• Ik geloof het denk ik niet meer zo. Iedereen hier heeft probelemen ofzo. De 1 word geslagen door zijn vader en weer de andere heeft een broer die zelfmoord wilt plegen en weer een ander snijd zichzelf en weer een ander wilt zelf dood ofzo. Bestaan er hier ook mensen met een 'Normaal' leven zonder mishandenling en al dat gedoe >.< wnt ben volgens mij BIJNA de enige die een leven heeft vol vreugde xD

    neej ik vind het ombeleefdvan me zelf :X ik neem me worden weer teurg maar jah het vloepte eruit SORRY MET ALLE MENSE MET PROBLEMEN.

    als ik melig ben doe ik altyd domme dingen x'D


    en nou vindk je weer aardig wnt je segt srry... maar oke.. melig sijn is nie egt een reden om mensen af te kraken die probleme hebbe


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    so met Joyce eens.. mens hee ik voel mij echt fcking aangesproken door dat.. ;l
    ALSOF IK HET LEUK VIND WAT MY OVERKOMT
    ALSOF IK DAARVOOR GEKOZE HEB?! ;l


    En Elle is het zzoo Met jouw eens!!
    Ik bedoel,, Of wij er zelf voor kiezen om Aangerant,, gelagen door ouders,, en dat soort dingen,, of wij daar voor gaan kiezen,, daar kunnen wij tog niks aan doen!!


    Dunno ><

    oké nou wel rustig reageren dat kind heeft sorry gezegd.Klaar!maar het was wel heel respectloos van d'r...


    Believe in yourself.

    trouwens mag die capslock misschien uit ?


    Believe in yourself.

    @Elle..
    n_n wij sijn het te vaak eens mr jij hebt een punt n_n

    @Joyce..
    srry k stop al n_n


    We can only learn to love by loving.

    @VANILLANINJA

    Ik had het ook niet over jou,maar over xPLOPMELK


    Believe in yourself.

    Ik ben egt En mijn problemen zijn egt
    Waarom zou iemand dr over willen liegen?
    Serieus dude, heb een beetje respect voor de mensen


    I solemny swear i am up to no good

    Ik vind dit hele topic onzin. Right: er zullen heus wel mensen zijn die alles uit hun duim zuigen, maar dat is gewoon zielig. Maar er zijn ook mensen die wél problemen hebben, en dat is echt zwaar kut als er zo gereageerd word!
    Look: Vroeger had ik ook problemen, en die zijn nog altijd niet opgelost, ik kreeg daar van mijn omgeving helemaal geen steun en iedereen vond dat ik me aanstelde. Totdat ik een keertje ontzettend kwaad werd in de klas op een meisje die me liep te klieren en zei dat ik me gewoon aanstelde. Toen was het ineens: Aah.. Egt medelijden! Je mag altijd naar mij toe komen hoor..

    Zulke leugens! >< Wacht maar totdat jou wat overkomt.


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    @Elle..
    n_n wij sijn het te vaak eens mr jij hebt een punt n_n


    Sexxi tog^^
    Maar ik denk wel dat meer mensen het er mee eens zijn. Ik bedoel maar, Het is Echt niet Sexxy om Aangerant te worden hoor!


    Dunno ><

    JAA DIE BESTAAN ER HIER ZIT ER EENTJE NAAR DIT TOPIC TE STAREN :O JA I HAVE A NORMA LIFE! (wat je normaal kunt noemen dan toch x])


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    @SayRockQueen

    Je hebt helemaal gelijk,maar had dat laatste zinnetje er nou echt bij gemoeten ?


    Believe in yourself.

    @SayRockQueen

    Je hebt helemaal gelijk,maar had dat laatste zinnetje er nou echt bij gemoeten ?


    Ja dat had gemoet voor mij. Als je zelf iets meemaakt veranderd het je mening, en hoe je denkt. Dat is gewoon zo!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ja ok,maar dt is nogal hard om te zeggen...


    Believe in yourself.

    IKKEUH !! xD


    What's wrong whit loving someone?

    SORRY VOOR ALLE MENSEN DIE ZICH AANGESPROKEN VOELDE!!!

    SPIJT ME HEEL ERG SEER!

    IK NEEM ME WORDEN TERUG!!


    My Foughts You Can't Decode