• Ik had een klein vraagje. Want ik doe het tot in de treuren...
    Voorbereiden van een verhaal! Tell mee, tot in hoeverre bereiden jullie een verhaal voor?

    verhaal op quizlet?
    bereid ik niet voor

    of als de lessen heel saai zijn schrijf ik gwn alles op een blad

    Als het een echt verhaal is en geen FanFiction, dan doe ik het héél erg! Ik kijk waar ze wonen, naar welke school ze gaan, hoe ze daar komen, wie hun vrienden zijn, hoe ze heten, hoe ze eruit zien, hoe ze zich voelen, wat hun hobby's zijn, welke winkels er belangrijk zijn, over hoeveel tijd het verhaal zich uitstrekt, wat voor kleren ze dan moeten dragen, wat voor het weer het zou kunnen zijn, wat voor karakter de persoon heeft. Noem maar op en ik bereid me erop voor.
    Oh en dan vergeet ik de belangrijkste nog:
    het dilemma.. Zonder dilemma geen verhaal. En jullie? Tot hoever bereid jij je voor?

    niet soms krijg ik opeens een idee als het goed is onthoud ik het en gebruik ik het in mn kwissen


    take me away

    Wel ff onthouden dat het een echt verhaal is... Geen FanFiction of zoooo!

    Ik bereid het nooit voor. Het moet me binnen schieten ^^
    Soms zit ik heel kort aan een verhaal en soms heel lang. Ligt er ook aan of ik een beetje zin en inspiratie heb of niet :D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    niet soms krijg ik opeens een idee als het goed is onthoud ik het en gebruik ik het in mn kwissen

    ja idd.
    als ik een ideetje heb schrijf ik het op een papiertje dat ik in mijn quiz schrift doe.
    ik schrijf namelijk al mijn verhalen in een schrift.(A)

    Ja, okay, het idee schiet me te binnen, maar werken jullie het nooit uit voor je echt begint te schrijven????

    Ok een echt verhaal..
    Das wel moeilijker..Nou dan zou ik me toch ook wel vet voorbereiden hoor , kbedoel het moet wel echt overkomen en het moet niet zoiets zijn dat op één,twee,drie af is..Dan zou ik toch ook wel een hele tijd voorbereiden, alles moet echt wel tot in het detail uitgewerkt zijn dan :D
    (En btw dan denk ik dat 7 sites niet zo super veel zijn (A) )
    Sparks.


    Going crazy from the Moment I met You <3

    Nou ik bereid me eigenlijk niet echt voor. Ik schrijf gwn totaal wat er in me opkomt. Maar op een bepaalde manier Let ik toch ook wel heel erg op details. Ik zoek een naam die de goede betekenis heeft. Waar ze is moet helemaal kloppen. En er mag geen fout instaan. Geen verkeerde naam of wat dan ook. Maar dan vooral heel erg naar de deatails van de hoofdersoon[en] daar moet wel alles bij kloppen.
    Nou is dit een beetje duidelijk? Want volgens mij raaskal ik maar iets. O en ik snap wel dat het een echt verhaal is. 3 kwart van mijn verhalen zijn namelijk geen fanfictions(A)

    x

    Hm, als het een echt verhaal is hé.

    Dan bereid ik me wel voor xD Nu kan het zijn dat ideeën me terwijl ik he verhaal schrijf te binnen schieten, maar ik werk wel uit van te voren hoe ze eruit zien, wat voor stijl ze hebben, wanneer ze jarig zijn, waar ze wonen en zo...

    De veraallijn bereid ik in mijn hoofd een beetje voor, van hoe het ongeveer moet lopen en zo. De rest verzin ik als ik inspiratie heb of als ik het terplekke schrijf xD En als ik bijvoorbeeld een nieuw idee heb dan controleer ik of alles klopt met wat ik eerder heb geschreven en als er dan iets is wat in werkelijk ook zo is, controleer ik dat ook xD


    Ahja xD

    Xxx. Ly <3

    nouja ik begin pas met een verhaal als alles bekend is (A)
    Naam, namen van vrienden, van 'vijanden'. Ook achternamen, die wel voorkomen in dat land..
    Waar iedereen elkaar van kent, welk vervoersmiddel ze gebruiken, kledingstyle, klimaat/weer, namen van winkels uit dat land, de topografie en beetje, niet dat je een verhaal in berlijn maakt en dat je ff naar het strand gaat ofzo.
    Verder heb ik op school altijd een schrift enzeu, en daar schrijf ik van alles in als ik een idee heb, of een inspiratievolpersoon tegen kom (A)

    Ok een echt verhaal..
    Das wel moeilijker..Nou dan zou ik me toch ook wel vet voorbereiden hoor , kbedoel het moet wel echt overkomen en het moet niet zoiets zijn dat op één,twee,drie af is..Dan zou ik toch ook wel een hele tijd voorbereiden, alles moet echt wel tot in het detail uitgewerkt zijn dan :D
    (En btw dan denk ik dat 7 sites niet zo super veel zijn (A) )
    Sparks.

    Wel... Het waren er meer, moet ik bekennen. Dat waren alleen degene die op dát moment openstonden xD

    Het hangt er van af ^^
    Als het langverhalen zijn, dan begin ik met een korte beschrijving van de personages op te stellen en daarna met kleine stukjes van het verhaal op te schrijven op cursusbladen. Later las ik die dan aaneen als 1 lang verhaal.

    En bij een kortverhaal begin ik er gewoon aan te schrijven, zonder voorbereiding...

    xEsthr!


    Bellice

    nouja ik begin pas met een verhaal als alles bekend is (A)
    Naam, namen van vrienden, van 'vijanden'. Ook achternamen, die wel voorkomen in dat land..
    Waar iedereen elkaar van kent, welk vervoersmiddel ze gebruiken, kledingstyle, klimaat/weer, namen van winkels uit dat land, de topografie en beetje, niet dat je een verhaal in berlijn maakt en dat je ff naar het strand gaat ofzo.
    Verder heb ik op school altijd een schrift enzeu, en daar schrijf ik van alles in als ik een idee heb, of een inspiratievolpersoon tegen kom (A)


    k ben nogal perfectionistisch, dus alles moet wel kloppen...
    En vooral de spelling moet perfect zijn, ik heb zo'n hekel aan verhalen in 'msn'taal geschreven zijn (6)

    nouja ik begin pas met een verhaal als alles bekend is (A)
    Naam, namen van vrienden, van 'vijanden'. Ook achternamen, die wel voorkomen in dat land..
    Waar iedereen elkaar van kent, welk vervoersmiddel ze gebruiken, kledingstyle, klimaat/weer, namen van winkels uit dat land, de topografie en beetje, niet dat je een verhaal in berlijn maakt en dat je ff naar het strand gaat ofzo.
    Verder heb ik op school altijd een schrift enzeu, en daar schrijf ik van alles in als ik een idee heb, of een inspiratievolpersoon tegen kom (A)


    k ben nogal perfectionistisch, dus alles moet wel kloppen...
    En vooral de spelling moet perfect zijn, ik heb zo'n hekel aan verhalen in 'msn'taal geschreven zijn (6)

    Och, och.. helemaal met je eens! Ik kan daar zo boos over worden! Serieus >.< Dat zijn geen verhalen meer (srry voor de mensen daarbuiten die zichzelf herkennen) dat zijn gewoon aan elkaar gebouwde letters en onvolledige zinnen >.<