• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. Nibug Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. Styles "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Nessje Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. Crudelis "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. Crudelis. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Jayy Kilian von Monroe. Styles
    -Dean Wayne. MissStoran

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 21:07 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Mes topics + IrishCharm goes Nibug. :p]

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 20:36 ]


    Take me to wonderland

    [Mijn topics!]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jayy Kilian von Monroe
    ik zuchten even en keek naar de jongen zijn borstkas. ''doet dit pijn?'' ik porde even tegen een van de striemen aan en de jongen kroop meteen in een en begon te piepen van de pijn. ik schoot even ik de lag. ''oke, kom maar mee.'' liever had ik het niet gedaan, maar het was duidelijk dat de infecties al binnen waren gedrongen en als hij niet snel behandelt werd hij hier terplekken dood kon vallen. ik wachten tot ze gingen lopen zodat ik achter ze ook kon. ze konden makkelijk vrij rondlopen hier, want ontsnappen konden ze toch niet. daarbij leek het me niet, dat nu ik ze naar de ziektepost bracht, ze weg zouden rennen. We liepen naar de groote loods met een rood kruis erop. ''Deze jongen moet behandeld worden en doe meteen dit meisje maar.'' mompelde ik tegen de verpleegster die knikte en meteen haar spullen bij elkaar begon te zoeken.


    Jasmine Amina Garçia.

    Ik wilde de soldaat een klap verkopen toen ik zag welke pijn Harry leed, want hij piepte als een klein muisje... Gelukkig hadden zijn woorden me tegengehouden, want anders zaten we nu niet bij een ziekenpost. Ik volgde met arendsogen de bewegingen van de soldaat en ook de verpleegster, bang dat ze Harry of mij iets gingen toedienen waardoor we vergiftigd werden of zo... Je wist het maar nooit met die mensen hier.
    Om de een of andere manier mompelde ik een 'bedankt' tegen de soldaat, gewoon omdat we nu toch op een ziekenpost waren... Beter hem dan die andere twee dan. Ik kreunde zachtjes van de pijn toen Harry's broek werd losgeknoopt, de wond werd schoongemaakt en de broek werd vervangen door verband en een mitella. Ik moest zeggen dat dit handiger zat dan Harry's broek, maar ik was hem toch dankbaar ervoor. Ik veegde ruw een traan in mijn ooghoek weg die was ontstaan door de pijn nu ik er echt op begon te letten en keek weer naar Harry.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ze zijn aan het rapen hier! x'D]

    Harry Edward Styles
    Als eerst werd de kogel uit mijn schouder gehaald. Natuurlijk zonder verdoving. Volgens mij had ik nog nooit zoveel pijn gehad en het was niet eens te beschrijven. Mijn ogen waren dichtgeknepen maar de tranen braken er gewoon doorheen. Ik voelde de tang letterlijk in mijn huis boren en de kogel die eruit getrokken werd. Meteen werd het gehecht en volgens mij kon ik elk moment flauw vallen. Alles leek te draaien en ik voelde het bloed langzaam wegtrekken. Maar voordat alles zwart weg kreeg ik een drankje in mijn mond gegiet en ik proesten het uit. Ik had niet eens tijd om bij te komen want al meteen begonnen met de wonden op mijn buik.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (De drank werd me daarstraks ietsjes teveel. ;p En wil ik echt weten wat daar aan de hand was?)

    Jasmine Amina Garçia.

    Ik keek met pijn in mijn ogen toe. Het liefste zou ik nu alles bij elkaar gillen omdat Harry hartstikke veel pijn leed, maar ik deed het niet. Ik zou Harry zelf er alleen maar mee laten stressen en dat kon hij er niet bepaald bij hebben.
    "Wat gaf je hem?" vroeg ik meteen toen ik zag dat Harry een of ander spul in zijn mond kreeg gegoten. Ik vertrouwde niet alles hier, hoor... Je wist maar nooit wat die soldaat stiekem had geseind. Of ik draaide langzamerhand door, dat was ook nog een mooie optie...


    Reading a good book is like taking a journey.

