• Paddo schreef:
    Jaren lang leefde magie en mens samen, de mens leerde van verschillende bronnen hoe ze magisch konden worden.
    Jaren lang ging het goed tussen mens die het normale leven hadden verkozen en de mens die voor magie hadden gekozen,
    TOT er op een dag een ongeluk gebeurde met de bron der magie.
    De bron explodeerde en de mens die een was met magie kregen de schuld.
    Jagers stonden op en brachten een belofte naar de mens uit om de mens die een is met de magie op te jagen en uit te roeien.
    Jaren gingen voorbij en nog maar een paar mensen die een waren met de magie leefde nog.
    Ze wisten dat hun broeders waren uitgeroeid en hun magie was opgezogen door de "Machine"
    Nu, in het jaar 1756, proberen de mens die een is met de magie nog steeds te overleven en uit de handen van de jagers te blijven.


    Wereld:


    De omgeving is meer en deels bos, bewoond door de mens die eens is met de magie.


    De stad, vervallen en oud, maar flink bewoond door de mens. De mens probeert de stad weer leven in te blazen en opnieuw op te bouwen.


    Regels!!!
    ~ 2 Personages max!
    ~ 16+ toegestaan
    ~ Schelden toegestaan alleen in RPG, niet in OOC!!
    ~ Afwezig langer dan 3 dagen? Mag je vermoord worden/gevangen genomen worden!!
    ~ Blijf netjes en aardig tegen elkaar!!
    ~ Vragen? VRAAG ZE DAN!!!
    ~ Iets overleggen met iemand? STUUR ZE EEN PM!!!!



    Personages:

    Naam:
    Jager/Magier:
    Level Kracht/Magie: (Word aangevraagd bij mij!!)
    Leeftijd:
    Wapen/Magie:
    Karakter:
    Pic:
    Extra:



    Jagers:
    Mijn broeders, wij zijn verraden door hun, de vieze mens der magie! Zij denken dat hun magie beter is, dat ze voor ons kunnen ontsnappen!!
    Maar wij zullen zegen vieren! Wij zullen ze allemaal te grazen nemen en deze wereld reden met hun kracht! Wij zullen de "Machine" gebruiken en hun krachten wegnemen!
    Wij zien de toekomst, wij zien hoe de wereld weer tot leven komt, wij zien hoe de wereld voor altijd weer van ons zal worden, de mens, de gene die deze wereld opgebouwd heeft!
    Onze woede zal over hun heen gaan en wij zullen ze laten voelen wat ze hebben gedaan met deze wereld! Hun magie was een vloek, een ziekte, een ziekte die deze wereld heeft vernietigd!!!

    High ~ Kaitlin Mary Linnet ~ Leader
    High ~ Jade Maysilee Ruby
    Medium ~ Bredyn Nuallan Wood
    Medium ~ Derek Tersan
    ~ Gereserveerd
    Medium ~ Farrell Clarkson
    ~
    ~
    ~

    Magiers:
    Jaren lang verbergen wij ons, onze broeders waren zwak, waren te sloom. Ze waren niet goed genoeg. De jagers zitten ons op de hielen, ze willen onze krachten, ze willen het gebruiken om de wereld weer "Beter" te maken, maar dat kan niet. De mens heeft zelf het ongeluk veroorzaakt, niet wij.
    Maar wat weet de mens, wat weten zij van magie, wat weten zij van onze kracht.
    Mijn broeders, luister en huiver, wij zijn de laatste van onze soort, wij moeten de magie in leven houden, maar krijgen de jagers onze kracht, dan is de wereld voor goed verloren.

    High ~ Maya Tersan ~ Leader
    Medium ~ Isabella Revears
    Medium ~ Cosette Cheryss Shadow
    Medium ~ Carmen June Maer
    Weak ~ Lily Maron
    Weak ~ Pandora 'Pan' Karamakov


    Reserveren?! Kan!! Na 2 dagen word die weggehaald als het nog niet ingevuld is!!!


