• Ik wil dus mijn ouders en mijn broertje verassen door voor alledrie een 'kleinigheidje' te kopen voor kerstmis. We zouden helemaal niets doen met kerst aan cadeaus of wat dan ook, maar omdat zij er altijd voor mij zijn, besloot ik toch maar cadeautjes te kopen.

    Nu zit ik alleen met een probleem; ik heb werkelijk geen flauw idee wat ik voor mijn broertje van 17 moet halen. Hebben jullie misschien interessante, awesome ideetjes?


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Mary had a little Lamb - Cold Shot - House is Rocking

    Kalender met naakte vrouwen?


    -

    Genius schreef:
    Kalender met naakte vrouwen?


    haha, zou kunnen, maar ik heb een vader die dat ding dan meteen in de fik steekt. En ik kan ze alleen eerste kerstdag geven, en dan is mijn neefje van 4 er ook bij, en die zit altijd overal met zijn neus bovenop.


    Mary had a little Lamb - Cold Shot - House is Rocking

    Een leuk hoesje voor zijn gsm, nieuwe oortjes voor zijn ipod/mp3 (als hij die nodig heeft), een pc/playstation spelletje of maak een pakketje met dingen die hij lekker vindt.. een zak snoep, zijn lievelingskoekjes,...


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Zou ook kunnen :3, maar moet het wel kunnen inpakken :x

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 1:10 ]


    Mary had a little Lamb - Cold Shot - House is Rocking

    Ik weet niet of hij eidel is maar anders zo een pakketje met shampoo en deo of zo'n lekker luchtje!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    ^^ Dat laatste bericht boven mij werkt altijd. Parfum of aftershave is het fijnste voor mij om te kopen als ik niets weet, maar je moet wel erbij nadenken wat je broertje lekker vindt ruiken.

    Um... Ik denk niet dat hij veel leest dus koop maar geen boeken. Een bakje met allerlei lekkernijen versieren en die inpakken. Dan heb je een leuk, versierd bakje en eten. :3


    Reading a good book is like taking a journey.

    xAmore schreef:
    ^^ Dat laatste bericht boven mij werkt altijd. Parfum of aftershave is het fijnste voor mij om te kopen als ik niets weet, maar je moet wel erbij nadenken wat je broertje lekker vindt ruiken.

    Um... Ik denk niet dat hij veel leest dus koop maar geen boeken. Een bakje met allerlei lekkernijen versieren en die inpakken. Dan heb je een leuk, versierd bakje en eten. :3


    Eten is volgens mij altijd goed bij jongens (/meiden) van die leeftijd >.<

    OT: Ik weet eigenlijk niets, enig kind hiero :/

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 11:07 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik heb ook twee broertjes. En ik heb ze vorigjaar voor kerst Boxers gegeven. Aangezien dat toch best een hype was en aangezien er echt super leuke te koop zijn. En daarnaast zijn ze niet achterlijk duur.


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    Food is good.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Geef je broer gewoon een boek, want van boeken krijg je nooit genoeg!


    It's high noon.

    Leuke usb stick van een leuk vormpje


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    mijn broer is 19 en leest altijd voetbal international,
    en anders is douchegel ofzo ook altijd goed toch? (:


    To love is to destroy.