• Hai!
    Ik ga mezelf geheid vervelen in de vakantie tussen films kijken, m'n NaNo story van vorig jaar herschrijven, en wiskunde maken in, dus ik heb besloten om een Songfic-project op te zetten voor mezelf!
    Ik ga- op verzoek, zij het gewoon vanuit mezelf- songfics schrijven en ze hier op Quizlet posten. Ze zullen over het algemeen in het engels worden, maar als je perse wilt dat ik een nederlandse schrijf dan doe ik dat ook voor je hoor!

    Dus, laat hier maar een reactie achter als je een request hebt, ik neem bijna alles aan. Het liefste wel liedjes met een beetje een diepgaande tekst, dus niet een liedje met de zekere tekst van "Baby baby baby oh." Laat ook even weten of het of je nog een bepaald personage erbij hebt.
    Ik zal geen songfics over One Direction, Justin Bieber of iets anders in die richting doen, wel wil ik Avengers, (Superhusbands! :3), Harry Potter of zoiets schrijven. Iets wat een beetje in mijn intresses ligt dus. Glee is ook welkom.

    Anwyay, ik hoor wel of iemand een request heeft!

    xoxo, Suus.

    EDIT: Je hoeft natuurlijk niet door te geven welke persinages of wat dan ook wilt, ik kan ook zelf wat verzinnen. Grote kans dat je als ik het in de tekst zie je wel gayness krijgt. Dus als je dat niet wil zeg het even. (En als je homofobic bent dan schrijf ik niks voor je.)

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 17:05 ]


    Love Will Ligthen The Dark <3

    Girl Like That- every avenue , kan dat?
    En anders guts- all time low...

    Maakt me niet echt uit wie liefst Spencer Reid (criminal minds) en tuurlijk gewoon lekker in het engels^^

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 17:06 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    @Seaver: Ik gebruik Guts, kan ik me ietx meer Reid bij voorstellen^^ Heb een idee, ga er morgen aan beginnen! Ik stuur een pb als 'ie online staat :) Thank you!


    Love Will Ligthen The Dark <3

    Persoon: Sebastian Smythe
    Liedje: Cough syrup - Young The Giant (Darren aka Blaine heeft dit ook gecoverd in Glee)


    There is nothing more badass than being yourself

    Hmm. Let me think about this for a moment.

    Avenged Sevenfold - So Far Away


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    http://www.quizlet.nl/stories/104818/vakantieproject-songfics/ <- Hier kun je alle fics lezen :) De eerste staat nu online!

    @GrantGustin: Ik ga er morgen aan beginnen! (serieus, dat is een van mijn favoreite nummers :3)
    @Synyster: En aan die ook morgen of overmorgen!


    Love Will Ligthen The Dark <3