• Nou, ik zal je even vertellen waarom ik medelijden heb met een meisje. Dus gisteren toen ze naar huis ging van school passeerde ze langs een appartement. Er stond een kindje tegen het raam van een appartement geleunt. En dat waren van die klapramen. Dat kindje is dus naar buiten gevallen en op de grond terechtgekomen. Dus dat meisje heeft dat allemaal zien gebeuren. Daarom heb ik zo'n medelijden met haar.

    Dat is echt wl erg :o


    Listen to what we're not saying..

    omg. o.x arm kind O:


    Mew <3

    omg. o.x arm kind O:

    egt wel, en ze heeft vanochtend op sgool nog geweend enal

    dat is kei erg, een vriendin van mij heeft vorig jaar gezien dat iemand van een gebouw is gesprongen en die is toen een paar dagen thuis gebleven om dat te verwerken..

    Ik heb vrijdag 3 oktober een auto-ongeluk zien gebeuren en daar ben ik nog steeds.. tja.. onder de indruk van, laat ik het zo zeggen. Ik kan er nog steeds niet van slapen enzo.


    Life is hard and then we die

    ooh dats wel erg ja:O


    <3

    Kind dood?

    k heb eerlijk gezegt meer medelijden met dat kind die ui het raam is gevallen dan met diegene die het heeft zien gebeuren..

    Zo, ik zou echt 2 dagen in shock ofzeu zijn 0o


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    k heb eerlijk gezegt meer medelijden met dat kind die ui het raam is gevallen dan met diegene die het heeft zien gebeuren..
    Dat snap ik, maar geloof me, als je het heb zien gebeuren kun je ook flink van de kaart zijn.


    Life is hard and then we die

    ooh das kei zielig echt spr erg!!!

    Omg ocharm.


    Ik proefde meer dan eens verlangen