    Creators: Paddo & Stuttgart

    (Mijn topics)


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Farrell Clarkson

    Een fazant hing over mijn schouders terwijl ik voorbij de wachters liep. Er was iets mis. Ik kneep mijn ogen tot nauwe spleetjes tot ik zag wat er in het plaatje niet klopte.
    'Waar zijn die andere twee?' Ik stopte met wandelen en keek beide wachters doordringent aan.
    'Die ene jager... Derek, zijn nichtje is terug. Ze vertrouwden het niet echt,' stamelde de ene met de baard. Hij leek nogal zenuwachtig, te zien aan de manier waarop hij op en neer bewoog op zijn voeten.
    Ik knikte. 'Ik zal eens even een kijkje gaan nemen,' verzekerde ik hem met mijn buitenlandse accent.
    Ik wist niets over Dereks familie en ook niet hoeveel nichten hij had, maar als zelfs de wachters niet vertrouwden... Derek zag er wel zo iemand uit die dingen te verbergen had.
    De fazant wipte heen en weer tussen mijn schouderbladen toen ik met een stevige pas door de straten stoof.
    Nogal ongeduldig sloeg ik een zijstraatje in tot ik bij zijn huis kwam. Zo chagrijnig als ik altijd was bonste ik met mijn vuist op zijn voordeur.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    [mijn topics}


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    [Mijn Topics]


    ~

    Maya Tersan

    Ik kijk even naar Isabella wanneer ik merk dat ze in het boek zit,
    Ik glimlach even,
    De enigste plek waar ik nog leerde was achter de zwarte deur,
    Deze boeken kende ik allemaal al,
    Van top tot teen,
    Ik maak mijzelf onzichtbaar met een handbeweging waarna ik naar de zwarte deur loop,
    Het was geen deur die je kon openen,
    Het was een deur waar je door heen moest lopen,
    Ik grijns even en loop dan dwars door de zwarte deur heen,
    De kamer erachter was wonderbaarlijk,
    Gevuld met duistere magie dat wel,
    Verboden magie zelfs,
    Maar de krachten die in de kamer te voelen waren,
    Die waren pas de pracht,
    Ik pak een dik boek uit de lucht waarna ik die neer leg op de plank om te lezen,
    Ik sla rustig bladzijde voor bladzijde om,
    Elk woord nam ik in mij op,
    Elke spreuk die erin stond herinnerde ik mijzelf,
    Het uitproberen, dat deed ik wel een andere keer,

    Derek Tersan

    Ik glimlach even naar Lily waarna ik even opsta,
    'Misschien is het inderdaad beter als niemand er vanaf weet' ik loop naar de keuken waar ik mijn glas neer zet,
    'Maar misschien is het ook beter als we juist openbaar opzoek gaan naar onze antwoorden' ik loop rustig de keuken weer uit waarna ik op de bank weer neer plof,
    Alles was anders geworden sinds de dag dat ik wist van Maya's bestaan,
    Dat ze het overleefd had,
    En dat ze mij... door de lucht gooide...
    Ik zucht even waarna ik uit mijn gedachtes word gegooid door hevig gebons op de deur,
    Ik sta op en kijk Lily even aan,
    'Blijf rustig en gewoon doen alsof je mijn nicht bent' fluister ik dr toe zodat de gene bij de deur het niet hoort,
    Ik loop naar de deur toe waarna ik hem open doe,
    Ik kijk recht in het gezicht van een woeste Farrell,
    Waarom was die boos?
    En waarom was die ubberhoudt hier?!
    'Uhhm, wat is er Farrell? Is er iets mis ofzo? Worden we aangevallen?' ik kijk hem even verbaasd aan,
    Waarom kwam die ubberhoudt langs,
    Dit was een van de eerste keren dat die hier was,
    Maar ieder wist van de ander waar die woonde,
    Voor noodgevallen...
    'Zijn de magiers soms weer uit hun hol gekropen en gaan we jagen?!' ik kijk hem lachend aan terwijl ik dat zeg,
    Maar van binnen was ik er nooit blij om als we werkelijk gingen jagen op ze...

