• Ja een zielige titel hehaha. Ik speel het nu ong. 2 dagen en vind het leuk om met meisjes te mailen en zo haha. Dus ja, mail maar als het jeleuk lijkt om te mailen. :p

    Je hoeft niet perse vrienden te zoeken hoor, die komen vanzelf(cat)


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Je zit pas twee dagen op Q! Echt waar, komt allemaal vanzelf hoor. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Zoals de twee mensen boven me hebben gezegd. Het komt vanzelf, bij mij duurde het ook even ^^


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ach. Het komt zoals iedereen zegt, vanzelf. Ik heb mijn beste vriendin hier leren kennen 4 jaar gleden. En we hadden hier toen een helle vriendengroep. Nu ken ik hier amper nog iemand omdat iedereen weg is en hang ik hier een beetje in me eentje rond. Komt wel goed ;p


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Je 'speelt' het? ....


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik zit hier al een flinke tijd en ik heb ook geen vrienden, alleen vrijwillige slachtoffers (kitty)


    quidquid excusatio prandium pro

    Haha okay dan! Lopen hier vast genoeg leuke mensen rond! :p

    Styles schreef:
    Ach. Het komt zoals iedereen zegt, vanzelf. Ik heb mijn beste vriendin hier leren kennen 4 jaar gleden. En we hadden hier toen een helle vriendengroep. Nu ken ik hier amper nog iemand omdat iedereen weg is en hang ik hier een beetje in me eentje rond. Komt wel goed ;p


    Hetzelfde! Ik heb mijn beste vriendin hier leren kennen en nog een paar andere goede vriendinnen (we vormden ook samen een vriendengroep), maar ze zijn ook allemaal weg.


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Ik heb ook pas sinds een halfjaartje echt contact met bepaalde mensen van Q. Hier heb hier ook heel lang maar wat rondgedoold en hier en daar wat ge-chitchat met mensen. :')


    ars moriendi

    Sommige mensen die ik in het begin hier sprak, spreek ik nu ook nooit meer, maar daar heb ik weer een hele leuke vriendengroep voor terug gekregen. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Het komt vaak wel vanzelf, maar als je echt zin hebt om met iemand te praten, kun je mensen altijd gewoon aanspreken. :3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Bij mij duurde het ook een hele tijd voordat ik wat contacten op Quizlet kreeg. Ik denk dat spontaniteit toch aardig goed werkt; durf maar gewoon wat mensen aan te spreken. (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Je speelt het? Lololol, jij faalt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Aislinn schreef:
    Je zit pas twee dagen op Q! Echt waar, komt allemaal vanzelf hoor. (:


    •*• Lululu •*•

    Oromis schreef:
    Je speelt het? Lololol, jij faalt.