• Ik zag dit ineens op mijn Tumblr Dashboard en vond er op het eerste gezicht niet veel bijzonders aan, totdat iemand ineens zei dat de reflectie helemaal niet prinses Aurora en prins Filip zijn! Het dansende koppel is inderdaad Aurora en Filip maar de mensen in de reflectie op het water zijn Ariel en prins Eric uit De Kleine Zeemeermin! Op zich niks belangrijks, maar ik vond het gewoon zo leuk dat er dan een sprookje in een ander sprookje verwerkt is. (krul)

    Hier link er naar toe. :Y)

    En hier de GIF zelf:



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Chaos is a ladder.

    Die had ik gereblogd, daarnet, en dat stond idd in de comments.
    En dan moet je weten dat TLM pas 30 jaar later uitkwam ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Zo heb je ook scenes uit Robin Hood die zijn hergebruikt in the Aristocats! Ik zal ze eens opzoeken, misschien dat ik ze vind..


    ars moriendi


    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 21:23 ]


    ars moriendi

    Dat heb je echt met heel veel dingen. Mij boeit dat niet echt, de films blijven leuk ook al herbruiken ze scenes.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    In Hercules is er een scene waarin hij een leeuw draagt als cape, en die leeuw is Scar uit TLK.
    En in TPATF zie je bij de Mardi Grass parade een wagen van Neptunus, zoals hij er TLM uitziet :3


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    That's what Disney does...
    Ze verwerken personages van films die later gemaakt worden in de films die ze huidig maken. In De klokkenluider van de Notre Dam hebben ze bijvoorbeeld -shit, wie was het ook alweer-. Naja, ben vergeten wie het was, maar daar komt dus een hoofdpersonage van een later gemaakte film in voor, op de achtergrond zeg maar.
    Dit soort dingen heb je in meer films, maar weet zo even niet welke.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ben ik de enigste die er ook een heks in ziet?
    Als je die boom hebt, moet je links bovenaan kijken...daar staat een gezicht.
    Van die heks, naar mijn mening dan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Junns schreef:
    That's what Disney does...
    Ze verwerken personages van films die later gemaakt worden in de films die ze huidig maken. In De klokkenluider van de Notre Dam hebben ze bijvoorbeeld -shit, wie was het ook alweer-. Naja, ben vergeten wie het was, maar daar komt dus een hoofdpersonage van een later gemaakte film in voor, op de achtergrond zeg maar.
    Dit soort dingen heb je in meer films, maar weet zo even niet welke.

    Ja, in die film zie je voor een paar seconde Belle lopen van Belle en het Beest.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 23:02 ]


    Chaos is a ladder.

    In monsters&co heeft dat meisje een nemo knuffel. Best creepy als je bedenkt dat nemo er toen nog niet was. :Y)
    Ik vind het altijd awesome om te zien als er verschillende disney prinsessen bij elkaar zijn in een tekening, of een fanmade video. Er is ook een blog op tumblr waar kleine 'cartoons' over ze gemaakt worden: klik


    life is awesome

    Hybrids schreef:
    (...)
    Ja, in die film zie je voor een paar seconde Belle lopen van Belle en het Beest.



    Ja die was het!


    #WWED - What Would Emma Do?

    Gipsy schreef:
    Ben ik de enigste die er ook een heks in ziet?
    Als je die boom hebt, moet je links bovenaan kijken...daar staat een gezicht.
    Van die heks, naar mijn mening dan.


    Ik zie haar ook


    26 - 02 - '16