• Hoi lieve mensen in mijn vorige topic (ik ben bang) wou ik nog wat vertellen maar hij is gesloten -.- ik snap ook niet wrm maar goed. Ik wil jullie allemaal vertellen dat ik van jullie hou<333 (Ja het kan zo zijn dat de wereld vergaat, wie weet het is niet zo dat ik erin geloof, maar ik geloof wel in een einde van de wereld.) ik wil dus jullie allemaal laten weten dat ik van jullie hou<3 met names: 1Dstyles, Befree, CookieHoran, EilisHoran (Mijn AshxD), HEERSTBEESTJE(Mijn twin), IrishCharm(Mijn Nialler lover), Lilo1D (Mijn cuttiepie), LisanNiall, Lovecompany. MeXMalik, Muffins, NickiHoranN(Mijn schatje<3), SarahMalikxx(Mijn geweldige schrijfster), Purrfect(Mijn advies gevende xd), TragicMagic, Vagebond, Nx1D Mallory(Mijn allesje),Memoria Opera en Heathrow,

    Sorry als ik iemand vergeten ben. Love you 2!


    Ik vinden sommigen echt noobs overkomen, de mensen voor wie dit vooral bedoeld is reageren normaal en de mensen die hier niet in staan beginnen op alles af te kraken. -.- Ik zei ook ik hou van jullie allemaal! goed lezen voortaan!. sjongejonge

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 7:27 ]

    Ik denk dat je dit beter in de gastenboeken had kunnen droppen... Waarschijnlijk zal dit topic ook heel snel gesloten worden.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Dit is nogal een persoonlijk gericht bericht dus ik denk dat PercyWood daarin gelijk heeft...


    #WWED - What Would Emma Do?

    He, ik vind het wel leuk gedaan. En voor advies als je dood bent, als de wereld dalijk vergaan is, kan je bij mij terecht.

    Ik zelf geloof er niet in o_o.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Junns schreef:
    Dit is nogal een persoonlijk gericht bericht dus ik denk dat PercyWood daarin gelijk heeft...


    Dat klopt, maar ik heb er ook in vermeld dat ik van jullie allemaal hou<3 Dus jullie allemaal moeten dit lezen ;)

    Ahw, het is wel lief. :3
    Maar ik vrees dat de wereld nog niet ten einde gaat lopen morgen. Want dan moet ik mijn rapport niet gaan halen en dat geluk gunt de wereld me niet. ^^

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 21:57 ]


    Take me to wonderland

    Weet je, het is in Australia al 21 December toch? en daar is alles nog normaal en 'goed' toch? Dus ja, nog meer reden om er niet in te geloven...
    Niet dat ik iets tegen mensen heb die er in geloven, maar om voor 400 euro een plekje op een franse camping te huren voor één nacht vind ik een beetje ver gaan....


    Maar het is lief bedoelt

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 21:55 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Aaahw, ik hou ook van jou!
    Xxxx XD


    Quote: ~Beauty attract the eye but, Personality captures by the Heart~

    Aahww love you too baba <3


    zayn might not be from israel but my love for him isreal

    Ik ga slapen en zie het morgen wel :) Love You<3333 Jullie blijven altijd in mijn hart zitten..<3 En hartelijk bedankt voor die mooie tijden die jullie mij hier gaven..:) Laterz schatjus!

    Geloof je nou dat de wereld wel morgen eindigt of niet o.o?
    -De wereld vergaat was over een aantal miljard jaar-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Junns schreef:
    Dit is nogal een persoonlijk gericht bericht dus ik denk dat PercyWood daarin gelijk heeft...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    PercyWood schreef:
    Ik denk dat je dit beter in de gastenboeken had kunnen droppen... Waarschijnlijk zal dit topic ook heel snel gesloten worden.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dit is een persoonlijk bericht, dus je mocht hierom volgens mij niet eens een topic openen. :l

    Sereh Cutoe!! Ik hou ook van jou Pikachu!!

    Xx Ash

    (ik ben het verhaal aan het re schrijven, ik word veel beter!)


    Dance on the beat of your heart, because your heart is a Boombox!!^^

    Sorry dat ik het zeg, maar ik vind je eigenlijk met het topic dommer overkomen.


    Your make-up is terrible