• Ik geloof het denk ik niet meer zo. Iedereen hier heeft probelemen ofzo. De 1 word geslagen door zijn vader en weer de andere heeft een broer die zelfmoord wilt plegen en weer een ander snijd zichzelf en weer een ander wilt zelf dood ofzo. Bestaan er hier ook mensen met een 'Normaal' leven zonder mishandenling en al dat gedoe >.< wnt ben volgens mij BIJNA de enige die een leven heeft vol vreugde xD

    Nou, ik word niet mishandeld hooa x] Maar ahum, daar moet je echt niet mee lachen hoor oO Da's bloedserieus oO Ikzelf heb sommige dagen iets dat tjah, zit ik in een dip en andere dagen ben ik dan weer superhappy enzoo^^

    Euhm.. Is dit niet een beetje.. Tactloos?!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Auuh doet iedereen dat dan?Pff nou ja dat verhaal van VANILLANINJA ofzo geloof ik wel hoor^^ik weet niet of je verhaal daar betrekking op heeft?


    Believe in yourself.

    Ja, die mensen bestaan wel. En sorry dat ik het zeg, maar je trekt de mensen met problemen gewoon in het belachelijke ><
    Hun kunnen er niet aan doen dat ze problemen hebben! Like, grr, whatever ;S


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Ik heb genoeg problemen. Mijn ouders gaan uit elkaar. En nog meer, maar dat weten alleen mijn beste vrienden.
    en voor de rest is hij wel goed hoor n_n


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Inderdaad hier zitten veel mensen die problemen hebben met zichzelf of thuis.

    maar ik ben blij dat ze het hier wél zeggen ,
    want het is veel erger als je erover zwijgt en doet alsof er niets aan de hand is.
    hier kunnen mensen hun verhaal kwijt bij de mensen dat ze vertrouwen.


    snap je?


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    ik denk eigenlyk dat ik best wel echt ben kim...
    het is niet dat ik de enige ben met sulke problemen maar ze zijn er duidelijk wel...


    We can only learn to love by loving.

    Omdat hier toch wel mensen met problemen op reageren, lees dit aub; http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=14574


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Ja er zijn hier veel mensen met problemen, dat klopt, ik dnek dat het die mensen helpt om hun problemen een zo goed mogelijk plekje te geven, sommige uiten het door te schrijven anderen door topics weer anderen door hun te misdragen om maar zoveel mogelijk dingen te vergeten. Niet aardig doen tegen je leraren omdat je dan een uur moet nakomene alleen maar omdat je weerdat je dan niemand of niets tegenkomt... Zo denken menzen met problemen, menzen met problemen doen er alles aan om zich eens te voelen als iemand zonder problemen... Ik zou er alles aan doen om me eens te voelen zoals jou....

    Ik heb een heel normaal, Leefentje,, Nu dan. Ik heb vroeger wel veel meegemaakt, wat je niet normaal gan noemen,, maar dat ga ik ier niet op zetten:P


    Dunno ><

    ik neem me worden terug voor de 3 keer.


    My Foughts You Can't Decode

    aaauh vind je dat normaal om te typen?Beetje respect voor mensen mag wel hoor^^


    Believe in yourself.

    neej ik vind het ombeleefdvan me zelf :X ik neem me worden weer teurg maar jah het vloepte eruit SORRY MET ALLE MENSE MET PROBLEMEN.

    als ik melig ben doe ik altyd domme dingen x'D


    My Foughts You Can't Decode

    aaauh vind je dat normaal om te typen?Beetje respect voor mensen mag wel hoor^^


    so met Joyce eens.. mens hee ik voel mij echt fcking aangesproken door dat.. ;l
    ALSOF IK HET LEUK VIND WAT MY OVERKOMT
    ALSOF IK DAARVOOR GEKOZE HEB?! ;l


    We can only learn to love by loving.

    ik wil dood ik wil self moord plegen heb al een me pols eraf gesneden mar jammer genoeg istie weer gegroeid dus moe tik weer gaan snijden maar ja vin dik niet erg het is tog me hobbie en daarnet werd ik nog geslagen door me vader toen had ik een blauw oog 2 minuten later verveelde me moeder zich en heeft ze op me andere oog geslagen nou heb ik 2 blauwe ogen. dit is mijn leven. ik wil dood.



    hahaha okeii sorry dit was ff omdat ik nu heeeel erg melig ben x'D
    maar neej ik heb een heel mooi normaal leven ;D


    Wtf oO Sorry hoor maar MET ZOIETS LACH JE ZKERSTE NIET! Dat is echt serieus kind. Wat? Heb je geen respect ofzo oO Sorry hoor maar dit kan bij mij echt niet door de beugel >< Serieus, vind jij jezelf normaal als je dit hier typt? Denk het niet hea? Echt waar, ik kén mensen die al zelfmoord hebben epleegd dus met dit vlak als ik er ben moet je zekr niet lachen! DJEZUS HEB JE GEEN RESPECT OFZO???