastard
    Eirena Cassiopeia (Aslan) - Kwijt
    Brennen (Aslan) - Ewijn
    Eevee/Drare (Aslan) - HurtedHeart

    Le link naar het speeltopic: Klik hier.
    Le link naar het praattopic: Klik hier.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 21:35 ]


    26 - 02 - '16

    Mijn Topics


    Don't be like the rest of them, darling

    {Mijn topics
    Ik ga later een stukje schrijven, moet filosofie nog afmaken}


    I will keep watch.

    [Mon topieks]


    help

    [mijn topics]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Eevee and Drare
    Ik vloog door de lucht bovenop Drare. Lang deden we dit nog niet, maar we waren de laatste in onze soort. Alleen nog een vloek liet draken opstaan uit de dood. Zaten vast geketend en moesten een schat beschermen. Aan die wezens was geen houden meer aan. Niets meer om met ze te communiceren. Ik vloog op Drare die nu een witte vacht had en ik wit haar over de besneeuwde bossen. Ik kon het niet uitstaan dat The White Witch regeerde over Narnia. Het was koud en kil. Als Aslan zou regeren zou het beter zijn al zou hij niet regeren, maar iemand het laten doen. Aslan komt en gaat als de tijd er rijp voor is. Het was me een eer om naast zijn zijde te vechten. Ik vloog hoog genoeg om het kasteel van de heks te zien. Ik zag geen legers bij haar deuren dus er was niets gaande. Ik had geluk dat ik vloog. Haar magie werkte niet op ons. Ze kon ons niet verstenen noch bevriezen door Drare's sturing. Ik kon wel wat van hem, maar daar moest ik elven taal voor spreken en dat kon ik niet. Ik kon alleen onze blikken mergen zodat ik uit zijn ogen kon kijken. Warmte kon inzien, maar ook inzoomen op het kasteel van de heks. Zodra ik iets zou achterhalen zou ik Aslan raadplegen, maar tot nu toe was dat niets.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 0:49 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Mijn topics (: ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Mijn topics]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [mijn topics]


    Stenenlikker

    HurtedHeart schreef:
    [mijn topics]


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Aargh. Beetje uit het oog verloren, sorry. Ik reageer morgen. Sowieso. Eerste wat ik doe als ik opsta.


    help

    [Hoe moet ik reageren? Dat de kinderen aankomen in het huis, dat ze er al zijn, dat ze de kast vinden, dan ze al in Narnia zijn?]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    -

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 0:36 ]


    help

    (Wowowo, niet te snel alsjeblieft. Laat hem,haar gewoon eerst toekomen in het huis - schrijf desnoods een stuk van op de trein - maar als je nu al naar die kleerkast gaat, gaat idereen hier zitten van: mindfuck? xd

    By the way, @HurtedHeart: ik wil geen betweter zijn, maar Narnia is in die periode helemáál ijs en sneeuw, Aslan heeft géén macht, aangezien de Witte Heks dat heeft overgenomen. Als je buiten de grenzen van Narnia zou gaan, kan je wel lente tegenkomen, zoals op sommige eilanden.)

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 0:37 ]


    help

    [oke zal hem wel helemaal veranderen]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Je hoeft hem niet helemaal te veranderen, alleen dat stukje van de lente. :')

    Ik weet natuurlijk wel niet of deze rpg zich daaraan houdt, maar ik ga er vanuit van wel, en ik dacht ik zeg het even, zodat er later geen misverstanden ontstaan of zo. (: )


    help