    MissStoran schreef op 31 dec 2012 - 8:11:
    Liam Payne

    Ik zucht even en besluit hem maar greoon te laen doen voor er ruzie's kwameb.
    Hij rent naar hey bos waar hij mme weer neet zet
    Mensen vergeten misschien wat je gezegd hebt, maar ze zullen niet vergeten hoe ze zich door jou voelen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Mijn topics]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Harry Edward Styles
    "Een klameringsmiddel." Zei de zuster die me naar achter duwde op het bed. Ik piepten even en was blij dat ik niet kon zien wat ze deed. Mijn hoofd bonkten en een kreet van pijn verliet mijn mond toen er een natte doek over mijn borst en buik heen werd gehaald. gevolgd door zalf en als laatst werd ik weer overeind getrokken zodat er vermand rond mijn bovenlichaam gewikkeld kon worden. "Je krijgt straks antibiotica tegen de infecties maar eerst je arm nog. Ik keek de vrouw aan en kon niet hellemaal haar bedoelingen thuis brengen. Ze werkte voor de 'slechteriken' maar ze zag er vertrouwd en aardig uit. Langzaam knikte ik terwijl ze mijn arm bekeek en even schudden ze haar hoofd. Voordat ze het begon recht te zetten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    {Wat heb ik allemaal gemist? :3 Gelukkig Nieuw Jaar nog allemaal!!!! x'D}


    Let's play a love game.

    [Ik had ergens op Louis gereageerd. Even zoeken x'D Voor de rest weet ik zelf niet wat er gebeurd is. x'D]


    Take me to wonderland

    Niall James Horan

    'Het komt allemaal wel weer goed, Nialler!' probeerde Louis positief te blijven, maar ik zag niet in hoe het nog goed kon komen? Hoelang gaat deze oorlog duren? Hoe langer hij duurt hoe groter de kansen zijn op de dood.
    Beelden flitsten aan mij voorbij dat ik Liam niet meer zou kunnen knuffelen, niet meer kunnen zoenen, niet meer mee kunnen praten.
    Ik draaide me naar Louis toe en sloeg mijn armen rond zijn middel en begroef mijn gezicht in zijn nek. "Ga ik hem ooit nog zien?" vroeg ik heel zacht, bijna onhoorbaar.


    Take me to wonderland

    Louis William Tomlinson.

    Even dacht ik dat Niall niet meer zo bewegen hij stond maar voor zich uit te kijken waar Liam en Zayn het laatst te zien waren geweest. Ik wist gewoon dat Niall aan het na denken was over deze snert oorlog en of hij Liam ooit nog zou zien. Niall draaide zich naar mij toe en sloeg zijn armen om mijn middel. Ik legde mijn hoofd op zijn schouder en slikte de brok in mijn keel weg.
    'Ga ik hem ooit nog zien?' hoorde ik Niall bijna onhoorbaar vragen. Ik beet even op mijn lip. Wat moest ik hier nou weer op zeggen. Nou misschien is hij nu al dood en zie je hem nooit meer, dat kon ik toch niet zeggen.
    'Natuurlijk ga je hem ooit nog zien' ik loog opzich niet, misschien zag hij Liam weer in de hemel. Of er zou een wonder moeten gebeuren dat we ze nog levend terug zouden zien. Ik vocht tegen de tranen die zich in mijn ogen vormden en wreef troostend met mijn hand over Niall zijn rug.


    Let's play a love game.

    Niall James Horan

    Ik klampte me stevig aan Louis, bang dat ik anders helemaal alleen zou zijn. Kleine tranen drupten op Louis' schouder, alsof mijn reservoire aan tranen bijna op was. 'Natuurlijk ga je hem ooit nog zien' zei Louis. Ik geloofd het niet helemaal, maar het was op zich wel een troost waardoor ik iets rustiger werd.
    Ik draaide mijn hoofd naar de andere kant, maar liet hem nog steeds op Louis' schouder liggen en keek richting de weg. Ik zou hier elke dag kijken, zolang als nodig was. In de hoop dat ik Liam ooit terug zou zien komen. Was allemaal alleen maar valse hoop, maar hoop was het enige wat je hier had. "Dank je , Louis," zei ik zacht.


    Take me to wonderland

    Zayn Jawaad Malik
    "Wat gaan we nu doen? Terug om de rest te bevrijden, of wachten we daar nog mee?" Ik pal de plastic tas en geef hem aan Liam. Zo kan hij wanneer hij honger heeft meteen pakken. Ik kijk om me heen. "We zijn in the middle of nowhere." Ik zucht en laat mezelf naast Liam vallen. "We moeten iets op jou been verzinnen, en een plan voor de rest."


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Liam Payne
    Hoopvol kijk ik Zayn aan "denkje dat ik Niall nog kan zien?"
    Glimlachend steek ik een besje in mijn mond.
    Ik begon na te denken "wat als we nou twee stevige takken vinden en om mijn been heen binden voor de steun? Nee trouwens niet dat is meer als het gebrokken is" mompel ik min mezelf


    Change is for weirdos ~ Niall Horan