    [mijn topic. Misschien heb ik dit topic een beetje verwaarloost.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    { Hahaha kan gebeuren Hurted ;) Iedereen heeft het wel eens druk en soms kan je er geen tijd voor hebben/vergeten te posten ;) Gebeurt mij ook wel is :P }

    [Wat heb ik gemist en waar kan ik invallen en wie kan ik tegenkomen. ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    { Uuuhmmm... Lily en Derek zijn samen, Farrell is daar nu ook,
    Maya en Isabella zijn in een grot van de magiers die alleen de leider/leidster van de magiers kent,
    Kaitlin is in het bos met twee jagers,
    En waar de rest is, i dnno xD
    Waar je in kan vallen is aan jouw ;)
    Alleen beetje lastig om bij Maya en Isabella te komen xD
    Want die zittuh op een geheime plek xD }

    [Geen idee waarheen. Kan moeilijk met carmen naar derek nt ik weet nog dat ik Jade iets in een ander dorp liet halen ofzo. Vcerf voor het dak dacht ik. ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Farrell Clarkson

    “Uhhm, wat is er Farrell? Is er iets mis ofzo? Worden we aangevallen?” vroeg Derek
    “Een vogeltje fluisterde me in dat je fameuze nichtje hier is.” Ik gluurde met opgetrokken over zijn schouder. “Blijkt dat de vogeltjes niet liegen.”
    Een geheimzinnige glimlach speelde op mijn lippen.
    'Zijn de magiers soms weer uit hun hol gekropen en gaan we jagen?!' vroeg hij lachend.
    Ik wierp hem een boze blik toe. Dat was helemaal niet grappig. Ik haatte magiërs, ik vervloekte ze allemaal. Àllemààl. Zelfs de onschuldige die er niet bij waren op de befaamde nacht dat ze mijn lieve Lydia van het leven hebben beroofd. Het kon me niet schelen hoe onschuldig ze leken, of toch probeerden te lijken. Ze moesten dood, allemaal. Een voor een. En ik wilde ze allemaal zien lijden. Ik wil ze horen schreeuwen om vergiffenis. Ik kon hun stemmen al horen in mijn hoofd: “Stop! Stop alsjeblieft! We zullen alles doen.”
    En dan… Dan zou ik niet toegeven, want mijn lieve Lydia konden ze toch niet terug halen.
    “Nou, ik denk dat jij beter zou weten dan ik of de magiërs nog braaf in hun holletje zitten of niet.” Ik kneep mijn ogen tot spleetjes en staarde uitbundig naar het meisje. Zij was niet menselijk. Ze had zoiets onmiskenbaars om zich heen. Iets magisch.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Derek Tersan

    Ik glimlach even naar Farrell,
    Ik wist dat hij de magiers het liefst zou spiezen,
    Maar deze zou die niet krijgen,
    'Ooh mijn nichtje? Ja die is er' ik glimlach even,
    'Kom binnen dan stel ik je voor aan dr' ik glimlach weer even,
    Maar bleef beide ogen op Farrell houden,
    Ik loop de kamer in waarna ik tussen beide in ga staan,
    'Farrell, dit is Lily Tersan, Lily, dit is Farrell Clarkson' ik glimlach even,
    Maar was bang dat het misschien opgemerkt zou worden,
    Gelukkig had ik altijd een plan B voor als zoiets zou gebeuren,
    Voor als er ubberhoudt iets mis ging,
    Ik probeerde altijd verder te denken dan alleen het begin.
    'Farrell, wil je wat te drinken? Ik heb helaas wel alleen water' ik glimlach even,

    Farrell Clarkson

    Ik achtervolgde Derek en nam elke beweging in me op die hij maakte. Ik hoorde hoe hij me voorstelde aan het meisje, dat Lily heette. Zij was een magiër, dat wist ik gewoon zeker. Daar had ik een instinct voor. Die wachters waren gewoon blind als ze zoiets niet zagen. Kaitlin zou ze moeten ontslaan.
    Ja, de wachters stonden gedeeltelijk ook in onze dienst.
    Ik werd uit mijn gedachten gehaald door Derek. 'Farrell wil je wat drinken? Ik heb helaas alleen water.'
    Ik wilde haast nee schudden, tot er een plan in me opkwam, als hij nu alleen maar lang genoeg éou wegblijven. 'Ja, graag.'


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    [Waar waren we met Maya en Isabella?]


    ~

    [ze waren in zo'n grot die alleen Maya weet waar het ligt geloof ik. ]


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."